We hebben een aantal aanbieders voor Mendig voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mendig voor je op een rij gezet:

Reviews over Mendig

Gezellig dorp met leuke winkeltjes.

Harmen Groen,
    8-9-2016

Leuk dorp met een ruime keus aan eetgelegenheden. Mendig is een goed uitgangspunt om diverse uitstapjes te maken. Dicht bij Moezel en Rijn. Het nabij gelegen klooster is de moeite waard. Bij mooi weer is een dagje zwembad een aanrader.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer grauwe plaats

Mary ,
    16-10-2011

Het is dat wij een overnachtingspension zochten, anders hadden we deze plaats zeker niet aangedaan. Wat een grauwe troosteloze sfeer. Oude, donkere en onverzorgde woningen. Razend verkeer door de smalle straten. Gelukkig was het pension in het nieuwe en rustigere gedeelte gevestigd. Ondanks dit alles hebben wij heerlijk gegeten in het "Deutsche Haus", in het oude centrum, zeer oubollig maar een prima keuken

Gereisd met partner in september 2011
Mendig scoort een 8 uit 10, op basis van 13 reviews