Pension Haus Mona Lisa

Pension Haus Mona Lisa
9,7

53 tips over Pension Haus Mona Lisa

Anita Hogenelst, 6-4-2014
Alle kamers zijn mooi, de kamer met uitzicht over de Mosel is echt geweldig.
Talja, 24-3-2014

Het Eulenköpfchen, prachtig uitzicht van bovenaf. Je kunt er wandelend naar toe, maar ook met de auto.

Restaurant Zur Blauen Traube, heerlijk eten en niet duur. Een aanrader: Zanderfilet (snoekbaars) en de toast met forelfilet.

Lena Schermer, 23-3-2014
Naast Mona Lisa een restaurant genaamd Zur Blauen Traube waar je echt heerlijk kunt eten!

lucas, 10-3-2014
Met de trein reizen, station in het dorp, restaurant Hübner direkt naast Mona Lisa en wandelen naar het Eulenköpfchen met prachtig uitzicht.
Linda, 9-11-2013
Met de trein naar Cochem en Koblenz, er is een station in het dorpje. Wandelen naar het mooie uitzichtpunt in Neef , 's-avonds gezellig een keertje naar een echte wijnkelder gaan en bij slecht weer de Globus in Zell bezoeken, dat was echt de moeite waard. Dit is een hele grote winkel met alles onder 1 dak. Federweisser met Zwiebelküchen proberen, dat erg lekker
Ruth, 3-11-2013
Het prachtige dorpje Beilstein bezoeken, 's-avonds een lekker wijntje drinken in een wijnkelder in Neef en lekker wandelen.

J. Timmerman, 20-10-2013
Cochem, Traben-Trabach, Bernkastel, Zell
lucas, 3-10-2013

Eten bij Schleussenblick of blaue Traube, wandelen naar het Eulenköpfchen

met prachtig uitzicht en lekker op het terras zitten met een Moezelwijntje, met de trein naar Trier, Cochem of Koblenz.

Nadine, 24-9-2013
heel goed ligging. je kan er alle kanten uit. Het is een waar fiets- en wandelparadijs. Er is ook een fietsenberging en dat is zeker een pluspunt.
styven jaqueline, 11-9-2013

neef is een klein dorpje dat aan de moesel ligt ,je kun er wandelen, fietsen

en ook de trein nemen om naar cochem en trier enz.. te gaan