Pension
9,7

Omschrijving
Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

6 reviews over Pension Haus Mona Lisa in het Nederlands

herrineringen ophalen.

klaas,
10-11-2017

ben er in 2016 twee keer geweest en zoals de jaren daarvoor samen met mijn partner weer zeer genoten van de gastvrijheid, verzorging van het ontbijt. dit jaar door omstandig heden niet geweest, wel zeer gemist!

Gereisd alleenreizend in oktober 2016

het thuiskomen gevoel met een geweldig gastvrouw

ineke zweep,
29-6-2017

alles klopt,geweldig ontbijt,super gastvrouw unieke ligging aan het water,centraal met mooie steden in de nabijheid,mooi terras boven het water de Moezel om s avonds te genieten, het thuiskom gevoel is hier aanwezig.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Fantastisch, een warm 'nest'

Martina Panman
12-10-2015

Voor het eerst alleen op vakantie (ja, ja, en dat met mijn 56 jaar!). Dit pension gevonden én ik kon het mij niet beter wensen! 'k Kwam in een warm 'nest' terecht. Eigenlijk heel gewoon; ik voelde me gelijk thuis. Lieve en goede gastvrouw Marion en Malou (zij verzorgt de kamers en helpt bij het ontbijt). Bij aankomst vanuit Groningen in Neef (toch wel een hele dag rijden) belandde ik toevallig in het straatfeest van Neef, erg gezellig. Terug in het pension vertelde Marion dat ze net van plan waren om met een groepje mensen van het pension ergens een hapje te gaan eten en of ik zin had om mee te gaan. Natuurlijk! Fijn om zo gelijk een paar andere gasten te ontmoeten. Marion heeft in de loop van de week nog een paar activiteiten georganiseerd. Ik vond het heerlijk om daaraan mee te doen en heb enorm gelachen. De andere gasten waren veelal met z'n tweeën. Desalniettemin heb ik me nooit alleen gevoeld, daar kreeg ik niet de kans voor!

Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Super

Ineke Zweep
4-9-2015

Geweldig pension een fantastische ambiance .De ligging is zeer centraal. Cochem,Trier en Koblenz liggen om de hoek. Met de trein ben je er zo.Stationnetje ligt achter het pension.Voortreffelijke gastvrijheid mede door toedoen van onze Marion.Ze doet flink haar best probeert alle gasten zu verwohnen.Fietsen wandelen langs de Moezel of de berg op.Voor iedereen wel wat.Het ontbijt is een treffer!!..Een heerlijk verblijf.

Ineke Zweep uit Muntendam

Gereisd alleenreizend in september 2015

In vier woorden Fantastisch!

JeffreyAV
18-4-2013

Marion is met recht een gastvrouw. Zij heeft voor iedereen persoonlijke aandacht. Heeft alles keurig verzorgd en service en dienstverlening staan bij haar op nummer één en twee in haar woordenboek. Kamers zijn zeer schoon, groot en confortabel. Zij is met haar Haus Mona Lisa terecht uitgeroepen tot Duitslands Bed and breakfast van het jaar 2013!

Gereisd alleenreizend in april 2013

prima locatie ,prijs zeer gunstig, gastvrij

Ineke Zweep
1-9-2010

uitstekend pension, fantastische plek vooral om te fietsen. Fietspad tegenover pension. .Prachtig terras en serre met zicht op de Moezel.Uitstapje naar Trier met de trein. Station achter het huis.Zeer gastvrij. Doe net of je thuis bent. Uitgebreid ontbijtbuffet en zowel overdag als in de avond kan er gebruik gemaakt worden van de keuken door de gasten.

De koelkast is ter beschikking wanneer u zin hebt in een drankje nemen voor een schappelijk prijsje.

Marion is een uitstekende gastvrouw .Gaat op een zeer gemoedelijke manier met de gasten om.

Gereisd alleenreizend in augustus 2010

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Mona Lisa in Neef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Mona Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.