Pension
9,7

Omschrijving
Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

622 reviews over Pension Haus Mona Lisa in het Nederlands

Fantastisch, in 1 woord gezegd !!

Fam. Bouw,
1-11-2018

5 dagen bij Mona Lisa geweest, met 5 volwassenen en 4 kinderen.

Het is voor de 2e x dat wij hier zijn geweest, dan voelt het weer als thuiskomen, zo welkom je bent bij Marion. Gelijk koffie met cake en voor de kinderen een ijsje.

Het heerlijke uitgebreide ontbijt elke morgen, en voor de kinderen elke morgen een verrassing, ook bij het ontbijt.

De kamers zijn goed schoon, en fijne bedden. En dan de tips van Marion, kom maar met vragen, zij weet overal antwoord op.

De huifkartocht was ook geweldig, met heerlijke broodjes gezond, gemaakt door Marion, echt super lekker, en mooi op de top bij Bremm met prachtig uitzicht lunchen. Ook het uitzicht bij Neef, prachtig !!

De trein bij Neef, ook een aanrader, een dagje naar Trier, hoe makkelijk is het om met de trein te gaan.We hebben hele fijne dagen gehad dankzij het TOP-verblijf bij Mona Lisa, ook de avonden, gezellig in de huiskamer onder het genot van koffie en wijn. Bedankt Marion !!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Marion, eigenaresse, 20-1-2019
Dankjewel familie Bouw voor de goede maar vooral lieve review, met heel veel plezier denk ik ook terug aan het gezellig verblijf.

Een aanrader!! Voor herhaling vatbaar!!

Erika,
31-10-2018

Hele lieve gastvrouw, fijne nette kamers, heerlijk ontbijt en een prachtig uitzicht!

Wij waren met 9 pers, waaronder kinderen van 1-4-6-7. Ze werden vertroeteld tot en met door de gastvrouw. Kregen iedere ochtend een lekkere verassing.

Het uitzicht vanaf het terras is prachtig!! We hadden een warm welkom met koffie en cake, en de kinderen een ijsje!

De kamers zijn prima, heerlijke bedden!

Het ontbijt is in 1 woord: verrukkelijk.

Niets meer dan lof over Haus Mona Lisa!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Marion, eigenaresse, 20-1-2019
Dankjewel Erika voor deze prachtige review, ook ik heb genoten van jullie verblijf en hoop jullie allemaal nog eens terug te zien aan de Moezel.

Onvergetelijk mooi!

Beckers,
30-10-2018

Zomers oktober maakt vakantie bij Mona Lisa onvergetelijk mooi

Het leven in het idyllische dorpje Neef aan de Moezel is waarlijk een feest, zeker als het zonnetje je elke morgen toelacht…Het ontbijt in hotel Mona Lisa, samen met andere gasten, is al een vakantiebelevenis waarmee je de dag optimaal begint. Gastvrouw Marion en haar rechterhand Malou zorgen er dagelijks voor dat het je aan niets ontbreekt. Het is puur smullen en –onthaasten!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Ans Luijten,
29-10-2018

Heel goede B&B,voor de tweede keer geweest,heel goede gastvrouw .

Ga zeker nog eens terug,dan voor de 3e keer.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mona Lisa aan de moezel , fantastisch !

Marja hubers,
29-10-2018

We zijn al vele keren naar Haus mona Lisa geweest. De laatste keer was in augustus. De omgeving is daar zo supermooi . Haus mona Lisa kijkt uit op de moezel. Smorgens een heerlijk ontbijt in de serre en genieten van het uitzicht en de gezellige sfeer. Hier kom je echt tot rust. Gastvrouw Marion is heel gastvrij,gezellig en behulpzaam . Ze heeft vele tips voor het verblijf aan de moezel. Er is daar genoeg te doen zoals, het bezoeken van andere plaatsjes, boottocht maken, wandelen, wijnfeest, wijnproeverij, fietsen of lekker op een terras met een glaasje moezelwijn. Daarna weer heerlijk slapen in een lekker bed in Haus mona Lisa. De kamers zijn mooi en schoon en gezellig ingericht. Wij zijn al vaak geweest, maar raken nooit uitgekeken en gaan dan zeker weer naar Haus mona Lisa. Dit voelt voor ons zo vertrouwd en gezellig.

Gereisd met partner in augustus 2018

Wij gaan nooit naar een ander pension

A prophitius,
29-10-2018

We haden nu kamer de klimt een super kamer met nieuwe schuiframen nieuwe meubels en de gastvrijhijd is zoals altijd 100 procent en 20 meter van de moezel eenmooi uitzicht een super kamer. ,,!

Zekers voor herhaling vatbaar

John,
24-10-2018

Gezellig onderkomen, vriendelijke gastvrouw . Leuke omgeving , t was onze 4e keer dat we er waren samen met m’n ouders waarvan t de 2e keer was. En zeker niet de laatste x. Zekers aan te raden.

Gereisd met partner in september 2018

Super fantastisch!

Angeline,
17-10-2018

Mona Lisa ligt direct aan de Moezel een geweldig mooie fijne plek om s'avonds te genieten van een heerlijk glas Moezel-Wijn de kamers zijn ruim en comfortabel ingericht met een douche inclusief douche-crème en shampoo, de ontbijt ruimte is ruim en het ontbijt is geweldig lekker, een echte aanrader voor het hele jaar, Marion is een geweldige gastvrouw en heeft veel leuke tips, wat er in de buurt te doen is,

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geweldig adres met hele aardige gastvrouw

Yvonne Visser,
17-10-2018

Hele aardige gastvrouw, mooie kamers, fantastisch ontbijt, geweldige omgeving om te wandelen. Neef is een klein maar mooi dorp. Als ik dan een minpuntje moet noemen, dan is het dat er in het dorp weinig te beleven valt. Maar als je meer bedrijvigheid zoekt ben je zo in een andere plaats zoals Zell.

Grote klasse!

Theo Batenburg,
16-10-2018

Prachtig verblijf aan de oever van de Moezel, binnen/buiten terras, heerlijke bedden, zeer goed ontbijt en heel goede en vriendelijke verzorging door Marion Schut en Malou. Altijd klaar voor een praatje en advies. Mijn partner komt hier al 11 jaar en voor mij was het al weer de 2e, en wij hopen dit nog vele jaren vol te houden! Marion bedankt en graag tot ziens

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Mona Lisa in Neef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Mona Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.