We hebben een aantal aanbieders voor Nassau voor je op een rij gezet:

Reviews over Nassau

mooi oud hotel

Leo,
    22-5-2016

Alles was prima in het hotel,vriendelijk ontvangst en zeer vriendelijke bediening.

De kamer was groot genoeg en het bed was prima.

Gereisd met partner in mei 2016

heel goed

sjan,
    3-10-2015

dat alles niet waar is wat er geschreven wordt de camping is wel verouderd maar schoon ligt tegen het stadje aan dus je hebt nergens je auto voor nodig genoeg super markten en slagers en groente man verder is het dicht bij de stad limburg Koblenz en wiesbaden

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima adres

Jan Weggemans,
    10-9-2015

Door echtpaar gedreven niet te groot hotel met uitstekend ontbijt, goede bedden en een rustige omgeving. Het hotel ligt 300 m van het centrum (diverse eetgelegenheden daar). Ligging aan doodlopend straatje boven de weg langs de Lahn; verkeerslawaai hoor je daardoor maar beperkt. Kamers zijn vrij ruim en heel schoon. Goede douche

De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend. Wij hebben gebeld vanuit Nederland, omdat op de touroperator-site alleen nog duurdere kamers stonden en niet de gewenste 1pk + 2 pK. Door de ligging in het dal is het internetbereik zeer matig, ondanks door de eigenaar - naar zijn zeggen - getroffen maatregelen. Maar toch via Wifi de mails gelezen op de tablet.

In de omgeving kun je goed wandelen O.a. enkele heel goed gemarkeerde wandelingen van VVV Montabaur (bv. Wäller Tour Elberthöhen)..

Gereisd met vrienden in september 2015

fantastische plek

eric,
    28-7-2015

Hele mooie omgeving

De camping ligt mooi langs het water

Fijne douches,vriendelijke receptie

Het is iets verouderd allemaal maar wel schoon dus kortom een goed betaalbare camping zonder poespas

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijk Stekje!

Joyce,
    16-9-2014

Hotel Am Rosengarten in Nassau is een ideaal hotel voor een paar nachten weg, voor bikers en wandelaars. Uitzicht op de burcht van Nassau. Dhr en mw Salzman runnen het hotel met hun hart. Hij verzorgt het goede en uitgebreide ontbijt, zij de kamers. Handdoeken werden ongevraagd toch verwisseld. Dagelijks werd de kamer volledig gereinigd. Voor een onze hond, die ook welkom was, werden geen meerkosten berekent. Rechtstreeks boeken bleek goedkoper dan via een bookingssite. Het hotel ligt aan een doodlopend ophooglopend straatje. Voldoende parkeerruimte, maar om de hond uit te laten wel een stukje lopen. Een bed bijplaatsen was op onze kamer niet mogelijk. Geen bad, wel een goede douche.

Gereisd met partner in september 2014
Nassau scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews