Appartement Ihrenhof

9.7Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Mutzenich

Op vakantie geweest naar Ihrenhof?

9.7Fenomenaal

• 9.8Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Ihrenhof

• 9Paulien 27-08-2012

rust, ruimte en vrijheid

Heerlijk ruime appartementen (die van ons was op de begane grond); grote speeltuin; speelschuur voor als het slecht weer is; ponyrijden zo vaak je maar wilt; mee met de traktor; helpen de koeien uit de wei halen; ritje met de koets; kampvuur; er is zoveel te beleven dat je bijna vergeet dat ook de omgeving erg mooi is. Veel bos, maar ook steden zoals Trier en Luxemburg. De boer en boerin zijn erg aardig, in overleg is veel mogelijk. De kinderen hebben alle vrijheid, waardoor ook wij onze boeken uit hadden aan het einde van de vakantie. Kortom: oude kleding inpakken (wasmachine is aanwezig), regenlaarzen mee, en snel hier naar toe!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Henk Prins07-06-2009

Prachtig appartement op een boerderij

Appartement op een boerderij, met veel speelmogelijkheden voor kinderen. Naast pony rijden en koeien melken, kunnen kinderen spelen in de speeltuin, de speelschuur (handig bij slecht weer!), en met de stevige skelters. Onze kinderen hebben we een week lang nauwelijks gezien! Verder is de boerderij centraal gelegen tov leuke uitjes, bijvoorbeeld de grotten van Remouchamps, de watervallen van Coo, Vianden, Trier. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Appartement Ihrenhof info