Pension Haus Mona Lisa

Pension Haus Mona Lisa
9,7

53 tips over Pension Haus Mona Lisa

Koen Meuris, 7-9-2014
zum blauen traube is heerlijk om te eten en een zeer vriendelijke bediening. De wandeling naar Onkel Toms Hütte is ook zeer mooi en daar kan je ook lekker eten. Verder zijn Cochem en Beilstein leuke uitstappen
Albert, 17-8-2014
Een geweldige plek om vakantie te vieren bij een zeer goede gastvrouw Marion. Wacht niet te lang met boeken want dit is een tip die ik iedereen kan aanraden, Groeten; Annelies & Albert
Gerard, 8-8-2014
De wijnproeverij is geweldig leuk met heerlijk eten

Corrie, 1-8-2014

Wijnproeven bij Gertrud, deze avonden worden georganiseerd in een wijnkelder in het dorp, goede wijn en lekker eten voor weinig geld!!

Dit kun je via Marion (de eigenaresse) regelen.

Genieten op de fiets van de mooie route langs de Moezel!!

wilmagrosjean, 19-7-2014
Alle kamers zien er prima verzorgd uit. Dit gasthaus is aan te bevelen , zeker ook voor gastvrouw Marion Schut, die voor alles zorgt. Wijnproeverij incl. Eten bij Winzler , wat dus een hele gezellige avond wordt.
h_j_smit53, 26-5-2014
mensen nemen de fiets mee, maar zouden ook eens badkleding mee moeten nemen. Bad Bertrich is van oorsprong een kuuroord en je kunt er naar een thermaalbad van 32 graden , wat heerlijk is en je kunt er per uur gebruik van maken

Aart Brouwer, 12-5-2014
prachtige omgeving van Koblenz tot Trier
René Sempels-Broux, 9-5-2014

Vele mooie kamers bij Haus Mona Lisa en Cochem, Trier en de ganse Moezel is met de auto of trein gemakkelijk te bereiken.

Wijnliefhebbers komen overal aan hun trekken.

Wijnproefavond met Marion is super.

Hilda Mink, 25-4-2014
Alle kamers hebben wel iets positiefs, mijn voorkeur met moezelzicht. Top.
tanja stoof, 8-4-2014
er is in de omgeving van Neef een hoop te doen.