Pension
9,7

Omschrijving
Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

622 reviews over Pension Haus Mona Lisa in het Nederlands

Anneke en André,
3-9-2018

Ook dit jaar was het weer super . Is echt ‘n aanrader .Marion is ‘n super gastvrouw . Je voelt als of je thuis ben .Ontbijt er staat echt dan alles .Dit was voor ons het tweede jaar en ook volgend jaar gaan we op zeker terug

Gereisd met partner in augustus 2018

Topomgeving om je vakantie te vieren

Aalt-Jan Tempelman,
2-9-2018

We hebben 5 fantastische dagen gehad. In een pension waar alles klopte, lieve mensen, Goed ontbijt, gezellige avonden, huiselijke zweer.

Prima verblijf gehad bij Haus Mona Lisa

Fam. Verelst,
2-9-2018

Het was ons eerste verblijf bij Haus Mona Lisa en zeker niet onze laatste keer.

Wat een gezellige en huiselijke B&B.

De gastvrouw Marion zorgt er vanaf de eerste minuut voor dat je je thuis voelt.

Wij hadden de Warhol kamer. Een ruime kamer met zicht op de Moezel.

S Ochtends werden we verwend met een lekker ontbijtbuffet.

Marion organiseert regelmatig activiteiten zoals wijnproeverij en huifkartocht voor haar gasten. Wij deden mee aan de wijnproeverij waarbij je in een typische Stübe lekker kan eten en nadien allerlei wijnen van de wijnmaker kan proeven. Erg gezellige avond werd dit.

Haus Mona Lisa is gelegen in het gezellige wijndorpje Neef, niet zover van Cochem en bv. Beilstein. Cochem, Koblenz en Trier zijn overigens tegen erg voordelig tarief te bereiken per trein.

Wij komen zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch verblijf, alles klopt.

fam. Boxman,
28-8-2018

Haus Mona lisa is voor ons een tweede thuis met een geweldig lieve gastvrouw Marion en niet te vergeten Malou, wij waren hier voor de vijfde keer, en zeker niet de laatste keer, alles is perfect, de kamers het ontbijt kortom wij zouden geen minpunten op kunnen noemen, we hopen hier zeker nog vele malen terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2018

Het is hier echt thuiskomen!! Altijd gezellig !

Gerard en annemieke hendriks,
26-8-2018

Het is echt een super locatie en zeker Marion is een geweldige gastvrouw!

Arjan Diana poortman,
22-8-2018

Over alles zeer tevreden

Heel vriendelijk en gast vrij

Voor herhaling vatbaar!

Mia en Wim,
19-8-2018

Het was onze eerste keer hier en we zijn aangenaam verrast. Alles was heel goed. Marion is een TOPgastvrouw. We hadden onze twee kleine hondjes mee en daar maakte ze geen problemen van. Het ontbijt is heel lekker en ruim voldoende en verzorgd. Neef is op zich een heel rustig dorpje, maar dat willen wij nu eenmaal, alhoewel we daar ook lekker gegeten hebben in de restaurantjes in de buurt. Het ligt heel dicht bij mooie wandelpaden en de bewegwijzering is heel duidelijk. Neef is een goeie uitvalsbasis om vele andere leuke wijndorpjes te gaan bezoeken. We zijn hier vijf dagen geweest en we zouden nog veel langer willen blijven, want er is nog veel moois dat we nog niet gezien of ontdekt hebben. Ik zou iedereen aanraden om ook naar Haus Mona Lisa te gaan, want het is onovertreffelijk! Bedankt Marion, ons zie je zeker terug.

Bram en Melly,
17-8-2018

Mijn man was in eerste instantie iets argwanend. Gezien de prijs had hij er niet heel veel vertrouwen in. Bij aankomst was hij meteen om. Zo'n mooie locatie met zo'n lieve gastvrouw, dat moet goed komen. Hij zei dan ook: " Dit stijgt ver boven al mijn verwachtingen!" We hebben genoten van begin tot eind. Marion doet er alles aan om je het na de zin te maken. Haar recensies liegen er niet om, maar het is ook echt zo. Ze heeft ze dik verdiend. We zullen zeker nog wel een keertje terugkomen en zullen dan ook iets eerder boeken;-) Marion, bedankt voor de goede zorgen!

In een woord Geweldig

Annelies,
16-8-2018

Het is mijn tweede thuis bij Haus Monalisa ( Marion)

Want ik kom er al 10 jaar, en hopelijk nog vele jaren

Goede gastvrouw, goed ontbijt en schone kamers

Gereisd met partner in juli 2018

Kan niet beter...

Hans van Dijk,
15-8-2018

Genoten met echtgenote en vriendin van een onbezorgde week vakantie in Mona Lisa dankzij de voortreffelijke verzorging door gastvrouw Marion. Het heeft ons aan niets ontbroken. Alles was 100%.

Voor een verblijf aan de Mosel bevelen wij Mona Lisa in Neef van harte aan.

Willy en Hans van Dijk, Loes Stork.

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Mona Lisa in Neef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Mona Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.