Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

31 Reviews over Motorhotel Gus

• 10José van den Akker15-05-2022

Beregezellig en erg gastvrij

Fantastische midweek gehad in een prachtige omgeving. Ad en Astrid ontvingen ons zeer gastvrij en we hadden direct contact met de andere motorrijders. Kamer en sanitair erg schoon en de bedden waren goed. Na de motorritten werden we direct verwend met een drankje en je hoeft er nooit zonder te zitten, want de bediening is geweldig! Het ontbijt en diner waren prima verzorgd. Ook onze Harleys stonden veilig in een mooie nieuwe garage. Dit was onze eerste ervaring in een motorhotel, maar direct een hele goede! Het was erg gezellig met de eigenaren en we komen zeker weer!

• 8Hay Smits17-04-2022

We komen graag terug

Ligging is goed voor mooie tochtjes. Hotel en eten zijn eenvoudig maar precies wat we willen. Luxe moet worden betaald en thuis moeten we bij de bbq ook zelf bakken. Sfeer, gastvrijheid en vriendelijkheid zijn dik in orde. We hadden pech met het weer: sneeuw en kou. Ad en Astrid deden hun best om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. We waren met 20 personen van Keizer Karel en we komen graag terug.

• 4Matthijs17-08-2020

Slechte ervaring was laatste keer.

Locatie is prima, service, eten en hygiëne bitter slecht , moest zelf je eten bakken? en veel vliegen overlast (hebben er wel 50 doodgeslagen) om 22:30 moest men allen naar binnen i.v.m. overlast? was 28 graden... Om 23,45 werd al reeds verteld "laatste drankje' En riool lucht in kamer. Ook geen bezieling van huidige eigenaars hadden niks met motoren en "bikers" Was hier eerder met nog met oude eigenaar was toen perfect jammer dat nieuwe eigenaar service en hygiëne niet doorgezet heeft. Klachten ook daar aan huidige eigenaars doorgegeven op dag van vertrek.

• 10Nathalie Sonneveld23-06-2020

Super leuk hotel met hele gezellige vriendelijke eigenaren . Ad en Astrid leggen je volledig in de watten als je terug komt van je motor ritje. Prachtig terras met een mooi uitzicht heerlijke toetjes en prima bedden . In dit hotel moet niks maar is alles gezellig een echte aanrader! Ad en Astrid wij komen zeker nog een keertje bij jullie terug Nogmaals bedankt voor alle gezelligheid

• 9Monique15-09-2019

Gezellig

Met een groepje dames een super mooi en gezellig weekend gehad in motorhotel Gus. Met Astrid en Ad( je) voor de sfeer is t goed toeven. Lekker eten, goede bedden en Brabantse gastvrijheid.

• 10Ron W13-08-2019

Geweldig motorhotel , zeker een aanrader

Wij waren er van 5 t/m 10 augustus 2019. De eigenaren Ad en Astrid zijn zeer aardig , hulpvaardig en weten heel goed wat motorrijders willen. De sfeer is geweldig. Over zowel het ontbijt als ook het avondeten heb je niks te klagen. De Kamers zijn prima , schoon en beschikken over een goed bed. De motoren staan netjes binnen. Je kan in de omgeving leuke motorroutes rijden en Ad en Astrid kunnen je helpen met het op je navigatie zetten van diverse routes. 's Avonds is het met alle andere motorgasten zeer gezellig. Al met al zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar

• 10Danny08-07-2019

Leuk en gezellig hotel! Mooie ligging voor een mooi rit door de bergen. De eigenaren Ad en Astrid zijn aardige mensen en weten hoe ze het moeten aanpakken. Goed en lekker eten. Heb niets te klagen gehad in het weekend. Echt een aanrader!

• 9Wim Hompes30-03-2019

Geweldig motorhotel, we komen zeker terug

Wij waren er in het laatste weekend van maart 2019. De nieuwe eigenaren Ad en Astrid doen het goed. Welkomstdrankje bij aankomst, eten wat de pot schaft maar dat is geen straf. 's-avond met de nadere gasten bijkletsen want het gaat natuurlijk allemaal over hetzelfde: motorrijden. Motoren kunnen binnen staan. Al met al heel tevreden en een absolute aanrader als je een paar dagen naar de Eifel gaat motorrijden. Topper!!

• 9Niekie06-08-2018

Absoluut aan te raden

Het is een leuk en gezellig motorhotel. Alles is schoon en netjes, mooie en functioneel ingerichte kamer met prima bed. Het ontbijt en avondeten was goed verzorgd en lekker. De omgeving is erg mooi, het hotel is een prima uitvalsbasis voor ritjes verder Duitsland in of naar Luxemburg.

• 10Patrick en Jo11-09-2017

Top week

Mensen bereid je voor op een zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Een ruime locatie met voldoende mogelijkheden om je motor droog te stallen. Nette en schone kamers, met een warme douche. Goed eten en schappelijke prijzen aan de bar. Hulp bij het downloaden van pracht routes op je navigatie. Eigenaren en personeel blijven vriendelijk en geven je het gevoel van thuiskomen, na een lange rit. Wij komen terug.

Hotel Motorhotel Gus info

Het complex