Pension Haus Mona Lisa

Pension Haus Mona Lisa
9,6

53 tips over Pension Haus Mona Lisa

kristavt, 8-8-2015
Koop een kaart waar alle burchten en ruïnes opstaan. De moezel heeft een geweldige geschiedenis en mooie plekken om te bezoeken. Ook kun je geweldig wandelen in de omgeving. De eulenkopfen is een echte aanrader, net als Calmont.
h_j_smit53, 20-7-2015
sla een links af als je naar rechts zou moeten, de kleinere dorpjes in de bergen zijn de moeite waard
Rob, 15-7-2015
Pak eens de trein vanuit Neef naar Trier of Koblenz

F. Van Norden, 5-7-2015
Je kan er lekker fietsen en wandelen, de plaatsen zoals Zell, Bernkassel Kues en Cochem zijn niet ver weg.
Karine gaertner, 17-4-2015
tip als je de mogelijkheid hebt pakt dan eens het treintje ,dat ligt vlak achter het pension. echt super leuk naar Koblenz .zeer leuke stad .
Franny, 30-3-2015
Veel te doen in de directe omgeving, tip het beklimmen van de petersberg, geweldig uitzicht over neef en de moezel vanaf daar!

Klaas Moen, 18-10-2014

Wij waren er met onze vrienden en hadden de kamers met prachtig uitzicht op de 2e verdieping, een heerlijk bed en lekker zitje.

Leuk en gezellig de avonden in de serre en het kletsen met de overige gasten tijdens het nuttigen van een lekkere moezelwijn.

William Hofman, 14-10-2014
Ontbijt, dineren bij de buren en de wijn proeverij die Marion organiseert
prophitius A, 4-10-2014
alle kamers zijn perfekt en voor het aanbevelen als er iets te doen is neem dan kamer klimt
Nadine, 30-9-2014

Alle kamers zijn oké. Wij waren er al 6 keer en komen er zeker nog terug.

Veel wandel en fiets gelegenheid. Bezoek aan wijnkelders.

Prachtige omgeving!

Onze bezoekers bekeken ook: