Pension
9,7

Omschrijving
Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

28 reviews over Pension Haus Mona Lisa in het Nederlands

Echt heel goed!

Lisabel,
14-12-2018

Haus Monalisa is een heerlijk pension om helemaal tot rust te komen. Prachtige omgeving met pittoreske dorpjes en mooie natuur. Het ontbijt is geweldig, echt genieten! Mooie kamers met goede bedden en eigen badkamer.

Voor gastvrouw Marion is niets teveel moeite. Ze doet er alles aan om je verblijf tot een succes te maken en de kinderen werden lekker verwend.

Marion, eigenaresse, 4-1-2019
Dankjewel, wij vonden het ook heel erg leuk en gezellig met jullie en de 2 schattige kleintjes en hopen dat jullie nog vaak bij ons komen.

Fantastisch, in 1 woord gezegd !!

Fam. Bouw,
1-11-2018

5 dagen bij Mona Lisa geweest, met 5 volwassenen en 4 kinderen.

Het is voor de 2e x dat wij hier zijn geweest, dan voelt het weer als thuiskomen, zo welkom je bent bij Marion. Gelijk koffie met cake en voor de kinderen een ijsje.

Het heerlijke uitgebreide ontbijt elke morgen, en voor de kinderen elke morgen een verrassing, ook bij het ontbijt.

De kamers zijn goed schoon, en fijne bedden. En dan de tips van Marion, kom maar met vragen, zij weet overal antwoord op.

De huifkartocht was ook geweldig, met heerlijke broodjes gezond, gemaakt door Marion, echt super lekker, en mooi op de top bij Bremm met prachtig uitzicht lunchen. Ook het uitzicht bij Neef, prachtig !!

De trein bij Neef, ook een aanrader, een dagje naar Trier, hoe makkelijk is het om met de trein te gaan.We hebben hele fijne dagen gehad dankzij het TOP-verblijf bij Mona Lisa, ook de avonden, gezellig in de huiskamer onder het genot van koffie en wijn. Bedankt Marion !!

Marion, eigenaresse, 20-1-2019
Dankjewel familie Bouw voor de goede maar vooral lieve review, met heel veel plezier denk ik ook terug aan het gezellig verblijf.

Een aanrader!! Voor herhaling vatbaar!!

Erika,
31-10-2018

Hele lieve gastvrouw, fijne nette kamers, heerlijk ontbijt en een prachtig uitzicht!

Wij waren met 9 pers, waaronder kinderen van 1-4-6-7. Ze werden vertroeteld tot en met door de gastvrouw. Kregen iedere ochtend een lekkere verassing.

Het uitzicht vanaf het terras is prachtig!! We hadden een warm welkom met koffie en cake, en de kinderen een ijsje!

De kamers zijn prima, heerlijke bedden!

Het ontbijt is in 1 woord: verrukkelijk.

Niets meer dan lof over Haus Mona Lisa!

Marion, eigenaresse, 20-1-2019
Dankjewel Erika voor deze prachtige review, ook ik heb genoten van jullie verblijf en hoop jullie allemaal nog eens terug te zien aan de Moezel.

Prima verblijf gehad bij Haus Mona Lisa

Fam. Verelst,
2-9-2018

Het was ons eerste verblijf bij Haus Mona Lisa en zeker niet onze laatste keer.

Wat een gezellige en huiselijke B&B.

De gastvrouw Marion zorgt er vanaf de eerste minuut voor dat je je thuis voelt.

Wij hadden de Warhol kamer. Een ruime kamer met zicht op de Moezel.

S Ochtends werden we verwend met een lekker ontbijtbuffet.

Marion organiseert regelmatig activiteiten zoals wijnproeverij en huifkartocht voor haar gasten. Wij deden mee aan de wijnproeverij waarbij je in een typische Stübe lekker kan eten en nadien allerlei wijnen van de wijnmaker kan proeven. Erg gezellige avond werd dit.

Haus Mona Lisa is gelegen in het gezellige wijndorpje Neef, niet zover van Cochem en bv. Beilstein. Cochem, Koblenz en Trier zijn overigens tegen erg voordelig tarief te bereiken per trein.

Wij komen zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Moguili,
28-8-2017

Wij, mijn dochter van 11 jaar en ik, hebben een super leuke tijd gehad in Haus Mona Lisa. We hebben heerlijk ontbeten, goed geslapen in een mooie luxe kamer en veel ondernomen. Er is zoveel te doen in de omgeving; shoppen, leuke plaatsjes bezoeken, actief bezig zijn; we komen altijd tijd tekort. Daarnaast kun je overal ontzettend lekker eten voor weinig geld. Elke keer krijgen we van de gastvrouw weer tips voor nieuwe restaurants. Dit was zeker niet de laatste keer dat we hier waren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke plek, top ervaring!

Janet,
3-8-2017

We hebben heel fijne dagen gehad bij gastehaus MonaLisa in Neef. Het is een schilderachtig dorpje en het hotel kijkt uit op de Moezel. Je kan ontbijten of wat drinken op het dakterras of in de serre. De kamers zijn ruim en alles is aanwezig. We hebben goed geslapen en heerlijk ontbeten.

Gastvrouw Marion helpt je met tips over uitstapjes en bezienswaardigheden in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Top dagen gehad!

Mona Scheerder
4-9-2016

Al heel vaak in Haus Mona Lisa geweest met onze dochter en elke keer is het weer super. Mooie kamer, heerlijk ontbijt en ontzettend lieve en vriendelijke gastvrouw. Lekkere restaurants op loopafstand. En in de omgeving zijn zo veel leuke, afwisselende dingen te doen (ook voor kinderen) dat we elke keer weer tijd tekort komen. Goede reden om weer snel terug te gaan; en dat doen we zeker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een gastvrij (t)huis en toch op vakantie!

Ilona den Hengst
4-9-2016

Schone kamers,goede bedden en een goed ontbijt .

Eigenaresse (Nederlandse) weet veel van de omgeving qua bezienswaardigheden en restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Elke keer weer een feest

Pim
22-8-2016

Al zeer regelmatig geweest en elke keer is het weer super. Mooie kamers, heerlijk ontbijt, fantastische gastvrouw, prachtige ligging.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Enorm genieten! Voor kinderen en volwassenen

Mirjam
9-8-2016

De gastvrijheid, de gezelligheid,het eten, het uitzicht, alles is hier fantastisch

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Mona Lisa in Neef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Mona Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.