Camping Siesta

72 reviews over Camping Siesta in het Nederlands

nichts zu meckern!

Jo
6-8-2018

Wir sind freundlich aufgenommen worden,konnten uns den Platz aussuchen und haben nette Leute kennengelernt.An dieser stelle Grüsse an Clair und Franz

Prima!

Gert
3-8-2018

Prima overnachtingscamping. Hartelijke ontvangst en een mooie plek. Keurig sanitair.

Nooit, nooit meer!

Moi
26-10-2017

Na een zeer onvriendelijk ontvangst van de eigenaar zijn wij direct omgekeerd en weggegaan.

Wij hebben hier bijna ieder jaar overnacht. Vaak onder het motto "Het is maar voor 1 nacht", maar echt vriendelijk was de eigenaar nooit. Dit jaar was voor ons de druppel. Wij gaan er nooit meer heen! Wat een onvriendelijke man.

Liever iets meer betalen en iets verder van de snelweg, maar wel een warm ontvangst krijgen.

Mark

Mark
3-9-2017

Site is clean and nicely located just off motorway showers etc spot on owners took like they have just been smacked with a kipper what a pair of miserable sods

Fantastisch gelegen camping als je op doorreis ben

De burgemeester
26-8-2017

Wat een supercamping als je op dooreis bent naar het zuiden. Goedkoop, uiterst verzorgd sanitair, broodjesservice, gastvrije eigenaars wij komen zeker terug. 500 meter van de Autobahn, zo weer de weg op om je reis te vervolgen. De caravan mocht aan de auto blijven. Mooie omgeving voor dagtripjes.

Zum Personal gehören unfreundliche Frauen, die großen Anteil an der

schlechten Bewertung tragen. An dem Campingplatz selbst ist kaum

etwas auszusetzen, außer dass die dortige Gastronomie lediglich

Getränke verkäuft. Preisleistung ist an für sich Ordnung, aber der

Preis den schlechten Kundenservice nicht wert.

Top Platz!

Claire Kleiner
31-7-2017

25 Jahre auf dem Platz, sehr gepflegt, Jetzt mit festem Stellplatz.

schöne Lage!

Meckerer gibt es überall!

wir haben nichts zu Bemängeln!!

Der Platz ist sehr sauber und gepflegt!

Dass die Küche geschlossen ist, ist aus Gesundheitlichen Gründen,das Restaurannt ist aber geöffnet zum Geselligen zusammen sein.

Allen Leuten Recht getan , ist eine Kunst die niemand kann!!

Nooit meer

JWA
23-7-2017

Mooi kampeerveld voor tenten, maar doordat de snelweg vlak bij is heb je geen nachtrust.

Wat een teleurstelling ... nooit meer!

Margot van Lith
18-7-2017

De camping wordt door een echtpaar beheerd. Het voorste deel van de camping ziet er heel verzorgd uit en het toiletgebouw is ook erg mooi. Maar het achterliggende deel, wat bestemd is voor de seizoen plaatsen is een rommelige troep.

De camping ligt vlakbij een snelweg waardoor je de hele nacht het verkeer hoort razen.

Echter bij aankomst werden wij afgesnauwd door een chagrijnige vrouw in de receptie. De mannelijke helft, die ons naar de kampeerplaats dirigeerde was eveneens zeer chagrijnig en stug. Het leek hun beide allemaal teveel en hadden er duidelijk geen zin in. De andere gasten die wij spraken waren ook helemaal niet te spreken over de beheerders. Al met al was een nacht al te lang. Wat een nare ervaring.

Schöner Platz - unfreundliches Personal !

Trucker
13-6-2017

Zum Platz und den Sanitäranlagen ist wirklich nichts gegen einzuwenden ! Saubere Sanitäranlagen, anständiger Platz - und zum *Teil auch nette Dauercamper !

Essen ist wirklich sehr schlecht ! dort gehen natürlich die Meinungen auseinander ! Aber wer es nicht schafft ein paar Pommes warm zu servieren - oder eine angebliche "Hausgemachte Currysoße" ( Curry Ketchup warm gemacht + unerklärliche, nicht genießbare Gewürze ) warm zu Servieren....Naja was soll man sagen ! Es war sehr schlecht ! Der "Bier-Service" des Inhabers sehr gut ! Immer sehr freundlich der gute, was man von seiner ( ich glaube Frau) nicht behaupten kann ! Roch nicht selten nach Alkohol ! Verhielt sich dem entsprechend ! Unterste Schublade ! " Die (vermutlich Angestellte) kleine mit lockigem Haar die auch hinter der Theke stand hat die Höflichkeit auch nicht beigebracht bekommen ! eine äußerste unseriöse zudem sehr ungebildete, unhöfliche DAME ! Mehr ist dem nicht hinzuzufügen ! viel gelacht haben wir mit den Gästen der Kneipe ! Nochmal zu erläuterung.... Preisleistung ist für den Platz an sich vollkommen OK ! Aber diese 2 Damen dort haben das Gesamtbild unserer Gruppe von dem Platz sehr kaputt gemacht. Wir werden dort leider nach 3 Jahren nicht mehr hinfahren ! dann Zahlen wir gerne mehr und haben den Service und die Höflichkeit die wir verlangen und unserem gegenüber auch zeugen !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siesta in Mendig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siesta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Siesta scoort een 7.62 uit 10 op basis van 72 reviews.