Pension Haus Mona Lisa

Zoover gold Award 2019

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

697 reviews over Pension Haus Mona Lisa

• 2019
    10Krista van Teeseling18-08-2019

Wederom een fantastische vakantie!

Wij komen al jaren met heel veel plezier bij gasthaus Mona Lisa. Marion is een fantastische gastvrouw en zorg dat het je aan niets ontbreekt. De kamers zijn altijd tip top in orde en mocht je iets extra's nodig hebben, dan kun je dat altijd aangeven. Het ontbijt is heerlijk en als je lekker weg bent geweest kun je, samen met de andere gasten, lekker van het Moezel uitzicht genieten in de glazen serre of het terras. De kamers zijn altijd heerlijk schoon en fris en van alle gemakken voorzien. Je kunt zelf kiezen hoeveel luxe je wilt. De luxe kamers zijn bijvoorbeeld wat groter en hebben Moezel uitzicht, maar zelfs in het kleinste kamertje kun je prima vertoeven en heb je alles wat je nodig hebt. Voor ons is dit inmiddels een tweede thuis geworden en wij zien daar vaak ook gasten terug die er al jaren komen. De gezelligheid en goede zorg is elk jaar weer als een warm bad. Wat fantastisch dat Marion dit zo voor elkaar heeft elk jaar weer.

• 10Albert Warnshuis15-08-2019

Geweldig adres voor een onvergetelijke vakantie.

Wij hebben met ons vieren een fantastische week gehad bij Haus Mona Lisa. We hadden 2 kamers gereserveerd, de Klimt, en de Warhol, prachtige kamers met fijne boxspring bedden, de Klimt had ook nog een woonkamer waar we met ons vieren konden verblijven. Beide kamers met zicht op de Moezel, en de sluis. Het prachtige dakterras waar we s avonds heerlijk konden zitten, samen met andere gasten, onder het genot van een drankje uit de koelkast van Marion. Marion is een fantastische gastvrouw, ze vertelt alles wat je maar wilt weten. Zo hebben wij een treinreis gemaakt naar Koblenz, en Trier, We hebben genoten van een Weinprobe, en een huifkartocht Iedere ochtend een heerlijk ontbijt, met alles erop en eraan, geweldig. Het mooie weer, maakte het geheel tot een onvergetelijke week. Het is zeker voor herhaling vatbaar, wij zijn al op leeftijd, maar als de gezondheid het toelaat gaan wij zeker terug, naar onze lieve gastvrouw Marion.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Tanja en Jan Allewijn12-08-2019

Super goed gasthaus

Wij hebben een week bij Hans Mona Lisa gelogeerd. Wat hebben wij het goed naar ons zin gehad. En wat was het gezellig met alle mensen die er waren. Leuke wijnproeverij gehad en een fantastische huifkartocht. Gastvrouw Marion nogmaals bedankt voor de super week. We komen zeker volgend jaar weer terug

• 10Dick Hoeke12-08-2019

Fantastisch.

We komen hier al voor de zevende keer en het is net of je thuiskomt . Eerst een hartelijk ontvangst met een drankje en een praatje. Dan de goed verzorgde kamers met heerlijke bedden en het uitzicht. Alleen had ik de pech dat ik in het ziekenhuis belande. Maar we zijn fantastisch geholpen door Marion,die heeft gezorgd voor verlenging van kamers voor onze mede reizigers en mijn vrouw. Daar zijn we Marion heel dankbaar voor,in een woord fantastisch.

• 10Kees en Bets12-08-2019

Wij komen hier jaarlijks terug en het is gewoon een topadres, mooie kamers, heerlijk ontbijt en niet te vergeten een geweldige gastvrouw Marion

• 10Gijbels Reinhilde09-08-2019

Een fantastische gastvrouw Marion 🔝

De rust en gezelligheid, een heelfijn verblijf gehad 👌🏼, was tekort 😉

• 10R J Alma29-07-2019

Een fantastische plek om te genieten

Haus Mona Lisa is een plek waar Gastvrijheid en Gezelligheid met een hoofdletter G geschreven wordt. De kamers zijn schoon het ontbijt vers en het uitzicht prachtig We hebben op het terras in de avonden met z'n allen heel gezellig onder het genot van een heerlijk Moezelwijntje of een biertje samen gepraat gelachen en genoten. Je ontmoet mensen van alle windstreken uit België Duitsland en Nederland ieder met zijn eigen gewoontes en "eigenaardigheden". Er worden regelmatig wijnavonden met heerlijk eten en huifkartochten door de omgeving gemaakt. De omgeving is prachtig en voor elk weertype is er wel wat te doen, het station is vlakbij met ieder uur een trein naar Trier en Koblenz en een afslag van Bullay naar Traben Trarbach. Vooral het restaurant bij de sluis is aan te raden, ouderwets Duits met hele redelijke prijzen heerlijk eten en vriendelijke bediening. Mona Lisa is top als je van gezellig en gastvrij houd.

• 10Ronald Niemeijer26-07-2019

Alle lof!

Dit schrijf ik terwijl wij nog te gast zijn in Haus Mona Lisa. Maar wat schrijf je als alles hier al geschreven is? Wat kun je daar nog aan toevoegen? Alles wat in positieve zin geschreven is, klopt allemaal. Een paar dagen nagedacht wat ik als verbetering zou kunnen aanbevelen. Maar ik weet niets te benoemen. Uitstekend = Uitstekend in alle opzichten. Dit geldt voor alles: ontvangst, persoonlijke aandacht, properheid van de kamers, gezelligheid, locatie, ontbijt (verse broodjes!!), familiair, aanspreekbaar, gastvriendelijk. Verbeterpunten: geen. Kortom: alle lof!!

Marion, eigenaresse, 27-07-2019

Dankjewel voor deze geweldige review Ronald en graag tot een volgende keer

• 10Gerda en Arno Schmidt16-07-2019

In 4 woorden, een geweldige vakantie bestemming.

Hebben een zeer goede week gehad. Kamer en sanitair prima in orde. Ontbijt prima verzorgd. Eigenaresse Marion zeer behulpzaam in alle opzichten, zoals het verstrekken van benodigde informaties en het organiseren van uitstapjes bij de lokale bevolking {wijnproeverij en huifkartocht}. Locatie uit de kunst n.l. prachtig uitzicht op de Moezel vanaf het dakterras. Al met al een prima adres om aan te bevelen.

Marion, eigenaresse, 27-07-2019

Dankjewel Gerda en Arno voor de hele goede review en graag tot een volgende keer

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Annie en Jan Coenraads CHAAM15-07-2019

Geweldig pension!

Hallo Marion Wat hebben we weer een fijne week gehad in pension MONA LISA .Alles was weer perfect in orde met een mooie kamer( picasso) met prima bed, en smorgens een zeer goed ontbijtbuffet super. Marion nog bedankt voor je fijne gastvrijheid en het fijne contact met de gasten op het mooie terras met het prachtige uitzicht op de moezel . Marion doe zo voort en zeker tot volgend jaar. Groetjes Annie en Jan

Marion, eigenaresse, 27-07-2019

Dankjewel voor de gewldige review Annie en Jan en heel graag tot een volgende keer

53 tips over Pension Haus Mona Lisa

• Aart Brouwer, 12-05-2014

prachtige omgeving van Koblenz tot Trier

• h_j_smit53, 26-05-2014

mensen nemen de fiets mee, maar zouden ook eens badkleding mee moeten nemen. Bad Bertrich is van oorsprong een kuuroord en je kunt er naar een thermaalbad van 32 graden , wat heerlijk is en je kunt er per uur gebruik van maken

• tanja stoof, 08-04-2014

er is in de omgeving van Neef een hoop te doen.

4 vragen over Pension Haus Mona Lisa

• a mulder , 06-03-2019

pension mona lisa

wil graag de prijzen weten

• manja Arnoe, 22-08-2018

vakantie

Zijn er honden toegestaan

• Thea Verhoeven, 10-09-2017

Prijxen

Ik zie geen prijzen voor de kamers

Pension Haus Mona Lisa info

• Aantal sterrenstersterstersterster