Pension Haus Mona Lisa

Pension Haus Mona Lisa
9,7

53 tips over Pension Haus Mona Lisa

styven jaqueline, 11-9-2013
je kunt met de trein naar Trier ,Cochem ,enz....Fietsen kun je er huren en mooie wandelingen maken lekker wijn proeven in de kelders
kristavt, 21-7-2013
Ga de bergen in die in de omgeving liggen. Waar je ook naar boven gaat, je komt overal een prachtige plekje, leuke bezienswaardigheid of iets anders gaafs tegen. Buiten het prachtige uitzicht over de Moezel waar je telkens weer van kan genieten.
h_j_smit53, 14-7-2013
Koblenz met zijn kabelbaan over het water naar de overkant en dan de vesting bezoeken

marion schut, 10-6-2013
De wandeltocht naar het Eulenkopfchen boven op de berg vonden wij prachtig en met de trein naar Koblenz.
Fam Konings, 27-4-2013

Te veel in deze omgeving kan je doen, van jong tot oud, en dat zie je ook.

Vergeet zeker je fietsen niet mee te nemen, want je kunt aan de Moezel wel honderden km vlak fietsen aan het water, met z'n vele dorpjes.

JeffreyAV, 18-4-2013
Of je nu op doorreis bent of een aantal dagen aan de Moezel wil verblijven. Haus Mona Lisa is the place to be! Vanuit hier kun je alle plaatsen rond de Moezel bezoeken (Cochem, Bernkastel, Trier, etc.).

Ruth, 21-1-2013
Restaurant/pizzeria in St. Aldegund (dorpje aan de overkant van Neef), reizen met de trein is ideaal, wandeling naar het Eulenköpchen met prachtig uitzicht op veel dorpjes en de moezel.
magda van den branden, 15-12-2012
mooie oude dorpjes en steden ,en vooral mooi wandelen
magda van den branden, 15-12-2012
oude dorpjes en steden ,natuur wandelen
Gradus en Geesje, 15-9-2012

Trier, Cochem en andere plaatsen zijn goed te bereiken, of met de auto of met de trein die in Neef stopt!

Wij hebben een wijnfeest meegemaakt in een dorpje verderop en werden gratis met de bus gebracht en konden ook weer terug met deze bus. Gewoon geweldig.