Hotel Metzgerei Andries

11 reviews over Hotel Metzgerei Andries in het Nederlands

Fantastisch plek

Patrick
23-7-2017

Mooie kamer met balkon.Kind vriendelijk

Mooie Plek

Jan Lucas
22-5-2015

Goed hotel, vriendelijke mensen, zeer goed van eten en drinken. Goede prijs.

Maar heb je een handicap, dan moet je een ander hotel kiezen, er is geen lift, en om dan in je kamer te komen moet je tenminste 3 trappen op

Perfecte plaats/omgeving

Cor enSonja uit Barendrecht NL
29-6-2014

Hotel Metzgerei Andries is buitengewoon goed, prima netto en schone kamer met Moselzicht en vriendelijk personeel met als ontbijt en avondeten gewoon perfect en wat wil je met een slagerij erbij.

Het water loopt uit je mond al bij binnenkomst laat staan aan tafel zowel ontbijt als avondeten. Wij zijn 5 nachten in augustus 2012 geweest en gaan zeker weer naar dit Hotel en dat is vanaf 24 juli 2014.

Tot dan wij komen eraan hoor ....!!!

Super Hotel

Frank
2-6-2014

Met onze 'motorgroep' hadden we dit jaar gekozen voor Hotel Andries. De hele groep was onder de indruk van dit prachtig gelegen onderkomen met zonnig terras uitkijkend over de Mosel. Kamers zijn groot en keurig schoon, evenals de badkamer. Personeel erg aardig (vooral Renate en Marco zijn aangenaam stapelgek....). Keuken méér dan voortreffelijk!! Geen afgesloten motorstalling. Men is hier niet gewend aan een lange nazit, dus bijtijds naar de kamer of naar één van de gezellige wijnbars in het dorp.

GEWELDIG!

Pierre
5-10-2012

Heerlijk verblijf voor enkele dagen aan de Moezel. De kamers zijn schoon en netjes en zowel het ontbijt als het avondeten is perfect!

Vriendelijk personeel!

Wij zijn in september 2012 met 9 personen geweest en het was uitstekend verzorgd! Voor herhaling vatbaar!

Aanrader, Zeer net hotel met Goede keuken.

A. Nijenhuis
26-7-2010

Hotel/Metzgerei Andries is een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Ligt direct a/d Moezel, gratis parkeren en op een steenworp afstand van diverse leuke dorpjes [o.a. Cochem]. Een klein uurtje rijden van Koblenz en Trier. Luxemburg is ook goed te doen. 't Voordeel is dat men niet direct in de hectiek zit van de toeristische plaatsen, maar wel er lekker dichtbij.

De kamer die wij hadden [comfort] was net nieuw met alles erop en eraan. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. De typische geur van de worstmakerij [rokerij] ruikt men bij binnenkomst en werkt gelijk op de smaakpapillen.

Onze verwachtingen werden overtroffen, alles lekker vers, goed vlees en veel.

Kortom een geweldig verblijf voor een zeer betaalbaar bedrag.

Dit jaar hebben we gekozen voor het arrangement (4 dagen)

vriendelijke ontvangst bij aankomst, de kamers zeer net en met balkon en alle

confort, de keuken was nog beter dan vorig jaar het buffet op woensdagavond was uitstekend en verzorgd vlotte en aangename bediening, de gratis kaarten voor de boottocht naar Cochem en terug (in arragement inbegrepen) waren mooi meegenomen. volgend jaar zien ze ons zeker terug

Prima hotel !

rudy
23-9-2009

Wij verbleven hier 5 dagen en hebben niets dan lof voor de ontvangst en het verblijf bij de familie Andries. Kraaknet hotel met mooie en ruime kamers, lekkere burgerkeuken met altijd heerlijk verse gerechten uit de eigen beenhouwerij. Petje af voor deze jonge, hardwerkende uitbaters. Wij komen in ieder geval terug, bedankt familie Andries !

Heerlijke plek!

Liane
30-7-2009

Hotel metzgerei Andries is een heerlijke plek om te verblijven. De hotelkamers zijn compleet, netjes / schoon en er staan goede bedden. Het personeel is zeer vriendelijk, de prijs van een hotelkamer is (helemaal vergeleken met Nederlandse prijzen) erg laag. Het eten is eenvoudig maar van zeer goede kwaliteit. Verder zijn er genoeg parkeerplaatsen.

Super plek!!

Liane
30-7-2009

Hotel Metzgerei Andries is een super hotel om te verblijven. Het personeel is erg vriendelijk, het eten is goed en verzorgd klaargemaakt, de kamers zijn netjes en schoon en de bedden zijn erg goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metzgerei Andries in Mesenich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metzgerei Andries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.