9,4

Weer vandaag6°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Lenartz-Beth voor je op een rij gezet:

3 reviews over Pension Gästehaus Lenartz-Beth in het Nederlands

Zeer mooi pension in een rustig dorp

Benno, 16-8-2013

Klein wijndorpje met een erg leuk en keurig pension. Mooi ruime kamers en dito badkamer, goed ontbijt en vriendelijke eigenaren. Goed bereikbaar en dichtbij steden als Beilstein (goede restaurants) of Cochem. De boot naar diverse plaatsen is 500 meter van het pension verwijderd.

Geweldig pension snel weer boeken

H.Reitsma, 17-7-2013

Geweldig aardige mensen mooi appartement en goed verzorgd ontbijt een aanrader dus

Comfortabele, ruime gastenkamers

Lieven, 6-11-2012

Uitstekend ontvangst door 'Opa' Lenartz. Hij nam de kinderen meteen voor zich in, overbrugde de taalbarriere met de kinderen zonder problemen, en troonde ons mee naar de wijnkelder, wijnmakerij, bottelarij, enz. Hij ontving ons met een eigen wijn, en 'kinderwijn'; overheerlijke druivensap.

Ruime, lichte kamers, proper beddengoed en handdoeken, goede douches. We hadden de beschikking over een grote leefruimte, 2 slaapkamers en 2 badkamers.

Prachtige, rustige omgeving.

Matrassen en kussens waren te zacht.

We hadden erg slecht weer, en dan is er in Mesenich eigenlijk niet veel te beleven. Maar Cochem is een goede 10 km verder, waar er genoeg te doen is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Lenartz-Beth in Mesenich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Lenartz-Beth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gästehaus Lenartz-Beth scoort een 9.4 uit 10 op basis van 3 reviews.