Reviews over Mittelstrimmig

Zeer vriendelijke eigenaars, mooie uitvalsbasis

folieske,
    10-6-2011

Ellen en Thomas schuwen geen enkele moeite om het hun gasten naar hun zin te maken. Het appartement is ruim, helder, spic & span netjes, alles is er aanwezig! Opgedeeld in inkomhal, ruime slaapkamer, woonruimte met keukentje en een badkamer. Mooie tuin met vele compartimenten, vijvertjes, barbeque... Heel grote parking op het plein voor de woning. Prima uitvalsbasis voor oa burg Elzt, Münstermaifeld, Koblenz, enz. Het is er 's avonds heerlijk toeven in de tuin, een glaasje wijn of een beker bier en keuvelen met de eigenaars. In het dorp zelf valt weinig te beleven, dus voor vele bezienswaardigheden bent u afhankelijk van uw vervoer, maar laat dat de pret niet drukken,. Ten zeerste aan te raden!!!

Mittelstrimmig scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews