Pension
9,7

Omschrijving
Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

138 reviews over Pension Haus Mona Lisa in het Nederlands

Thuiskomen in een gezellig familiepension

M.F. Timmerman,
7-1-2019

Relaxt, goed en niet duur!

Gereisd met vrienden in januari 2019
Marion, eigenaresse, 20-1-2019
Dankjewel voor de hele goede review en graag tot de volgende keer.

Aanrader als je er even lekker tussenuit wil!

A. Timmerman,
1-11-2018

We hebben een leuke vakantie gehad mede dankzij Marion die ons hartelijk verwelkomde in Haus Mona Lisa. De kamer was perfect schoon en het ontbijt heerlijk! Ga zo door Marion! :)

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Onvergetelijk mooi!

Beckers,
30-10-2018

Zomers oktober maakt vakantie bij Mona Lisa onvergetelijk mooi

Het leven in het idyllische dorpje Neef aan de Moezel is waarlijk een feest, zeker als het zonnetje je elke morgen toelacht…Het ontbijt in hotel Mona Lisa, samen met andere gasten, is al een vakantiebelevenis waarmee je de dag optimaal begint. Gastvrouw Marion en haar rechterhand Malou zorgen er dagelijks voor dat het je aan niets ontbreekt. Het is puur smullen en –onthaasten!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Super fantastisch!

Angeline,
17-10-2018

Mona Lisa ligt direct aan de Moezel een geweldig mooie fijne plek om s'avonds te genieten van een heerlijk glas Moezel-Wijn de kamers zijn ruim en comfortabel ingericht met een douche inclusief douche-crème en shampoo, de ontbijt ruimte is ruim en het ontbijt is geweldig lekker, een echte aanrader voor het hele jaar, Marion is een geweldige gastvrouw en heeft veel leuke tips, wat er in de buurt te doen is,

Gereisd met vrienden in augustus 2018

onvergetelijk, namens ons drietjes.

Klaas Moen,
16-10-2018

Wij waren met z'n drieen te gast in Neef aan de Moezel als gast van Haus Mona Lisa .

Het verblijf daar voldeed voor 100% aan onze verwachtingen, waarbij gastvrouw Marion schitterde met haar verzorging van het ontbijt dat heel goed en uitgebreid was, en in een zeer gemoedelijke serre of binnenruimte genuttigd kon worden.

De wijnavond met proeverij en een overheerlijke maaltijd bij Boendgen was weer ouderwets goed en bere gezellig.

De huifkartocht naar de Calmont was ook zeker de moeite waard , waarbij Marion voor de nodige hapjes en natuurlijk drankjes gezorgd had.

Zeker een heel grote aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fantastisch! Kom hier zeker terug.

Joke Holwerda,
25-9-2018

Dat het een goede keuze is. Gezellig, het voelt als thuiskomen!

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch, het kon niet beter!

Meine en Gerrie van der Zee-Dijkstra,
22-9-2018

Wij komen hier al jaren en altijd super goed en gastvrij, mede door Marion. Onze kinderen en kleinkinderen en moeder hebben wij afgelopen weekend hiermee naar toe genomen. Zij delen ons enthousiasme over Haus Mona Lisa, over gastvrouw Marion, over de ligging, over de verzorging, over de gastvrijheid. Iedereen was het er over eens: een dikke 10 voor Marion!!!!!! Lieve Marion, namens ons, onze kinderen, kleinkinderen en moeder: Reuze Bedankt voor alles!!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

Geweldig!

Sonja,
8-8-2018

Zo’n heerlijke plek! Marion is super gastvrij en samen met Manou legt ze iedereen in de watten. Ik kom hier super graag.

Gereisd met vrienden in mei 2018
Marion, eigenaresse, 11-8-2018
Dankjewel voor de goede review Sonja en graag weer tot een volgende keer.

Voor herhaling vatbaar!

Dorothé de Cocq van Delwijnen,
3-8-2018

We werden zeer gastvrij ontvangen door eigenaresse Marion en hebben een paar dagen heerlijk gefietst langs de Moezel! Alles was super,de kamers met goede bedden en het ontbijt,zeker voor herhaling vatbaar! Gr Jos en Dorothé

Gereisd met vrienden in juli 2018
Marion, eigenaresse, 11-8-2018
Dankjewel Jos en Dorothe voor de goede review en heel graag tot een volgende keer.

Uitstekend pension op een goede locatie!

Diny & Jankees,
25-7-2018

Voor de 3e keer bezocht. Een uitstekend pension, goed ontbijt en uitstekende kamers. Uitstekende zorg door Marion en Malou! Plaatsje is klein maar met de trein binnen 8 minuten in Cochem en ook goed voor een treinreis naar Koblenz of Trier.

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juli 2018
Marion, eigenaresse, 11-8-2018
Dankjewel Diny en Jankees voor de goede review en graag weer tot een volgennde keer.

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Mona Lisa in Neef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Mona Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.