We hebben een aantal aanbieders voor Mehring voor je op een rij gezet:

Reviews over Mehring

Prachtige ligging aan de Moezel

Louis
    23-12-2017

Hier een paar dagen verbleven in hotel Zum Moseltal. In Mehring en omgeving kun je heerlijke wandelingen maken tussen de wijnranken en langs de Moezel. Mehring is gunstig gelegen om uitstapjes te maken in het Moezelgebied en naar Trier.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

"zo heerlijk rustig"!!

Peggy
    20-2-2017

Mehring zelf is een klein wijn-dorpje aan de Moezel, maar waar weinig gedaan wordt aan toerisme. Het is meer de streek en de grotere steden erom heen die het aantrekkelijk maken. In Mehring zelf is het heerlijk "onthaasten".

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk dorp aan de Moezel

Kaliraki
    21-12-2015

Vonden het een gezellig dorp met in de omgeving mooie wandeltrajecten tussen de druiven. Direct langs de Moezel een kilometerlang fietspad, zonder heuvels. Mehring ligt fijn centraal tussen Trier en Bernkastel-Kues. Deze 2 plaatsen zijn vanaf Mehring goed te bereiken met bus, auto en per boot. Minder vond ik dat er weinig restaurantjes zowel als terrasjes waren. Maar die er waren. waren niet duur en erg smakelijk.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij gaan zeker nog eens terug!

sve
    20-7-2009

Voor de eerste keer op aanraden van een collega naar Mehring geweest voor een verlengd weekend in een Ferienwohnung (vakantiewoning) Weingut Zellerhof. Zeer vriendelijke mensen, zeer prijslijk, proper, ... kortom alles wat je nodig hebt. Zeer mooie streek aan de oevers van de Moezel en tussen de wijngaarden. Voor de wijnliefhebbers zeker eens naar Weingut Zellerhof gaan om wijn te proeven/drinken en eventueel te kopen, nrs 4, 5 en 10 op de wijnkaart zijn zeker aanraders! Lekker eten voor weinig geld bij Kellerstubke in het centrum aan de kerk, ook mooie begraafplaats en vele romeinse bezienswaardigheden (villa, toren, ...) langs de Moezel. Vanuit Mehring hebben wij Cochem en Trier bezocht en wij gaan zeker nog eens terug gaan voor Trauben-Trarbach en Bernkastel te bezoeken!

Gereisd met partner in juni 2009
Mehring scoort een 7,9 uit 10, op basis van 20 reviews