Camping Family Camping Club

Camping Family Camping Club
8,7

35 tips over Camping Family Camping Club

Fam Halman, 16-7-2015
Wijn van de plaatselijke wijnboer, rondvaart op de moezel, bezoek aan klottenpark cochem, wandeltochten enz. Ook bij slecht weer genoeg mogelijkheden.
E en G, 13-7-2015
Zorg voor bepaalde boodschappen, want alleen een aldi en liddl in de buurt.
Els en Alphons, 7-7-2015
Op de camping is alleen een kleine snackbar. Op loopafstand zijn er diverse, goede eetgelegenheden.

Henny001, 20-5-2015

Voor het 4e jaar in het voorseizoen naar deze camping, super schoon.

Het is heerlijk fietsen langs de Moezel en genoeg mooie en leuke uitstapjes. En niet te vergeten het heerlijke eten bij Magdalena Bai in Mesenich, ligt niet aan de doorgaande weg. Wel bespreken in het weekend.

Joop en Wijmco Jansen, 30-9-2014
jammer dat het restaurant in september gesloten is.
Rene Kwast, 23-8-2014
Eten in het dorp bij Alteepping of in Senhals ( 3 km ) bij Zur Brücke.

Eva Barendse, 19-8-2014
Wij stonden heel ver van het zwembad af (plaats 54). Dit scheelde al eg veel in het rumoer.
René Kwast, 11-8-2014
Een Winzerpfänchen eten bij Alteepping in de Zehnthofstrasse in Mesenich of bij Zur Brücke in Senhals ( 3 km )
r_helvrich, 23-7-2014
In Cochem vind je de Rewe en Aldi achter het Moselbad, in Zell op ca. 20 km afstand ligt het einkaufcentrum met een Aldi, Lidl en diverse winkels en daar is een grote Globus supermarkt met van alles te koop.
Evert, 11-7-2014

Trier en Koblenz zijn misschien wat verder weg, maar zeer zeker de moeite waard om te bezoeken.

Verder zijn Burg Eltz, Cochem en Berncastel ook erg mooi.

Voor wie wat meer de natuur in wil: De Moezel biedt genoeg en ook de Eiffel is "om de hoek"