Camping Siesta

Meer camping info

75 reviews over Camping Siesta

• 7Frank Kragtwijk01-07-2020

Top doorgangcamping

Eenvoudige camping waar wij al meerdere malen zijn geweest op doorreis. Voor grotere kinderen is er weinig te doen, voor kleinere kinderen een leuke speeltuin. Op 15 minuten lopen is er een prima gemeente zwembad. Kunt er prima wandelen en fietsen in de omgeving. Ja de snelweg ligt dichtbij en zou je kunnen horen. Duhhh..... dat weet je toch als je daarheen gaat. Eigenaar is wat stug inderdaad. Maar je krijgt ook wat je geeft. Praat gewoon vriendelijk met de man en het komt goed. Sanitair is goed en prima broodjesservice. Wij staan er altijd maar 1 nacht op heen en/of terugweg. Zo makkelijk dicht bij de snelweg.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2019
    9H de vries17-08-2019

Heel goed.

Een fijne rustige camping . Sanitair is prima en wordt perfect onderhouden. Op ruim 500 meter een prachtig zwembad. In de omgeving veel te zien oa koblens mayen en andernach.wij kamperen hier met veel plezier. Van de snelweg ondervinden wij geen hinder. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat sommige mensen dit niet zo ondervinden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Lucas27-06-2019

Eenvoudig, maar goed

Prima doorreiscamping, vlak bij snelweg. Goed sanitair, verder geen voorzieningen. Tip: op 2 km van de camping de Vulkan Brauerei met Biergarten en restaurant.

• 2Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Gert03-08-2018

Prima!

Prima overnachtingscamping. Hartelijke ontvangst en een mooie plek. Keurig sanitair.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

1Moi26-10-2017

Nooit, nooit meer!

Na een zeer onvriendelijk ontvangst van de eigenaar zijn wij direct omgekeerd en weggegaan. Wij hebben hier bijna ieder jaar overnacht. Vaak onder het motto "Het is maar voor 1 nacht", maar echt vriendelijk was de eigenaar nooit. Dit jaar was voor ons de druppel. Wij gaan er nooit meer heen! Wat een onvriendelijke man. Liever iets meer betalen en iets verder van de snelweg, maar wel een warm ontvangst krijgen.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9De burgemeester26-08-2017

Fantastisch gelegen camping als je op doorreis ben

Wat een supercamping als je op dooreis bent naar het zuiden. Goedkoop, uiterst verzorgd sanitair, broodjesservice, gastvrije eigenaars wij komen zeker terug. 500 meter van de Autobahn, zo weer de weg op om je reis te vervolgen. De caravan mocht aan de auto blijven. Mooie omgeving voor dagtripjes.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 4JWA23-07-2017

Nooit meer

Mooi kampeerveld voor tenten, maar doordat de snelweg vlak bij is heb je geen nachtrust.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 4Margot van Lith18-07-2017

Wat een teleurstelling ... nooit meer!

De camping wordt door een echtpaar beheerd. Het voorste deel van de camping ziet er heel verzorgd uit en het toiletgebouw is ook erg mooi. Maar het achterliggende deel, wat bestemd is voor de seizoen plaatsen is een rommelige troep. De camping ligt vlakbij een snelweg waardoor je de hele nacht het verkeer hoort razen. Echter bij aankomst werden wij afgesnauwd door een chagrijnige vrouw in de receptie. De mannelijke helft, die ons naar de kampeerplaats dirigeerde was eveneens zeer chagrijnig en stug. Het leek hun beide allemaal teveel en hadden er duidelijk geen zin in. De andere gasten die wij spraken waren ook helemaal niet te spreken over de beheerders. Al met al was een nacht al te lang. Wat een nare ervaring.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Matth13-09-2016

Goede camping alles netjes

Schoone wc douche camping opzicht schoon vriendelijke mensen je kunt er een hapje eten ik zou zeggen alles is prima

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Harmen Groen08-09-2016

Een fantastische, gastvrije camping.

Wij vonden de ontvangst goed, het sanitair was keurig, wij hadden een mooie ruime plek. De camping beschikt over een goed restaurant met vriendelijke, behulpzame bediening. De prijs kwaliteit verhouding was zeer goed. Het op loop afstand gelegen zwembad was met het mooie weer een uitkomst. Een echte aanrader! Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad op camping Siësta en komen zeker terug!!!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016