Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.1Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Family Camping Club (Mesenich) ligt in de Moezelstreek vlak aan de rivier. Zoals de naam al zegt is het een echte familiecamping. De animatie, het restaurant en het zwembad zijn simpel maar van goede kwaliteit, net als het sanitair en de ruime plekken. Ga zeker eens in het stadje Cochem kijken met de kabelbaan.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

384 Reviews over Family Camping Club

• 9Carla20-09-2022

Heerlijke camping

Kleine twee weken met veel plezier op Family camping Mesenich gestaan. Het is een knusse camping, niet zo enorm groot. Er zijn veel schaduwplekken doordat er veel bomen staan. De kampeerplekken zijn ruim en afgebakend met druivenranken. De eigenaar(s) en personeel zijn erg vriendelijk en het hele terrein ziet er netjes uit. Het sanitair is werkelijk brandschoon en op warme dagen is het heerlijk om in het zwembad te plonsen. Naast de camping ligt het fietspad en fiets je zo een eind weg langs de Moezel. S morgens komt de bakker waar je heerlijk brood kan halen, super makkelijk. Alles bij elkaar; een heerlijke camping!

• 9K03-08-2022

Fijne camping

Hele leuke camping ! Met veel plezier in een huurtent gezeten. Heerlijk restaurant, top zwembad. Alleen stonden wij helaas naast een asociaal gezin deze mensen hebben een paar keer een waarschuwing gehad,maar desondanks ging het gewoon door :( en hebben wij 2 weken ons groen en geel geërgerd aan deze veel te grote club aso’s

• 6Ellen03-08-2022

Schwung is eruit

Na alle enthousiaste recensies waren we heel benieuwd. Het viel wel wat tegen. Restaurant dicht, snackbar dicht, pinautomaat kapot en geen animatieteam. Over dit alles was niet gecommuniceerd op hun website en ook niet nadat we gereserveerd hadden.

Een behoorlijk tegenvaller, omdat we hierop (animatieteam &restaurant) de camping hadden gekozen.

Toch een fijne vakantie gehad. De locatie is fantastisch (wel veel bejaarden op ebikes in de regio, maar dat wisten we van te voren)

Geen aanrader dit seizoen dus!

• 1Eetgelegenheden

Eigenaar, 02-09-2022

Beste Ellen, Bedankt voor uw berichtje en jammer dat uw vakantie is tegengevallen.

De eisen en verwachtingen van gasten zijn in het bijzonder na Corona enorm hoog geworden. Wij hebben daarom een aantal punten die Nederlandse families op onze camping niet fijn vinden, vooral wegens de animatie die er niet is, op een rij gezet en deze vindt u ook op onze website.

Wij hopen met deze informatie misverstanden en teleurstellingen te voorkomen.

Een selectie vindt u ook hier:

Onze zwembaden zijn niet groot, niet diep (max. 1,20m) en niet verwarmd. Wij hebben geen comfortplaatsen, de plaatsen zijn maar 80 tot 100 m² groot.

Wij hebben geen recreatieprogramma; kinderen worden door ons niet vermaakt. Ook in het dorp is voor kinderen geen vertier. De vuilcontainers staan niet op de camping, maar ongeveer 100 meter hier vandaan.

Het sanitair is niet nieuw en de douches zijn niet gratis. Wij hebben geen happy hour en geen gratis flesje wijn. Ook doen wij niet mee met ACSI korting en andere kortingskaarten. Via het Wifi op de plaatsen kunt u geen TV kijken. Er is geen winkel op de camping. De dichstbijzijnde supermarkt is op 8km.

Er zijn campings in de buurt die het bovengenoemde wel bieden.

Campings met top faciliteiten en animatie vindt u op onze website (contactpagina)

• 9Ilse02-07-2022

Wat een leuk plekje...

Een hele complete fijne camping. Hartelijke ontvangst op de receptie waar ze ook enkele boodschappen verkopen, en een pinautomaat om geld op te nemen. Keurig verzorgd sanitair. Een snackbar en barretje met een dame die ook de wijnproeverij organiseert thuis in haar " weinhaus". Een aanrader om eens te doen. Verder een zwembad voor peuters en een wat dieper. Heerlijk bij warm weer. Alles voorzien van prachtig bloeiende bloemen. De camping plaatsen zijn allemaal afgescheiden door druivenranken. Smorgens komt er een bakker met overheerlijke broodjes. Er loopt een fietspad tussen de camping en de Moezel. Het is zo'n 5 km fietsen naar Beinstein, een dorpje wat je gezien moet hebben.

• 9Jan08-05-2022

Geweldige camping, volgend jaar weer

Mooie camping direct aan de Moezel, keurig afgebakende plaatsen (die in grote wel verschillen), alle plaatsen liggen letterlijk tussen de wijnranken. Het sanitair krijgt van ons betreft een ruime voldoende, de toiletten worden 5 keer per dag schoongemaakt, de douches eveneens keurig schoon.....alleen jammer van de douchemunten (3 minuten 50 cent) in onze optiek een verkeerde besparing omdat je aan de kraan net zo veel warm water kan nemen als je wil. Op de camping heb je broodjesservice, als het wat drukker is staat er een broodkar bij de ingang van de camping (slechts een paar uur ochtends). Tip voor mensen met caravan, op de heenreis de door de camping aanbevolen route genomen (A61 afslag Mendig en dan naar onderen via Kaisersesch door Cochem) een bochtig parcours met een steigingspercentage van 10% (naar beneden). Terug zijn wij net voor Cochem naar de 259 gereden richting Ulmen en via de A48 omhoog, met een caravan een stuk beter!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Fam. Zeijderveld20-03-2022

Jammer

Wat is er aan de hand met deze camping . Na 8 jaar met veel plezier daar te hebben gestaan krijg ik na diverse pogingen om te reserveren geen enkele reactie meer en met mij meerdere. Zijn Nederlanders niet meer welkom door de Corona overtredingen?

• 9Eetgelegenheden
  • 9ten Caat13-03-2022

Fantastisch!

Wat een leuke, gezellige camping is dit! We zijn hier 3 jaar geweest. Zelfs tijdens corona was het goed te doen op deze camping. Door corona was er geen animatie. Maar het personeel, die andere jaren ook het animatie verzorgden, wist de jeugd toch aan te sporen om iets leuks met elkaar te gaan doen. Helaas kunnen we dit jaar niet heen, omdat we een vouwwagen hebben. De gemeente heeft de camping tot beschermd gebied uitgeroepen, wat betekend dat je niet met een tent of vouwwagen in de buurt van de moezel mag staan😪. Wel achterop (of voorop, het is maar hoe je het bekijkt) hebben ze een paar plaatsen waar het wel mag. Helaas zijn dit kale, saaie plaatsen, ver bij de moezel vandaan. Beetje weggerdrukt in een hoekje, net of het (nog) niet bij de camping hoort. Jammer...

• 7Giulia07-02-2022

Camping met 2 gezichten.

Zijn in verschillende seizoenen geweest .Met mooi weer, fijne camping maar met dauw en regen( naseizoen) veel plekken modderpoel. KLEIGROND!!!! Mag nu sinds 2022 geen worteldoek meer gebruiken ,de plekken zijn dan al zo kaal en drassig in het naseizoen. Nee dan geen pre. Eigenaresse niet altijd vriendelijk.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8M van de wiel24-08-2021

Mooie camping met ruime afgebakende plaatsen

Mooie camping , zeer ruime plaatsen zeker met vergelijking andere campings aan de moezel We hebben de gehele moezelradweg gefietst en diverse campings gezien Deze is echt bijzonder mooi opgezet , met afgebakende plaatsen en privacyHeerlijk zwembad om even aftekoelen , lekkere warme douches En bijzonder veel en schonen wc sHeerlijke diverse broodjes te verkrijgen bij de rijdende bakker die elke morgen op de camping staat , ook lekkere taartjes en andere koeken verkrijgbaarBij de camping is een klein terras met kleine kaart In een woord gewoon fantastische camping

• 8Ernst Jan & Alma16-07-2021

heerlijk

Ideale camping om met kinderen naar toe te gaan! Zit een zwembad (voor jong en oud) bij, leuke speeltuin voor kinderen. Super schoon sanitair. Kleine gemoedelijke camping, met elke ochtend een bakkerservice om broodjes te kunnen halen. Zit een kleine cafetaria bij, met beperkte snacks, maar voldoende om de eerste aankomstdag wat makkelijks te kunnen eten. Vriendelijk personeel, personeel bij de receptie kan Nederlands praten/verstaan. We hebben een prima vakantie gehad!

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar