Sorteren

Reviews over Mendig

Prima!

Gert
    3-8-2018

Prima overnachtingscamping. Hartelijke ontvangst en een mooie plek. Keurig sanitair.

Fantastisch gelegen camping als je op doorreis ben

De burgemeester
    26-8-2017

Wat een supercamping als je op dooreis bent naar het zuiden. Goedkoop, uiterst verzorgd sanitair, broodjesservice, gastvrije eigenaars wij komen zeker terug. 500 meter van de Autobahn, zo weer de weg op om je reis te vervolgen. De caravan mocht aan de auto blijven. Mooie omgeving voor dagtripjes.

Goede camping alles netjes

Matth
    13-9-2016

Schoone wc douche camping opzicht schoon vriendelijke mensen je kunt er een hapje eten ik zou zeggen alles is prima

Een fantastische, gastvrije camping.

Harmen Groen
    8-9-2016

Wij vonden de ontvangst goed, het sanitair was keurig, wij hadden een mooie ruime plek. De camping beschikt over een goed restaurant met vriendelijke, behulpzame bediening.

De prijs kwaliteit verhouding was zeer goed. Het op loop afstand gelegen zwembad was met het mooie weer een uitkomst. Een echte aanrader!

Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad op camping Siësta en komen zeker terug!!!!

Handige overnachtingscamping

Sylvia
    30-8-2016

Camping ligt echt pal langs de snelweg, dus voor de overnachting heel goed te bereiken, let wel op dat je meteen het smalle pad oprijdt na de oprit van de snelweg. Doordat het aan de snelweg ligt wel veel lawaai van de snelweg.

Je kon meteen broodjes bestellen voor de volgende morgen, prima geregeld.

Sanitair was netjes maar niet super schoon.

De kinderen konden voor deze overnachting prima even rondrennen en spelen in de speeltuin (11, 5 en 4 jaar).

Mendig scoort een 8 uit 10, op basis van 13 reviews