Hotel Löwenguth

Hotel Löwenguth
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Löwenguth voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Löwenguth in het Nederlands

Hotel Löwenguth:Top Hotel zum Top Preis!

A.Wahl
5-3-2018

Das "Rundumpaket" war spitze! Telefonischer Kontakt sehr entgegenkommend, Empfang und Begrüßung sehr herzlich, Empfehlungen für die Umgebung ehrlich, Zimmer sehr sauber, geräumig und liebevoll eingerichtet, das Hotel lädt förmlich mit seinem sehr gemütlichen Ambiente zum Wohlfühlen ein, das Frühstücksangebot ist vom Feinsten, Service flink und authentisch! Einfach toll! Am wenigsten hat mir gefallen, dass wir nur für eine Übernachtung in Montabaur waren...Klare Empfehlung für Hotel Löwenguth!

Goed reishotel

Koos en Rinet
31-7-2011

Inchecken gaat via een intercom. Na 4X bellen pas contact. Sleutel daarna uit een kluisje halen. Kamer niet erg groot maar alles is aanwezig. TV ontvangst niet goed. Internet gratis en prima ontvangst.

Ontbijt erg goed, zelfs veelzijdig aanbod van vis, kaas enz. Centrum Montabauer is ongeveer half uurtje lopen.

Beetje vreemde ontvangst we moesten een intercom inspreken om binnen te komen. Daarna konden we bij de receptie inchecken. Kamer was leuk ingericht, bed was prima geen airco en het draadloze internet was uit de lucht door een storing, er was een bureau maar geen zitje, ook was er een koelkastje op de kamer. De badkamer was prima in orde geen bad maar wel een douche. Het ontbijt was goed verzorgd

We hebben een aantal aanbieders voor Löwenguth voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Löwenguth in Montabaur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Löwenguth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Löwenguth scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.