Camping Family Camping Club

8.8Fantastisch

• 7.7Eetgelegenheden
  • 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

Family Camping Club (Mesenich) ligt in de Moezelstreek vlak aan de rivier. Zoals de naam al zegt is het een echte familiecamping. De animatie, het restaurant en het zwembad zijn simpel maar van goede kwaliteit, net als het sanitair en de ruime plekken. Ga zeker eens in het stadje Cochem kijken met de kabelbaan.

372 reviews over Camping Family Camping Club

• 2019
    10A Bouman24-10-2019

heel fijne camping

Wij zijn hier voor de 2e keer geweest en vinden het een heel fijne camping. Aaan de receptie wordt nederlands gesproken. Internet was dit jaar super bij de binnenplaats. Voor 50 cent kun je oor bij de caravan op internet wat ook goed werkt. Het sanitair is altijd super schoon. Dit wordt de hele dag schoon gemaakt. Korte als U een fijne vakantie wilt ga dan gerust naar Mesenich

• 9Jan Welles24-10-2019

Fantastische camping,volgend jaar weer.

In 2019 plek op de camping toegewezen,na vele jaren.De camping was vaak bezet.Prima plek en prachtige camping,we hebben ons uitstekend vermaakt.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Bert en Thea Hooghart-Dokman23-10-2019

De camping ligt prachtig langs de moezel, heeft ruime plaatsen afgezet met wijnranken. Wij genieten al jaren lang een paar weken per jaar op deze camping. Het sanitair wordt een paar maal per dag schoongemaakt en is tip top in orde. Personeel is super vriendelijk evenals de eigenaren. Wij komen graag weer terug om weer een paar weken te genieten.

• 9Ruud en Greet Kleinveld22-10-2019

Fijne gezellige sfeer en perfect onderhouden

Voor de 4e keer met onze caravan op deze prachtige camping aan de Moezel gestaan. Mooie ruime plaatsen met druivenranken als afscheiding. Hele gezellige, gemoedelijke sfeer met super mooi en schoon sanitair. De eigenaar en alle andere medewerkers zijn altijd behulpzaam Voor volgend jaar alweer gereserveerd

• 9Tony en Laura Jamar-Vangilbergen02-10-2019

Super!

Mooie camping direct aan de Moezel. We verbleven hier voor de 2de maal en hadden weer een leuke week. De camping is zeer goed verzorgd, mooie plaatsen en het sanitair is super proper! Het is ideaal om te fietsen, er zijn gezellige stadjes in de buurt en er is wijn in overvloed! Wij komen volgend jaar in mei weer terug!

• 9B.J.van Dijk20-09-2019

Leuke camping aan de Moezel.

Leuke camping aan de Moezel. Ruime plaatsen met stroom en waterpunt afgescheiden door hagen van druivenranken. Vriendelijke ontvangst in het Nederlands. Vooraf ook heel attent info ontvangen over wegwerkzaamheden bij de camping. Wifi tegen betaling op de plaats of gratis (matig) rondom de receptie. Sanitair oogt jaren 80,90 maar is netjes. Douches werken met 50 cent , jammer is dat je niet kan zien hoeveel tijd je nog hebt. We stonden in een laantje met veel oudere gasten die hier kennelijk al jaren komen en elkaar kennen. Dat is soms voor "nieuwe " gasten minder gezellig. Er is een snackbar, bar , terras en zwembad. De openingstijden van de receptie vonden wij voor deze toch niet heel kleine camping weinig, maar dat zie je veel in Duitsland. Verhouding prijs kwaliteit is dik voor elkaar.

• 8Staat v/h sanitair

• 10Rene Kwast31-08-2019

Moezel? Family Camping !

Na exact 30 jaar vertoefd te hebben op deze geweldige camping hebben we afscheid moeten nemen. Met pijn in ons hart. We hebben in het nabij gelegen dorp Mesenich een oud opknap-huis gekocht. Een nieuw avontuur. Maar we gaan deze gezellige camping toch wel missen. Buiten het superschone sanitair, de mooie door wijnranken omheinde plaatsen, het voor een deel nieuwe en zeer enthousiaste en gemotiveerde recreatieteam is de buitengewoon gemoedelijke, amicale en je-bent-hartstikke-welkom sfeer toch wel het speerpunt van deze camping. Ondanks onze verhuizing blijf ik deze camping aanbevelen als de mooist gelegen en meest sfeervolle camping aan de Moezel. We blijven wel Happy Hour bezoeken.

• 9Dam Gegoor-de Boer26-08-2019

Het is een fantastische familie camping, wij hebben genoten van twee heerlijke weken. Het is niet groot, maar alles is aanwezig speeltuin, zwembad , winkeltje, snackbar en een heel leuk animatie team. Alles is prima verzorgd. En de omgeving is prachtig. Tot volgend jaar😀

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Lisette22-08-2019

Altijd fantastisch!

Fantastische 3 weken gehad! Animatieteam was weer super dit jaar. Sanitair zoals altijd schoon. Er word voor jong & oud van alles georganiseerd. In het dorp heb je verschillende eettentjes waar je goed maar ook voor weinig geld uit eten kunt.(zelfs ook met een gezin is het dan te doen) ook zijn er plekjes waar je gezellig een drankje kan drinken. Je kunt er heerlijk wandelen,fietsen. En dichtbij, half uur rijden heb je ook een ontzettend mooi meer. Een oud vulkaan met onwijs helder water. Ik kan blijven doorgaan met nog meer positieve dingen, maar kan alleen maar zeggen dat je het zelf moet ervaren! Wij komen hier al jaren met heel veel plezier en kunnen deze camping zeker aanbevelen. Ook complimenten naar Christoph die de camping ontzettend goed aan het overnemen is! Kan alleen maar zeggen, ga zo daar!

Tot volgend jaar!

• 10Eetgelegenheden

• 9Wesley18-08-2019

Hele fijne camping!

Weer een super weekje gehad op deze camping. Ooit is aangeland op advies van goede vrienden. Erg gezellig en super weer gehad. Het sanitair word echt vaak schoongemaakt, waardoor een toilet bezoek op deze camping alles behalve vervelend is. Leuk animatieteam die ook de gasten betrekt in de activiteiten zoals de spokentocht en geestenjacht. Zeker genoeg te doen ook in de omgeving. In Mesenich zelf kan je bij diverse restaurants echt fantastisch eten voor nog eerlijke prijzen. Wij komen zeker weer eens terug!

Camping Family Camping Club info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200