Hotel Schafbrück

+ Fantastisch en lekker verzorgd eten

+ Zeer vlotte en aangename bediening

+ Vriendelijk personeel

+ Zeer schone (propere) kamer en badkamer

++ Wij komen zeker terug !!

- (als ik dan toch 1 moet opnoemen) jammer dat er geen lift is

+ Fantastisch en lekker verzorgd eten

+ Zeer vlotte en aangename bediening

+ Vriendelijk personeel

+ Zeer schone (propere) kamer en badkamer

++ Wij komen zeker terug !!

- (als ik dan toch 1 moet opnoemen) jammer dat er geen lift is

vriendelijk en gezellig

louis en joke oostvogels,
3-8-2017

mooie omgeving om te wandelen

Onder grote treurwilg genieten van 'n biertje, genieten van de stilte, overal rondomheen pure natuur, vertrekpunt allerhande wandelingen. Het meerjarenplan van de overheid wordt zichtbaar: reeds zowat de helft van alle dennenbomen in de omgeving zijn vervangen door "echte" bomen die nu volwassen geworden zijn.

Jammer dat er geen lift is, jammer dat de menukaart enigszins beperkt is. ik denk ook dat er voor rolstoelgebruikers geen toegang voorzien is...

Zeer propere kamers, zeer verzorgd ontbijt.

fantastisch huiselijk verblijf

Robert Hendriks,
20-2-2017

Erg gastvrije ontvangst, goed van eten en drinken, kei leuke gastvrouw en gastheer , Carmen en Werner, petje af.

Heerlijk Hotel in rustige en mooie omgeving.

Henk van Londen
26-7-2015

Met 7 personen hebben we genoten van goede kamers, uitstekende kwaliteit half pension en prettige service. Veel uitstapjes mogelijk in de buurt zoals Daun, Gerolstein en Bitburg.

Hotel direct aan bos en wandelwegen en 500 meter van dorp. Leuke kegelbaan voor een paar euro per avond. Gezellige zitjes binnen en buiten. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel.

Prima hotel

John
21-6-2015

Eenvoudig maar goed hotel. Rustig gelegen. Vanuit het hotel lopen direct mooie wandel en mtb routes. Het eten is eenvoudig 'burgerlijke keuken' maar zeer goed. Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Echt kleinschalig familie hotel, geen massa. De familie Serwaty en personeel zijn uiterst gastvriendelijk en doen er alles aan om het de gasten naar het zin te maken. De kamers zijn prima in orde en alles is netjes en schoon. Wij (vriendengroep), die hier kwamen om te mountainbiken, hebben het super naar onze zin gehad!

Echte aanrader!

Vakantieman
12-4-2015

Heerlijk rustig gelegen hotel, net buiten Meisburg. Welke kant je ook uitloopt, je loopt zo de bossen in. De eigenaars, de familie Serwaty, zijn zeer vriendelijke en gastvrije mensen, die er alles aan doen, het de gasten naar de zin de maken. Alles is er schoon en ziet er fris uit.

Wij schijnen de kleinste kamer te van het hotel te hebben gehad, maar ook deze kamer voldeed prima aan onze eisen. Grote badkamer, met een fantastische douche.

Wij hadden halfpension. Het ontbijt was prima, voldoende keus uit beleg, brood en yoghurt. Het avondeten was wat de Dutisers noemen typisch Gutbürgerliche Küche; niks complex, echter een (h)eerlijke maaltijd.

Wellicht komen de kamers iets gedateerd over qua meubilair, maar dit is zeker niet storend. Het enige dat ik kan aanmerken, is de kleine tv. Het bed was prima; goede matrassen, breed en gelukkig kraakvrij. Ook hier alles weer brandschoon.

Fantastisch hotel prijs kwaliteit

Nicole
24-9-2014

Heel vriendelijk team,lekker eten en verzorgde kamers!

moet je eens doen

bolly_wonderland
23-11-2011

wij zijn al verschillende keren hier geweest en dit is echt een gezellig hotel

het eten is zeer standaard maar meer dan voldoende wij hebben wel voor een ander avondmaal gekozen voor zaterdagavond en dit geeft voor een kleine meer prijs een ander beeld van het weekend zeer warm onthaal

moet je eens doen voor zo een prijs

klein hotel vriendelijke personeel

Dan Plugge
25-8-2010

Zeer eenvoudig met eten (standaard duitse maaltijd), super snelle bediening, voordat je bord leeg was, werd er al afgeruimd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schafbrück in Meisburg ( Eifel ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schafbrück zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.