Pension Haus Mona Lisa

Pension Haus Mona Lisa
9,7

53 tips over Pension Haus Mona Lisa

kim86, 11-9-2012
Pizzeria in St. Algedund, restaurant Schleussenblick, pretpark met dierentuintje in Klotten, met de trein naar Trier en lekker op het terras zitten bij Gästehaus Mona Lisa, das pas genieten.
lucas, 5-9-2012
Het eenvoudige restaurant tegenover de sluis, heerlijk eten en helemaal niet duur, met de trein reizen, het mooie uitzichtpunt boven op de berg en de gezellige wijnkelders in Neef bezoeken.
van weert, 22-8-2012
Fietsen kunnen in de kelder worden gestald en voor degene die een E-bike hebben je kunt de fiets hier ook opladen.

Herbert Hunting , 29-7-2012
vanuit nederland naar Cochem via navigatie dan blijf je +_ 20km langs de moezel op rijden niet volgens navigatie richting trier dan krijg je bord Neef en dan ben je in dat hele mooie plaatsje en dan ben je na een paar honderd meter bij HAUS MONA LISA in Neef bij Cochem
Dick, 1-7-2012
Eten in Neef zelf is zeer betaalbaar en goed. Van andere gasten horen zeggen dat dit voor veel kleine plaatsjes geldt . Mijdt de grote massa restaurants waar de aardappeltjes al vaker zijn opgewarmt. probeer ook een wijnproeverij met een buffetje in Neef , wat een gastvrijheid en vakmanschap
kim86, 23-6-2012
Reizen met de trein, uitzicht Eulenköpfchen en Petersbergkapelle, rondvaart met de boot en dan zeker door de sluis gaan, wild- en pretpark Klotten voor de jongere kinderen, lekker op het terras zitten met een boek en genieten van het mooi uitzicht

Marrie en Jaap, 9-6-2012
Een aanrader.Veel bezienswaardigheden in de omgeving
Linda, 16-5-2012
Dierentuin/pretpark Klotten, met de trein reizen, goede restaurants in de straat, mooie wandeling naar het Eulenköpfen in Neef boven op de berg.
lucas, 3-5-2012
Wandeling naar het Eulenköpfchen in Neef boven op de berg met prachtig uitzicht op 7 dorpjes, de Calmonter Klettersteig beklimmen, Cochem, Beilstein of Bernkastel bezoeken en met de trein naar Trier gaan. Restaurants in Neef zijn heel goed en ook in de buurtdorpjes (Bremm) kun je lekker eten, zeer goede kwaliteit/prijs verhouding.
Sylvia , 16-4-2012

In Klotten is een geweldig leuk park met herten, geiten, beren die gevoerd kunnen worden. Verder is er ook een roofvogelshow.

Er komen steeds meer attracties bij. Voor een redelijke prijs kun je je hier de hele dag vermaken.