Hotel Motorhotel Gus

22 reviews over Hotel Motorhotel Gus in het Nederlands

Absoluut aan te raden

Niekie,
6-8-2018

Het is een leuk en gezellig motorhotel. Alles is schoon en netjes, mooie en functioneel ingerichte kamer met prima bed. Het ontbijt en avondeten was goed verzorgd en lekker. De omgeving is erg mooi, het hotel is een prima uitvalsbasis voor ritjes verder Duitsland in of naar Luxemburg.

Gereisd met partner in augustus 2018

Top week

Patrick en Jo,
11-9-2017

Mensen bereid je voor op een zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Een ruime locatie met voldoende mogelijkheden om je motor droog te stallen. Nette en schone kamers, met een warme douche. Goed eten en schappelijke prijzen aan de bar. Hulp bij het downloaden van pracht routes op je navigatie. Eigenaren en personeel blijven vriendelijk en geven je het gevoel van thuiskomen, na een lange rit.

Wij komen terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

Annemieke,
10-9-2017

The place to be voor motorrijders, geweldige locatie, warme mensen die zorgen dat je niks tekort komt, mooie omgeving, goed ontbijt en diner, mooie kamers, kortom genieten

Gereisd met vrienden in september 2017

Super gastvij

Mathe,
14-7-2017

Even paar dagen lekker toeren in de Eifel. Hotel gus gebeld en geregeld. Als je gastvrijheid zoekt hoef je niet verder te zoeken. Super gewoon. Lekker en gezellig eten met z'n allen. Fijne schone bedden op ruime kamers. Motor veilig binnen gestald. Prijs kwaliteit zeer goed. Kortom een echte aanrader. Ga zo door gus. Groeten van Mathe en Wendy

Gereisd met partner in juli 2017

tof motorhotel

chris,
25-6-2017

zeer tof motorhotel met prachtig uitzicht

lekker eten en altijd een toffe sfeer

Gereisd met vrienden in mei 2017

Ideaal motorhotel

Guy
22-9-2016

Mooi motorhotel met een super ontvangst,

Gerben en Susan regelen een geweldig weekend, met goed eten en s avonds een gezellig café.

Gereisd met vrienden in september 2016

geweldig

Stefan Lambrechts
17-7-2016

goed motorhotel met een huiselijke sfeer, een echte aanrader !!

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Super gezellig,

Dennis
20-5-2016

Het hotel zat zelf vol, maar er was een perfecte oplossing vlak om de hoek.

Geweldig gezelschap, heel erg goed eten. Gerben en Suzan doen het echt heel erg goed. Niet zeuren, eten wat de pot schaft ( ik kan je verzekeren dat het erg lekker is ).

Ze zijn nog steeds bezig om alles gereed te krijgen, maar het is al zo goed.

Gewoon een hele dikke 10 van mij.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Gastvrij, lekker eten, centrale ligging om mooie tochten te maken.

Wij zaten in het huisje in het dorp. Lekker rustig en voldeed prima

Gerben heeft mooie routes voor ons op de tomtom gezet.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Heerlijk en Gezellig

David
24-8-2015

Hotel GuS is een prachtig hotel met erg vriendelijke eigenaren (Gerben en Susan).

Je wordt hartelijk onthaald, de (2 pers.) kamer was ook zeer goed, van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was erg goed (we hebben 's avonds niet meegegeten; wat wel mogelijk is met de hele groep). De omgeving is ook fantastisch + de wegen eromheen natuurlijk. De motoren konden tevens gestald worden in een mooie gesloten garage.

Dikke aanrader dus en ik ga er zeker nog een keer terug!!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motorhotel Gus in Morbach/Rapperath (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motorhotel Gus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.