Pension
9,7

Omschrijving
Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

16 reviews over Pension Haus Mona Lisa in het Nederlands

Aanrader

Moguili,
27-12-2018

Haus Mona Lisa is een super gezellig familie pension aan de Moezel. De ligging is perfect en er is heel veel te doen en te beleven in de directe omgeving. Mooie kamers, heerlijk ontbijt en super vriendelijke gastvrouw. We zijn er al vaak geweest en gaan snel weer terug. We komen er altijd tijd tekort.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Marion, eigenaresse, 4-1-2019
Dankjewel, wij vonden het ook heel leuk met jullie en graag tot een volgende keer.

Tot de volgende keer.

Vlaanderen,
9-7-2018

We waren hier al veel vaker en het bevalt ons nog steeds heel goed dus Marion het was weer geweldig heerlijk ontbijt mooie kamers.

Gezellig op het terras met andere gasten onder het genot van een moezel wijntje of biertje de boten langs zien varen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

We waren een paar dagen bij Mona Lisa. In 1 woord geweldig, de oprechtheid om “je” te helpen er een onvergetelijke tijd van te maken is lovenswaardig! Het waren een paar topdagen in een fantastisch pension met uitzicht op de moezel. Kortom een aanrader voor gasten die voor betaalbare kwaliteit willen gaan...

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Haus Mona Lisa , een aanrader ! 👍👍👍 Doen!

Marja lenting,
30-5-2017

Haus Mona Lisa in Neef ligt fantastisch , met uitzicht op de moezel. Heerlijk ontbijten en relaxen op het terras of in de serre en genieten van het mooie uitzicht. Mooie, zeer verzorgde kamers. Ligt centraal voor het maken van uitstapjes. Dicht bij station, bergwandelingen, fietsen huur, lekkere restaurants. Fijne gastvrouw. Kortom., aan te bevelen! Wij gaan zeker terug! 👍

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Gewoon iedere keer weer thuiskomen

Miriam Daniels
31-8-2016

In de afgelopen jaren hebben we Haus Mona Lisa meerdere keren bezocht en het voelt iedere keer weer als een thuiskomen. Ik kan wel tig zaken opsommen die goed zijn, maar dan is dit tekstvak te klein. Wel wil ik een aantal zaken uitlichten:

- op en top gastvrouw

- super ligging direct aan de Moezel

- zeer scherpe prijs - kwaliteit verhouding (dit vind je in Nederland niet)

- luxe kamers

- uitgebreid ontbijt

Kortom: iedere keer weer thuiskomen.

Marion, succes met het stemmen, maar je verdient de golden Zoover Award voor ons dubbel en dwars.

Tot volgend jaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Leuk dat Marion ook uitstapjes regelde voor de mensen die daar interesse in hadden.

Kan niets opnoemen wat niet goed was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldige gastvrouw.

Ans Bonestroo
9-8-2016

Zeer goede ontvangst, heel goed ontbijt, meelevende gastvrouw (m.b.t leuke uitjes in de omgeving) geweldige ligging en oomgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

fantastisch

America - Vandevelde
9-8-2016

Heel vriendelijke ontvangst, proper en netjes, lekker uitgebreid ontbijt, goed bed, goede matras, gezellige kamer, wel een verouderde badkamer, wij hebben lieverd shampoo en dergelijke in kleine flacons en niet in bussen die door iedereen worden gebruikt tot ze leeg zijn.

Gereisd met oudere kinderen in november 2015

Heerlijk genieten en tot rust komen

sonja reinking
7-8-2016

Huize Mona Lisa heeft een schitterende ligging en prima kamers. Het ontbijt is zo uitgebreid dat je niet weet

wat je moet kiezen. Je wordt leuk ontvangen door Marion en maloe. Een aanrader is winkelen in Trier en

wandelen. Ook gezellig een avond naar de wijnkelder . Wat niet goed is ben ik nog niet tegen gekomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

geweldig pension direct aan de moezel

fam. lenting
6-5-2016

Hartelijke ontvangst door Marion, de gastvrouw. Het was voor ons weer een paar jaar geleden dat we er waren. De kamers erg ruim en gezellig ingericht, met een eigen badkamer, en veel kamers met een eigen zitje. Heerlijke bedden! De dag begint goed met een heerlijk ontbijt in de serre met uitzicht op de moezel. We hebben ons prima vermaakt. Een super mooie omgeving om te wandelen, maar er zijn ook genoeg andere dingen te doen. Advies bij Marion!

We hebben super fijne dagen gehad in Haus Mona Lisa.

Marion bedankt en zeker tot de volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Mona Lisa in Neef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Mona Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.