Camping Siesta

7,6

53 reviews over Camping Siesta in het Nederlands

Nooit, nooit meer!

Moi, 26-10-2017

Na een zeer onvriendelijk ontvangst van de eigenaar zijn wij direct omgekeerd en weggegaan.

Wij hebben hier bijna ieder jaar overnacht. Vaak onder het motto "Het is maar voor 1 nacht", maar echt vriendelijk was de eigenaar nooit. Dit jaar was voor ons de druppel. Wij gaan er nooit meer heen! Wat een onvriendelijke man.

Liever iets meer betalen en iets verder van de snelweg, maar wel een warm ontvangst krijgen.

Fantastisch gelegen camping als je op doorreis ben

De burgemeester, 26-8-2017

Wat een supercamping als je op dooreis bent naar het zuiden. Goedkoop, uiterst verzorgd sanitair, broodjesservice, gastvrije eigenaars wij komen zeker terug. 500 meter van de Autobahn, zo weer de weg op om je reis te vervolgen. De caravan mocht aan de auto blijven. Mooie omgeving voor dagtripjes.

Nooit meer

JWA, 23-7-2017

Mooi kampeerveld voor tenten, maar doordat de snelweg vlak bij is heb je geen nachtrust.

Wat een teleurstelling ... nooit meer!

Margot van Lith, 18-7-2017

De camping wordt door een echtpaar beheerd. Het voorste deel van de camping ziet er heel verzorgd uit en het toiletgebouw is ook erg mooi. Maar het achterliggende deel, wat bestemd is voor de seizoen plaatsen is een rommelige troep.

De camping ligt vlakbij een snelweg waardoor je de hele nacht het verkeer hoort razen.

Echter bij aankomst werden wij afgesnauwd door een chagrijnige vrouw in de receptie. De mannelijke helft, die ons naar de kampeerplaats dirigeerde was eveneens zeer chagrijnig en stug. Het leek hun beide allemaal teveel en hadden er duidelijk geen zin in. De andere gasten die wij spraken waren ook helemaal niet te spreken over de beheerders. Al met al was een nacht al te lang. Wat een nare ervaring.

Goede camping alles netjes

Matth, 13-9-2016

Schoone wc douche camping opzicht schoon vriendelijke mensen je kunt er een hapje eten ik zou zeggen alles is prima

Een fantastische, gastvrije camping.

Harmen Groen, 8-9-2016

Wij vonden de ontvangst goed, het sanitair was keurig, wij hadden een mooie ruime plek. De camping beschikt over een goed restaurant met vriendelijke, behulpzame bediening.

De prijs kwaliteit verhouding was zeer goed. Het op loop afstand gelegen zwembad was met het mooie weer een uitkomst. Een echte aanrader!

Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad op camping Siësta en komen zeker terug!!!!

Handige overnachtingscamping

Sylvia, 30-8-2016

Camping ligt echt pal langs de snelweg, dus voor de overnachting heel goed te bereiken, let wel op dat je meteen het smalle pad oprijdt na de oprit van de snelweg. Doordat het aan de snelweg ligt wel veel lawaai van de snelweg.

Je kon meteen broodjes bestellen voor de volgende morgen, prima geregeld.

Sanitair was netjes maar niet super schoon.

De kinderen konden voor deze overnachting prima even rondrennen en spelen in de speeltuin (11, 5 en 4 jaar).

Prima voor 1 overnachting

Jan & Sanne, 20-8-2016

Dichtbij de snelweg en daarom voor ons ideaal. Geluiden van de snelweg zijn zeer duidelijk aanwezig maar voor ons voor 1 nacht prima te doen. Ontvangst was vriendelijk en sanitair nieuw dus prima! Eetgelegenheid zeer onduits. Onvriendelijke bediening en kleine porties!

Prima camping.

Everhard Wasseveld, 16-8-2016

Fijne camping. Goed eten en prima sanitair.

Fijn dicht aan de A61.

Prima camping vooral als je op doorreis bent.

G.Klopstra, 1-8-2016

Vriendelijke en behulpzame beheerder en gaf duidelijk uitleg. Goed sanitair. Je hoefde de auto niet los te koppelen maar kreeg een plaats aangewezen dat je de volgende dag zo weer weg kon rijden. Fantastisch.

het eten was goed helemaal voor die prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siesta in Mendig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siesta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Siesta scoort een 7.57 uit 10 op basis van 70 reviews.