Reviews over Metzdorf

Landelijk dorpje

Anneriek
    20-8-2017

Metzdorf is heel geschikt als uitvalsbasis voor wandelingen of tochten.ondat de voetgangersbrug afgesloten is vanwege reparatie, is het Openbaar Vervoer ronduit beperkt. Drie keer per dag gaat er een bus. Haltes zijn slecht aangegeven en ook een duidelijke plattegrond van het dorp ontbreekt. Er is een schilderachtig kerkje en enkele kilometers verderop richting Langsur een goed restaurant. Trier ligt 12 kilometer verderop en ook Wasserbillig is in de nabijheid. In Wasserbillug is een treinstation en in Trier ook. De camping is de belangrijkste touristenvoorziening. Ook is daar een restaurant. Wandelpaden zijn alleen ruchting Langsur en Ralingen goed bewegwijzerd. Voor de overige routes kan de bewegwijzering veel beter. Een rustiek maar iets te slapend dorpje.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Metzdorf scoort een 7,2 uit 10, op basis van 4 reviews