Pension
9,7

Omschrijving
Nette kamers met goede bedden en een prachtig uitzicht krijg je bij Pension Haus Mona Lisa in Neef, Duitsland. Warm ontvangst door Marion die een heerlijk ontbijt verzorgt en alles over de omgeving kan vertellen. In de omgeving kun je o.a. boottochten maken, wandelen, fietsen en wijnproeverijen bijwonen. Pak de trein in Neef voor een dagje Trier.

423 reviews over Pension Haus Mona Lisa in het Nederlands

Geweldig, wij komen terug

Joop de Wit,
28-1-2019

Op goed geluk één week in januari geboekt bij "Pension Haus Mona Lisa" in het dorpje Neef aan de Moezel in Duitsland.

Bij aankomst werden wij direct van harte welkom geheten met een kopje koffie en een heerlijke Hollandse stroopwafel.

Wij hadden een mooie ruime kamer met uitzicht over de Moezel en er stond een lekkere fles wijn voor ons klaar, wat wil een mens nog meer.

Wij hebben het er fantastisch gehad en hoewel wij hier voor het eerst waren hadden wij direct al het gevoel thuis te zijn dank zij Marion en haar hulp Marlou.

Elke dag begon met een heerlijk uitgebreid ontbijt waar niets aan ontbrak, prima.

Marion, jij bent nog niet van ons af, wij komen zeker bij terug.

Gereisd met partner in januari 2019
Marion, eigenaresse, 29-1-2019
Dankjewel Joop en Wil voor deze geweldige review. Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben, wij vonden het ook heel gezellig, en we hopen jullie heel graag nog weer terug te zien.

TONNY VAN DEN BERK,
2-1-2019

We waren er voor de eerste keer ,maar het is zo goed bevallen dat we voor September weer geboekt hebben Mooie nette kamer ,lekker ontbijt en lieve mensen .Het was super. Ook ons hondje was erg welkom heel blij waren wij daar mee.

Gereisd met partner in januari 2019
Marion, eigenaresse, 4-1-2019
Dankjewel Tonny en Peter, wij vonden het ook heel gezellig met jullie

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Haus Mona Lisa. De ligging is perfect; aan de Moezel en dicht bij het treinstation. Je bent met de trein direct in Cochem en Trier. Verder was onze kamer prachtig. Het ontbijt was heerlijk! Tot slot was de gastvrouw erg vriendelijk. Ze heeft ons veel tips voor goede restaurants in de buurt gegeven.

Gereisd met partner in september 2018
Marion, eigenaresse, 4-1-2019
Dankjewel Nadia en Pim, wij vonden het ook heel gezellig en hopen jullie nog vaker te zien in ons Gästehaus Mona Lisa.

Een plek om naar terug te gaan!

Karin Harmsen,
18-12-2018

Mooie omgeving, goed en lekker ontbijt. Aardige lieve gastvrouw.

Gereisd met partner in november 2018

Fantastisch!

Marcel,
14-12-2018

Prachtige schone kamer, uitzicht op de Moezel en de sluis. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Aardige gastvrouw die allemaal goede tips geeft en je helpt waar ze maar kan helpen. Ze ging zelfs met ons mee naar het treinstation om kaartjes te kopen, niets is haar teveel. Wij gaan zeker weer terug.

Dank je wel Marion voor ons heerlijke verblijf!

Gereisd met partner in november 2018
Marion, eigenaresse, 20-1-2019
Marcel, heel erg bedankt voor de goede review en graag tot een volgende keer.

Fred en josé Van Halteren,
1-11-2018

Geweldige knusse en confortabele schone kamer . Super uitgebreid ontbijt en een geweldige gastvrouw.

Gereisd met partner in oktober 2018
Marion, eigenaresse, 20-1-2019
Dankjewel Fred en José voor de goede review, ik vond het ook heel gezellig met jullie en graag tot een volgende keer.

Ans Luijten,
29-10-2018

Heel goede B&B,voor de tweede keer geweest,heel goede gastvrouw .

Ga zeker nog eens terug,dan voor de 3e keer.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mona Lisa aan de moezel , fantastisch !

Marja hubers,
29-10-2018

We zijn al vele keren naar Haus mona Lisa geweest. De laatste keer was in augustus. De omgeving is daar zo supermooi . Haus mona Lisa kijkt uit op de moezel. Smorgens een heerlijk ontbijt in de serre en genieten van het uitzicht en de gezellige sfeer. Hier kom je echt tot rust. Gastvrouw Marion is heel gastvrij,gezellig en behulpzaam . Ze heeft vele tips voor het verblijf aan de moezel. Er is daar genoeg te doen zoals, het bezoeken van andere plaatsjes, boottocht maken, wandelen, wijnfeest, wijnproeverij, fietsen of lekker op een terras met een glaasje moezelwijn. Daarna weer heerlijk slapen in een lekker bed in Haus mona Lisa. De kamers zijn mooi en schoon en gezellig ingericht. Wij zijn al vaak geweest, maar raken nooit uitgekeken en gaan dan zeker weer naar Haus mona Lisa. Dit voelt voor ons zo vertrouwd en gezellig.

Gereisd met partner in augustus 2018

Wij gaan nooit naar een ander pension

A prophitius,
29-10-2018

We haden nu kamer de klimt een super kamer met nieuwe schuiframen nieuwe meubels en de gastvrijhijd is zoals altijd 100 procent en 20 meter van de moezel eenmooi uitzicht een super kamer. ,,!

Gereisd met partner in oktober 2018

Zekers voor herhaling vatbaar

John,
24-10-2018

Gezellig onderkomen, vriendelijke gastvrouw . Leuke omgeving , t was onze 4e keer dat we er waren samen met m’n ouders waarvan t de 2e keer was. En zeker niet de laatste x. Zekers aan te raden.

Gereisd met partner in september 2018

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Mona Lisa in Neef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Mona Lisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.