Camping Family Camping Club

Camping Family Camping Club
8,8

324 reviews over Camping Family Camping Club in het Nederlands

Met jonge kinderen

Aangenaam verrast! Tent is top voor jonge kinds!

H.Salverink
14-9-2018

Eind augustus met ons jonge gezinnetje voor het eerst naar de Moezel geweest. Blij verrast: prachtige omgeving en dito camping! Hartelijke ontvangt door de enthousiaste animatieleden. We konden meteen door naar onze bungalowtent. Tip top, kan niet anders zeggen. Normaal zijn we meer van het typen hotelletje maar met onze kids van 3 en 5 is een tent toch wel een uitkomst. De tent was schoon en van alle gemakken voorzien: koelkast met vriesvakje, gasfornuis en prima bedden (tenminste, als je je Hästens twee weken kan missen). Iedere ochtend verse broodjes: onze oudste kon helemaal zelf broodjes halen. Geweldig toch! De jonge van de receptie was erg behulpzaam met het bellen van de dokter (daar liet mijn Duits toch wat te wensen over) na een klein ongelukje. Ook voor tips hoef je maar even binnen te lopen: kasteeltjes, hangbrug etc. Heerlijke restaurantjes op loopafstand van de camping. Top NLse recreatie! De oudste wil nu al terug...

Nooit weer

Saskia Wulff
1-9-2018

Ga met je eigen caravan. Huur er niks want dat is zonde van je geld. En mocht je het willen neem je eigen bed mee en geef geen commentaar bij de receptie want dan worden ze boos en werken ze niet mee aan een oplossing. Cijfers gebaseerd op de huuraccommodatie!!

Family Camping, Inhaber, 14-9-2018

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses namens de organisatie. We begrijpen niet hoe dit mis kon gaan. We zullen dit onderzoeken en de nodige veranderingen doorvoeren om alles weer in orde te brengen.

Family Camping

Huizing
1-9-2018

Het was een geweldige camping

Supper schoon sanitair en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

De gril avond was ook erg leuk

Mooie afgebakende plekken

Wij hadden plek aan de moezel

Gaan volgend jaar zeker terug

Geweldig

Marcel en marjan
24-8-2018

Een supergezellige camping met mooi ingerichte en afgebakende plaatsen met een ideale ligging aan de moezel. Het sanitair is zeer schoon en er zijn genoeg gelegenheden. De camping zelf wordt ook goed onderhouden. Elke dag wordt het zwembad schoongemaakt en het plein geveegd en de planten onderhouden. Verder is er genoeg vertier voor jong en oud! Een leuk en enthousiast animatieteam en natuurlijk happy hour met leuke muziek. Om lekker te eten is er in mesenich gelegeheid genoeg om voor een leuke prijs uit te eten.(m bay,andries,alt tepping).

Ik kan niets negatiefs verzinnen dus komen wij volgend jaar graag voor de vijfde keer terug!!

Gezellige camping!

Maria
18-8-2018

Met veel plezier op deze camping gebivakkeerd in een ingerichte tent. Een gezellige gezinscamping, waar het 's nachts stil is. Overdag en 's avonds kan het af en toe flink druk zijn door een activiteit, maar wij hadden hier geen last van. Sanitair is ruim en voldoende aanwezig. Dit wordt bijzonder goed schoon gehouden door lieve mensen. Het andere personeel (receptie/recrateam) ook erg vriendelijk. Zo heeft iemand uit het team voor ons gereserveerd bij een restaurant in de buurt. Service! Veel zwemgelegenheden (moezel, zwembad op campig, maar ook meerdere in omgeving). In de kant-en-klare tent was er niet zoveel bergruimte. Dus het kan geen kwaad een extra campingkastje mee te nemen. Gegeten bij Andries. (In het dorp) Daar moesten we een uur op ons eten wachten. Het eten was wel lekker. Al met al is de camping zeker een aanrader om eens naartoe te gaan.

Gewoon boeken!

Moniek
17-8-2018

We hebben een prachtige vakantie op deze camping gehad. De kinderen hebben het reuze naar de zin gehad. Veel andere kinderen om mee te spelen. Puntje van aandacht: enkele malen verzocht wespennest bij plein te verwijderen ook ivm veiligheid. Hier is tot op heden geen gehoor aan gegeven. Verder een dikke pluim voor het personeel en recreatieteam! Topcamping!De camping is prachtig gelegen tussen bos en wijnvelden aan de moezel. Sanitair schoon! 👍

Family Camping, Inhaber, 18-8-2018

Beste Moniek,

Bedankt voor de recensie en fijn te lezen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.

Het is dit jaar door de warme zomer met de wespen in het algemeen overal een probleem.

We hebben zelf al meerdere nesten verwijderd waar dat mogelijk was.

In dit geval bevond zich het nest echter ergens bovenin onder het dak.

Zelf konden we daar niet bij komen. Een dakdekkersbedrijf vond het risiko te groot het dak open te maken.

Verder nog een imker laten kijken, die aangaf dat die populatie van wespen beschermd was en daar niets aan mocht doen.

Dus geen onwil hoor!

Nogmaals bedankt voor je positieve bericht!

Family Camping

Prima camping

R. Veldkamp
14-8-2018

Prima camping, met schoon sanitair gelegen aan de Moezel. Er is genoeg te doen met een actief animatie team. Groot gedeelte van de campinggasten (vaste gasten) komt speciaal voor de activiteiten zoals bingo, kinderdisco, talentenjacht etc. naar de camping (hier moet je dus wel van houden). De plaatsen rondom het zwembad/bistro hebben behoorlijk last van de muziek van de bistro/kantine , dus als je een rustig plekje zoekt ga daar dan niet staan!

In de omgeving is er genoeg te zien. Het zwembad is basic maar prima als je verkoeling zoekt en anders spring je toch in de Moezel (wordt veel gedaan). De snackbar is prima, het winkeltje is wel heel erg basic. Een positief punt is dat het avonds om 23:00 uur redelijk rustig is op de camping

Mooiste camping aan de Moezel

Naam Rene Kwast
13-8-2018

Geweldige vakantie beleefd op deze gezellige camping. Het groen was mooi onderhouden, sanitair als vanouds brandschoon, hele gezellige Bistro en een professioneel geleide snackbar. Met de tropische temperaturen heel fijn dat er voldoende schaduwplekken zijn op de camping. Het super-enthousiaste recreatieteam wist jong en oud goed te vermaken. Leuke nieuwe gezichten. Topper was toch wel de spooktocht, 's avonds om 22.00 uur in de wijnberg. Goed geleid door 2 nieuwe teamleden. Je moet even weten hoe je het instelt, maar ik had gewoon 4G internet.

Wat een prachtige camping aan de Moezel (ongeveer 130 plaatsen)! We hebben 2 weken op een mooie plek aan de buitenrand gestaan, met uitzicht op de Moezel. Geen enkele camping in de omgeving gezien, waarbij het groen zo mooi is aangelegd.

De camping is van alle gemakken voorzien. Het sanitair is superschoon (complimenten!) en heel belangrijk: de plekken waar je warm water nodig hebt (douchen, afwassen, handwas, wastafel) daar is het water heel warm (heet!); Top! Mooie afwasplekken en heel veel watertappunten. De tuinman zorgt dagelijks dat struiken en straten netjes blijven. Het team doet het fantastisch; zowel bij receptie, bar en alle animatieactiviteiten (erg leuke activiteiten voor jong en oud). We hebben enorm genoten.

Ga zo door!!!

Een tip voor shoppen in omgeving: Ga naar Zell (straat: Zur alten Schanze), daar is een industrieterrein met een enorme supermarkt (Globus) en veel leuke winkels.

Fijne family camping!

Kim Goeseije
19-7-2018

Een hele fijne camping om met kinderen naar toe te gaan! Erg mooie omgeving, tussen de bergen en aan de moezel. De (meeste) camping plekken zijn ruim en afgezet met boompjes of wijnranken.

De camping is erg gezellig, leuke zwembaden, gezellig terrasje.

Sanitair is prima en altijd schoon.

3g internet werkt nergens in de omgeving en wifi kaartjes kun je kopen. Of er is gratis internet bij het centrale pleintje maar werkt niet fantastich.

Winkeltje heeft de hoognodige dingen en je kunt elke dag lekkere broodjes bestellen.

De kaart van de bistro is jammer genoeg niet zo uitgebreid, maar de frietjes waren wel erg lekker!

Wij waren met de camper, dat is niet het meest handige aangezien voorzieningen als supermarkt op behoorlijk afstand liggen.

Er is wel een prima bus verbinding.

Al met al een hele fijne vakantie gehad op deze camping. Zeker aan te raden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Family Camping Club in Mesenich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Family Camping Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.