Camping Family Camping Club

310 reviews over Camping Family Camping Club in het Nederlands

Geweldig genoten.

Fam. Zeijderveld
27-5-2018

Weer een geweldige vakantie gehad. Heerlijk ontspannen en genoten van de rust.

Een extra pluim voor de damen die het sanitair schoon maakt . We kijken alweer uit naar volgend jaar. 😃

Een aanrader: het is een mooie camping!

Ludwig
24-5-2018

We kunnen zeggen dat het totaal van de camping op hoog niveau was. Het sanitair wordt 5x per dag schoongemaakt! Het park is mooi onderhouden en de plekken zijn ruim voor allerlei soorten combinaties. Ook plekken aan de Moezel (ligt wel een fietspad tussen - maar verder rustig). De omgeving is gezellig en leuk. Prima fietspaden en leuk vertier overal. Cochem is op circa 17 kilometer afstand. Er is genoeg restaurantkeuze (ook op loopafstand van de camping). Maar ook op de camping is een bar/restaurant/snackbuffet. Een zwembad (in mei nog gesloten) en een kleuterbad. 6 Ampère stroom maar dat was voor ons genoeg.

Er mag geen plastic op de plaats onder de tenten worden neergelegd!

Klein assortiment levensmiddelen bij de receptie (open: 9-11 en 15-17).

Supermarkten met assortiment in Cochem.

Blijft voor herhaling vatbaar

Sven Joosten
14-5-2018

Al 12 jaar naar dezelfde camping... zelfs meerdere keren per jaar.

Waar het goed is ga je terug... superligging vlak aan de moezel, supervriendelijk personeel. Sanitair om van de grond te eten (wordt meerdere malen per dag gepoetst)...

Mooie afgebakende plaatsen.

Kortom... voor herhaling vatbaar...

Een aanrader, zeker in het hoogseizoen met kinderen. Een nederlandstalig animatieteam staat paraat om van klein tot groot bezig te houden...

Een top camping !

FAM DE WULF
1-2-2018

Kan niets afkeuren, prima en proper sanitair, vriendelijk onthaal, mooie plaatsen

niets anders dan lof over de camping

Nel van der Most
10-11-2017

Wij vinden alles goed op deze camping, leuk personeel kan er met al je vragen terecht. Vandaar dat wij in juni en september weer zijn geweest. Wij zijn gestopt met de toer caravan maar komen zeker terug maar dan huren wij een vakantie woning.

Wij voelen ons hier echt thuis.

Het sanitair is super zuiver, complimenten hier voor

Alweer fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Jan Vriens
2-10-2017

Voor iemand die gewend is om te kamperen is deze camping het einde.

Voor mij en mijn partner zijn er geen minpunten om aan te geven, wij zijn dan ook zeer positief in het geheel.

Daar wij in naseizoen zijn geweest is het een aanrader hier het de jaarlijkse kamperen af te sluiten.

Als beoordeling kunnen we het alleen maar uitdrukken in cijfers want met woorden schieten we te kort.

Helemaal leuk

Poel
9-9-2017

Wij vonden het echt heel gezellig op de camping. Inderdaad veel Nederlanders, maar ook wij vonden het niet hinderlijk.

Al het personeel was supervriendelijk. Wie de eigenaar precies was, wisten wij ook niet. Sommige zouden het idd fijner vinden als men dat weet. Voor ons niet storend. Onze kinderen van 8,7 en 4 hebben zich uitstekend vermaakt. Het zwembad is goed gebouwd, zeker niet gevaarlijk.een douche zou idd niet verkeerd zijn.

Sanitair WoW!!! Complimenten.

50 cent niet echt storend...

Niet om te zeuren maar wellicht een idee. Het volgende gebeurde:

nu verkoop van losse patat bakjes , wij vroegen of er ook zakken patat waren. We betaalden 16,80 en kregen 1 zak (je)

Toen we ernaar keken vond ik dat wel erg duur... we zeiden dat je in Nederland voor hetzelfde geld het dubbele zou krijgen.

Gelukkig kregen we een tweede zak mee.

Tip: zet op de zakken een streep tot hoever gevuld, met een redelijke prijs hierop.

We hebben genoten , nogmaals veel enthousiaste medewerkers, prachtige omgeving. Goede prijzen.

Geweldige en gezellige camping

Jan Egers
6-9-2017

Geweldig goede camping met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Schitterende omgeving-gratis wifi-perfekt sanitair dat 5 maal per dag wordt schoon gemaakt-zwembad niet te diep maar goed bruikbaar-in voor en naseizoen erg gunstige prijsaanbieding-stroom en waterkraan op iedere plaats-iedere dag happy houer op terras (alle drankjes €.1.00)

Kortom niets als lof voor deze camping waar we voor de eerst kwamen ,maar zeker voor herhaling vatbaar.

De zwembad viel ons tegen aan de kleine kant grote bad we hadden er meer van verwacht maar dat zij zo.

Slechte hygiëne zwembad geen douche bij de zwembad waar je eerst onderdoor gaat waar je even af kan spoelen als je de zwembad in gaat en uit gaat dan moest je eerst naar de sanitair en 50 cent meenemen. dus vervolgens mensen gaan zo in de zwembad dat kan beter.

De sainitair was altijd wel goed schoon een pluim voor de schoonmakers.

De eerste plaatsen aan de Moezel is het aapjes kijken ivb met fietspad geen prive en druk en soms gevaarlijke situaties.

Aandachtspunt tussen camping eigenaar en gemeente .

Camping eigenaar laat zich te weinig zien kan misschien door omstandigheden...

En receptie mag wel wat langer open te zakelijk ingesteld .

De automaten 50 ce bij de sanitair afschaffen via een keykaart systeem werken.

Met al kunnen veel dingen net even iets beter .

Verder hebben wij een fantastische vakantie gehad en op wat verbetering punten naar is deze camping aan te bevelen.

Ric Homburg, Inhaber, 13-9-2017

Bedankt voor uw review en fijn dat u een leuke vakantie heeft gehad.

De douche bij het zwembad gaan we voor komend seizoen zeker wat aan doen!

Verder lijkt ons een goed team van receptie, recreatie, gastronomie, terrein en zeker ook schoonmaaksters, dat voor een fijne vakantie zorgt belangrijk, want daar gaat het toch uiteindelijk om.

Wie nu precies de eigenaar van een bepaald recreatiebedrijf is, speelt voor ons persoonlijk voor een geslaagde vakantie echter een ondergeschikte rol.

Afgezien daarvan is er naast ons team natuurlijk wel altijd iemand van de familie Homburg aanwezig.

De pluim voor de schoonmaaksters geven we door, bedankt!

Mooie camping

Irene
3-9-2017

Op de valreep een week huurtent geboekt op deze camping, prachtige plek aan de Moezel gekregen. Er loopt een fietspad voorlangs, maar dat is niet storende.

Camping is mooi aangelegd, we hadden een ruime plek met nette huurtent. Sanitair is echt super netjes en schoon.

In mesenich zelf kan je lekker eten (Andries) en we zijn opgestapt op de boot naar Cochem ( op loopafstand van de camping is opstapplaats). In de omgeving allerlei leuke dorpjes, veel te zien en te doen.

Prachtig weer gehad en veel gedaan. Camping is aanrader wat betreft prijs-kwaliteit. De vele Nederlanders op deze camping is zo maar dat hebben wij niet als storend ervaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Family Camping Club in Mesenich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Family Camping Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Family Camping Club scoort een 8.85 uit 10 op basis van 316 reviews.