Pension Landgasthof-Pension-Wickert

Pension Landgasthof-Pension-Wickert

9.5Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Mörsdorf (Hunsrück)

9.5Fenomenaal

Pension info

Meer pension info

31 reviews over Pension Landgasthof-Pension-Wickert

• 9Fam.Smits26-10-2015

Buitengewoon goed

Het is een prima hotel,goed van eten en drinken, prima slaapkamer en fijne mensen.

De mensen met beoordeling cijfer 5 en een 2 zijn niets gewend het gaat om prijs en kwaliteit zij moeten een 5 sterren hotel boeken maar daar hebben zij het geld niet voor over en dan is er ook weer wat te zeuren.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Fam. Fieten06-10-2015

helemaal goed

Het verblijf was plezierig en ruime schone kamer met uitstekende bedden. Door dat het aan een doorgaande weg ligt is het wat rumoerig ,met name op het terras. In het dorp is weinig te beleven zowel overdag als in de avonduren. Het ontbijt was uitstekend met heel veel keus uit beleg zowel als zoet Het diner uitstekend en gevarieerd het was dan ook de vierde keer dat we hier waren, een beetje thuiskomen

Gereisd met partner in september 2015

• 9Betty Sleurink05-09-2015

Goed hotel!

Het interieur is wat gedateerd. Maar qua behulpzaamheid van moeder en zoon om het je naar de zin te maken, de kookkunst van moeder en de kamers is het een prima hotel voor een leuke prijs! Het is er schoon en dat is het belangrijkste! Mensen die zeuren zijn of niets gewend....of zijn gewoon azijn zeikers!! Het plaatsje is wel een dorp waar niets te beleven is, maar het is een goede uitvalshoek om leuke autoritjes te maken. Er gaat wel 's morgens vroeg al veel verkeer aan de voorzijde langs....dat is het enige minpuntje. Maar wij hebben het daar prima gehad.

Gereisd in september 2015

• 8Reichpietsch - Dockx02-09-2015

Leuke ervaring

aangenaam verblijf in pension 'Wickert',kamers netjes schoon en lekker gegeten navenant wat we betaalden,voor wie van rust houd is dit een goede plek

• 9will25-08-2015

heel erg leuk.

Ik heb vooraf enkele "slechte "recensies gelezen , en had natuurlijk mijn bedenkingen. Maar het is ons super bevallen. Ik heb geen oubollige hotelkamer kunnen vinden. Nee het was niet het Hilton in Berlijn.......... maar een lieve ontvangst, een prima service, in een woord het voelt als thuiskomen.

Gereisd in augustus 2015

• 9analena23-08-2015

Prima Landgasthof Wickert

Goederen in augustus op Landgasthof Wickert, we hadden zeer Heise dagen Het koude drankjes geserveerd, zeer aangenaam. We hadden een zeer mooie kamer met balkon, Geboekt dingen z, B, wijn en schip tickets bedroegen Kamer bij aankomst. In de avond een mooie ronde met de andere gasten op het terras, Prijs - prestaties super. Ontbijt en diner okee Zeer aan te bevelen.

• 5Roel22-08-2015

Prima voor doorreis, niet voor langer verblijf

In augustus 2015 twee overnachtingen gehad in Pension Wickert. Geboekt via een actie op internet en daarom vooraf al niet al te hoge verwachtingen. De eerste indruk van het pension is "eenvoudig en oubollig". De kamer was klein en erg basic. Het grote pluspunt was dat alles goed schoon was. Aparte kleurencombinatie van de kamer: felgroene muren en gordijnen en een oubollig-bruine badkamer. Prullenmand was aanwezig, maar voor de rest geen afvalzak(jes). Bedden zijn eenvoudig maar liggen prima.

Eenvoudig maar prima ontbijt tussen 8 en 9. Om 6 uur 's avonds diner. Het eten was beide dagen erg vet. Lappen varkensvlees die rijkelijk overgoten waren met vette jus. In de overvloedige dressing van de salade zag je het vet drijven. Niet lekker! De eerste avond kregen we als dessert twee halve perziken uit blik in een schaaltje. Dit "nagerecht" werd tevens al tijdens het hoofdgerecht geserveerd. Gelukkig tijdens de tweede dag wel een goed dessert!

• 5Janniek22-08-2015

Geen aanrader

Dit voorjaar via een actie site dit hotel geboekt, mede naar aanleiding van de positieve reacties op zoover. Die moeten we na ons bezoek helaas wel bijstellen. Het hotel is zeer oudbollig en smakeloos ingericht en ligt in een saai dorp kilometers van de Moezel vandaan. Op de kamer is geen internet en enkel een tv met Duitse zenders, er is ook geen ruimte of een tafeltje om even te zitten. Het avondeten was stipt om 18u en echt niet lekker (Telkens varkensvlees, over alles zat een vettige dressing of drie lagen jus overheen). Het dessert bestond uit 2 perzikken uit blik in een bakje (hoewel dit de tweede avond wel een (lekkere) wafel met warme kersen was, dus per dag zeer varierend? Dat was dan wel een meevaller na de eveneens teleurstellende maaltijd). De familie deed echter wel hun best en de kamers waren wel schoon. Na het eten is de lobby gesloten. Kortom: Het gaat er mee door als je alleen komt om te slapen, maar verwacht er verder niets van. Persoonlijk zou ik iets anders boeken.

Gereisd in augustus 2015

• 2Anja16-08-2015

dit absoluut niet meer

Diner gaat wel. Ontbijt wordt s avonds klaargezet, met alle vliegen binnen. Ze maken tussen 9 en 10 s avonds het licht uit en gaan zelf naar boven. Kamers zijn muf, wel schoon. We sliepen naast een mesthoop. De deur wordt gesloten om 9 uur. Koffie is zeer slecht. Ze zijn niet klantvriendelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 5de Gussem11-08-2015

waar voor je geld ?!

Tamelijk eenvoudig maar schoon pension met ruime kamers, waar alles verloopt volgens een strak dagprogramma: van 8 tot 9 ontbijt aan je vaste tafel - van 10 tot 5 is het restaurant/bar gesloten - en vanaf stipt 6 uur wordt het avondeten geserveerd. Ergens tussen 8 en 10 gaat de eigenaresse naar haar privévertrekken en heb je geen mogelijkheid om nog iets te drinken op het terras. Tenzij je dus vooraf de drankjes al bestelt of hen gekocht in de supermarkt in een dorp verderop. Achteraf moet je constateren : voor die prijs kon je eigenlijk niet meer verwachten - eigen schuld, dikke bult?

In het dorp is verder geen enkel vertier of amusement - vanuit het nabij gelegen Cochem (20 km)of Kastellaun (10 km) is het s 'avonds in het donker over een smalle bergweg lastig terugrijden.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Pension Landgasthof-Pension-Wickert info