Vakantie in Nassau

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Nassau

Reviews over Nassau

• 8tuur17-10-2012

rustige herfstdagen

Het 'Nassau' van onze beste buren is me nu beter bekend.Geen grootse plaats, maar toch aangenaam verblijf in de mooie lahnvallei, en breder gezien : het zuidelijk Westerwald. We waren er in de schitterende kleurenpracht van de herfst..En wat een rust in het laagseizoen !

• 7Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2012

• 7len23-10-2010

Klein plaatsje

Nassau is een klein plaatsje dat wortels heeft met ons koningshuis. Het dorpje en het oude centrum is niet heel groot. Verder is het centrum moderner en heeft het minder vakwerkhuizen dan bijvoorbeeld Limburg of Diez. Wel mooi is het Rathaus dit is in een mooie vakwerkstijl. Verder bevindt zich in Nassau een outlet van de Leifheit fabriek die er gevestigd is.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 8Ellen10-08-2009

Lieflijke plaats in prachtige omgeving

Nassau is onderdeel van de Oranje route, waarvan een deel door het Rijn/Lorelei gebied voert. Nassau zelf is een kleine plaats met een aantal hotels en goede restaurants. Naast prachtige fietsroutes (o.a. langs rivier de Lahn) verdient het ook aanbeveling om met het "boemeltje" vanaf station Nassau naar plaatsen als Diez en Limburg te rijden. Leuke stadjes met mooie vakwerkhuizen en een prachtige Altstad, waar heel veel kleine en leuke winkels te vinden zijn.

• 8Cultuur
    • 10Omgeving