Camping Alter Bahnhof

Camping Alter Bahnhof
6,4

7 tips over Camping Alter Bahnhof

Nana, 21-7-2015
Bezoek aan Trier en Echternach is zeker de moeite waard. Genoeg grote supermarkten zón 6 km verder op.
Blauwe Bus, 23-9-2014
Ga voorbij het kerkje eens over de voetbrug naar Luxemburg voor een heerlijke wandeling.
Jane, 27-2-2014
Luxemburg en Trier. En veel mooie wandelpaden in de buurt....

Th. d.V, 11-10-2013
Bezoek het stadje Trier. Heel gezellig en veel restaurant en winkels. Is echt een toeristenplaats. Luxemburg kan je ook bezoeken. Het is maar een paar kilometers en heel gezellig!
Vlinder de Witte., 3-1-2013

Lekker uit eten op de camping in het vernieuwde en sfeervolle restaurant.

Zeer zeker de moeite waard!

rjvdveen, 21-8-2012
We hadden een plekje langs de Sauer, een riviertje waarin kinderen naar hartelust in zwommen. Vanuit onze plaats is het aardig lopen voor je bij het sanitair bent, bij de terreindeel alwaar we de auto parkeerde voor het aanmelden zijn toiletten, de douches zijn boven, dus de trappen op. Boodschappen doen is in Trier, dichterbij hebben we niets gezien.

Peter en Tineke, 10-4-2012

In Trier (20km) is erg veel van de oude Romeinse cultuur terug te vinden, maar je kunt er ook gezellig winkelen. Vlindertuin in Wasserbillig is zeker de moeite waard. Ook Echternach is een aanrader.

Een ideale omgeving om lekker te wandelen of te fietsen.