Pension Zum Mühlental

20 reviews over Pension Zum Mühlental in het Nederlands

Nooit meer

Meeuws freddy
12-3-2018

Vuile te kleine kamer zonder kleerkast en een super vuil balkon met lege wijn en bierflessen van de vorige vakantieganger eten ok

Eenvoudig maar net hotel met vriendelijk personeel.

Mogelijkheid tot huren van appartementen en vakantiewoning.

Maaltijden in het hotel zijn eenvoudig maar smakelijk en ook goed betaalbaar.

Omgeving leent zich uitstekend voor wandelen.

Duitslands langste hangbrug is op 5 minuten afstand. (Geyerlei in Morsdorf)

Wij hadden appartement "panoramablick" gereserveerd maar door omstandigheden ter plekke konden we hier niet in.

De eigenaresse heeft ons ter vervanging het grote vakantiehuis ( het herrenhaus) aangeboden tegen dezelfde vergoeding. Allemaal zeer schappelijk en gemoedelijk geregeld.

Prima broodjes service.

Het vakantie huis was ruim en alles was ruimschoots voldoende om met 6 personen hier te verblijven.

Drie zeer ruime slaapkamers, fijne grote badkamer met bad, grote woonkamer en ruime goed uitgeruste keuken. Beneden nog een extra toilet.

Onwijs gaaf , zeer gastvrij

Els
30-7-2017

Een beetje afgelegen, verder erg mooi

Niet echt een aanrader.

BOSSAERT-VAN CAMP
17-7-2017

Wij hadden kamer 7 die heel klein was, nieuwe meubelen met genoeg bergruimte maar lavabo in de kamer zelf, wat wij niet practisch vinden en zeer ouderwets. Geen badkamer maar alleen W.C. (die niet erg proper was) en douche. Het terras was alles behalve onderhouden, eerder vies.

Het ontbijt was O.K. Het avondmaal was in buffet vorm, niet slecht maar je moest maar raden welk vlees of vis er in de schalen lag, een bordje plaatsen met de inhoud zou een kleine moeite zijn. Er zijn veel betere hotelletjes in de omgeving, wij spreken uit ervaring.

Geweldig bikers hotel!

Freebikers
25-6-2017

Met een groep motorvrienden een lang weekend verbleven. Door de eigenaren vriendelijk ontvangen. We konden de motoren in de garage parkeren. Als welkomstdrankje kregen we een lekker koud biertje. Beneden in de loggia kon je fantastisch zitten met zicht op de tuin. Daar staat een koelkast tot je beschikking met lekkere koude flesjes drinken. Drinken mag je zelf pakken en na afloop geef je de score door. De eigenaar heeft ons op een feestavond naar Saarbrücken gebracht en gehaald zonder daar iets voor te rekenen, waar maak je dat mee :) Kamers zijn goed en ruim en het ontbijt plus avondeten is uitstekend. Voor motorliefhebbers: in de omgeving kun je prachtig toeren.

De eigenaren stonden vorig jaar op de motorbeurs te Utrecht.

Oude reviews (archief)

Een top locatie

Fam.Rikken
26-8-2016

Wij vonden het een prima locatie.

De mensen waren erg gastvrij.

Echt een locatie om nog een keer terug te gaan.

Slecht en bizar

Sylvia
14-10-2015

De ontvangst was vreemd: er werd niet naar een paspoort gevraagd! De kamer was superklein en in de douche rookt het naar riool; wat van gezegd maar er werd niets aan gedaan. Het ontbijt was elke ochtend hetzelfde, het avondeten was ok, behalve het toetje, soms een plastic supermarkt bekertje met yoghurt of een bevroren ijsje in kartonnen bekertje. Verder kwam de bediening na het avondeten met de portemonnee bij je aan tafel zitten om de drankjes af te rekenen die bij de bestelling op een bierviltje waren geschreven. Er was totaal geen info over wat te doen in de omgeving, etc. Nooit meer!!!!!!!

Helaas veel minder dan ik verwacht had

rob van der steen
2-10-2015

Morz is een heel klein dorpje op een half uurtje rijden van cochem, wij verbleven in een appartement op 150 meter afstand van het pension, was wel goed schoongemaakt maar het interieur vertoonde al veel gebruiks sporen, het ontbijt was sober en iedere morgen het zelfde, altijd wel was er iets tekort van broodjes, brood en theewater dat uiteindelijk wel werd aangevuld

Voor de 6de keer

Walter Dekimpe
11-5-2015

Zijn 6 jaar geleden toevallig hier terecht gekomen met de schoonouders, en sindsdien met de hele familie 12 tot 16 man ieder jaar teruggekomen. Rustig van omgeving, maar toch is alles perfect op korte afstand bereikbaar. Je vult hier makkelijk een week. Kamers zijn degelijk, en zeer net onderhouden. Het ontbijt is vreselijk lekker, en uitgebreid, en het avondbuffet tegenwoordig, is ruim van keuze, en steeds op tijd aangevuld. Vorig jaar waren ze aan het bijbouwen, en hopelijk wordt het niet te groot, want als het volledig vol was, kon men het niet echt bijhouden. Prijs kwaliteit een topper.

Heerlijk rustig met prachtig uitzicht

Lennart en Evelien
29-8-2014

wij hebben 3 weken van onze zomervakantie in een appartement van dit pension gezeten. Deze eenvoudige, maar functionele appartementen (4 totaal) liggen aan de rand van het rustige dorp met een prachtig uitzicht.

In het begin waren er wat onduidelijkheden en vragen van onze kant, maar die werden allemaal opgelost door de familie.

Wie weet boeken we nog een keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Zum Mühlental in Mörz (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Zum Mühlental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Zum Mühlental scoort een 6.74 uit 10 op basis van 30 reviews.