Camping Im Eichenwald

hier geweest met een georganiseerde motorreis 4 dagen met hemwelvaart

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Bert Bos24-03-2018

superplek

Gaan bijna ieder jaar wel even naar deze camping, mooie ligging, super sanitair hele vriendelijke beheerders, lekker eten, warme broodjes s,morgens. Veel vaste bewoners, maar die zijn altijd vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• Oude reviews

10Thea25-07-2017

Rustige & propere camping zeer behulpzaam team

Wij zijn hier 10 dagen geweest, hartelijke ontvangst, fijne uitleg over camping en activiteiten in de regio. Ruime plaatsen, super schoon en nieuw sanitair. Net buiten de camping ligt restaurant die Lichtung waar het gezellig vertoeven is en je lekker kunt eten voor een kleine prijs. Mooie omgeving zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10B penders28-05-2017

voor herhaling vatbaar

Mooie camping, vriendelijk personeel, super sanitair, winkels in de omgeving mooi wandelgebied

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Robbert14-07-2016

Gewoon goed

Lekker rustig mooie camping met super sanitair. Wel veel krotten eigenbouwsels van vaste camping gasten maar daar heb je absoluut geen last van die staan aan de rand van de camping en zijn nog vriendelijk ook. Zelf je plek uitzoeken lekker ruim super wandelroutes vanaf de camping .maar geen fietssucces in de regio. Kortom lekker weekend gehad en ga zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Ria Hoekstra08-08-2014

Fantastische camping

Heerlijke camping in het Westerwald. Veel vaste plekken maar in het midden zijn 3 weides met een paar bomen en je mag gaan staan waar je wilt. Zeer vriendelijk geholpen. Sanitair is schoon en veel. Veel douches, veel w.c.'s en 10 afwasplekken met gratis warm water. Ondanks de vele vaste kampeerders was iedereen hier vriendelijk en maakten een praatje met ons. Helaas was het restaurant gesloten vooraan bij de camping. De omgeving is prachtig. Zeer rustig en niet veel toerisme. Zonde, het Westerwald verdient meer. Wij komen volgend voorjaar terug.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9alice arts26-05-2013

prachtige camping in de natuur

betaalbaar sanitaire netjes eten in restaurant lekker en goedkoop Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2013

• 7Drenth16-08-2010

Leuke vakantie gehad!

Wij zijn net terug van deze camping met onze kinderen van 1 en 4. Wij hadden de vakantiewoning gehuurd, deze was echt super, niets op aan te merken. Stapten de tuindeuren uit en stonden direct in de speeltuin. De vaste staanplekken vonden wij nogal "kamperachtig", maar ook de mensen die er vandaan kwamen, echt ons kent ons. De omgeving was ronduit prachtig!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Marie-José22-09-2009

caravan gehuurd geen succes

We hadden voor 4 personen een caravan gehuurd. Bij aankomst bleken er 3 slaapplaatsen te zijn. Caravan was niet smerig maar gewoon goor. Schimmel in de koelkast en vriesvakje, afval van een vorige huurder mét schimmel in de afvalbak. Opgedroogde vaatdoekjes met vuil op verschillende plekken in caravan en bijgebouwtje. Kortom, een grote ellende. We zijn dus ook meteen weer weggegaan, de eigenaar vond het allemaal meevallen. We zijn geen pietlutten, zijn ook niet snel vies maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. Heel jammer want de camping zag er leuk uit, het sanitair in het centrale gebouw was erg mooi en schoon. Een prima camping om met een eigen kameermiddel te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8m.weidenaar14-08-2009

prima camping

prima camping(oude camping welke weer wordt opgeknapt), heerlijk rustig, mooie omgeving en veel mogelijkheden om te bekijken. geen zwembad wel in de omgeving (oa. Dickendorf)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Camping Im Eichenwald info