Pension
9,7

Omschrijving
Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

11 reviews over Pension Haus Mona Lisa in het Nederlands

Mooie plek voor vakantie

Albert Verpoort,
2-8-2017

Wij zijn voor de 9de keer bij Marion ( Monalisa)

En het bevalt ons nog altijd evengoed

Goed ontbijt & een zeer goede Gastvrouw

En zeker geen Hond bij het ontbijt,zoals gezegd wordt

Annelies Mien Jo & Albert

Gereisd anders in januari 2017

Geweldige plek

Kaisa en Joshua,
1-5-2017

Je voelt je er thuis, altijd als je komt een warm welkom.

Gereisd anders in april 2017

Een geweldig top pension

Annie Straub
15-6-2016

Geweldig pension met op loopafstand naar de trein die je goedkoop overal heen brengt.Dus auto eigenlijk niet nodig

Gereisd anders in juni 2016

weer helemaal fantastisch

Recy copal
7-4-2015

Lekker lang paasweekend gehad en was weer helemaal toppie we hadden nu kamer klimt zo mooi met uitzicht op de moezel ,ijskast koffiezetter en supermooie slaapkamer met electrice verstelbaar bed .was weer heerlijk toeven boven in de overdekte glas serre onder het genot van een koffie en een wijntje .ontbijt was ook weer tot in de puntjes verzorgd .heel kindvriendelijk onze kleindochter van 7 heeft zich geen minuut verveeld

Gereisd anders in april 2015

Heerlijk

Gerard
8-8-2014

Voor de tweede keer een week geweest en we willen alweer heerlijke tijd gehad Marion en Malou zijn schatten.Het ontbijt is heerlijk en na een dag Moezelavontuur heerlijk zitten in de serre

Gereisd anders in augustus 2014

Paar weken geleden, alweer voor de 5 de keer gelogeerd in Haus Mona Lisa'' te Neef. Gastvrouw Marion verwelkom je altijd met een bakje koffie met iets lekker erbij, of een biertje, wijntje, met een gezellig praatje op het terras.

Voor mij is het steeds weer gewoon Thuis komen.

Deze keer heb ik mijn zusje en zwager mee gevraagd naar de Moezel voor een midweek. Kamers altijd schoon met een grote badkamer met föhn, en shampoo

Het ontbijt is goed verzorgt en uitgebreid en je kan pakken wat je wilt.

Er zijn 3 goedkope restaurantjes op kruip afstand, waar je lekker kan eten.

Natuurlijk moet je ook naar de wijnproeverij gaan, heel gezellig en eten vooraf.

Is maar 100 meter, dus veilig voor de terug weg. Ook op loop afstand is natuurlijk de trein, moet je zeker doen naar Koblenz of Cochem, voor weinig geld. Marion zal het wel uitleggen hoe de kaartjes automaat werkt, anders loopt ze graag met je mee. Maar je moet gewoon langs komen, IK kom zeker terug.

M.V.G. Karel

Gereisd anders in juni 2014

Waar voor je geld

Jos Simmer
1-7-2014

Waar voor je geld krijgen, dat is pension Mona Lisa.

Wij hadden de "Andy Warhol" kamer met uitzicht op de Moezel.

4 Overnachtingen € 224,= voor 2 personen.

Dichter bij de Moezel kan je niet logeren of het hotel moet in het water staan.

Ruime kamer met zitbank en 2 stoelen, 2 persoonsbed met zeer goed matras.

Platte tv met alle Nederlandse zenders.

Flinke badkamer met douche en wc.

Alles netjes en schoon.

Ontbijt is prima verzorgd.

Je kunt op het terras zitten met uitzicht op de moezel.

Last but not least, de gastvrouw. Mocht het een 9 zijn tot nu toe, dan maakt zij er een 10 van.

Super vriendelijk onthaal en met alles erg behulpzaam.

Bijkomend voordeel is dat zij Nederlandse is, toch makkelijk!

Gereisd anders in juni 2014

fantastisch

g haanraats
25-9-2013

we zijn een week geweest eigenares marion is zeer vriendelijk ze staat altijd voor je klaar en is met alles behulp zaam hebben een fantastishce week gehad die we niet snel zullen vergeten we willen marion via deze weg nogmaals van harte bedanken voor de heerlijke vakantie groetjes frits en gertie

Gereisd anders in januari 2013

een echte aan rader

styven jaqueline
11-9-2013

je wordt er met een warm hard ontvangen door de gastvrouw Marion

ze verteld je alles wat er te beleven is de kamers zien er prachtig en verzorgt uit en s morgens staat een lekker verzorgt ontbijt klaar

je kunt ook in de serre eten met uitzicht op de moesel

Gereisd anders in september 2013

Terecht GOUD.

Fam. Cabri
8-7-2013

Het lijkt gewoon, maar het zijn de details die je verblijf perfect maken, Alles kan en mag als het maar met respect gebeurt, de kalmte en sfeer laten niet aan het toeval over. Hier kunnen de grote hotels nog wat van leren, perfectie krijg je niet als je een duren inrichting hebt, die komt uit het hart, Marjon nogmaals bedankt en hopelijk zo snel mogelijk weer tot ziens.

Gereisd anders in januari 2013

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Mona Lisa in Neef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Mona Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.