Pension Haus Mona Lisa *****

Review geschreven door Joop de Wit

Geweldig, wij komen terug

Joop de Wit,
28-1-2019

Op goed geluk één week in januari geboekt bij "Pension Haus Mona Lisa" in het dorpje Neef aan de Moezel in Duitsland.

Bij aankomst werden wij direct van harte welkom geheten met een kopje koffie en een heerlijke Hollandse stroopwafel.

Wij hadden een mooie ruime kamer met uitzicht over de Moezel en er stond een lekkere fles wijn voor ons klaar, wat wil een mens nog meer.

Wij hebben het er fantastisch gehad en hoewel wij hier voor het eerst waren hadden wij direct al het gevoel thuis te zijn dank zij Marion en haar hulp Marlou.

Elke dag begon met een heerlijk uitgebreid ontbijt waar niets aan ontbrak, prima.

Marion, jij bent nog niet van ons af, wij komen zeker bij terug.

Gereisd met partner in januari 2019