Hotel NaturPur Maarblick

Hotel NaturPur Maarblick

9Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Meerfeld

Op vakantie geweest naar NaturPur Maarblick?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor NaturPur Maarblick voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel NaturPur Maarblick

• 2019
    9Jacqueline11-10-2019

goed bevallen, een aanrader

mooi hotel, natuur hotel, leuke details (rietjes van pasta in je glas) nette comfortabele kamers. zeer goed ontbijt, avond eten ook erg goed. Sauna's en stoombad erg goed. Wij hadden een kamer aan de achterkant dus geen zicht op het meer maar evengoed mooi uitzicht. Erg vriendelijke personeel.

Gereisd met partner in oktober 2019

• Oude reviews

8Carina02-09-2015

Heerlijke plek

Het ontbijt heeft een groot aanbod, ook voor vega's en veganisten. Ik had het geluk zelfs uren alleen in de wellness te kunnen zijn. Leuk

Uitzicht op het meer, maar enigszins gehinderd door een stel bomen. Op loopafstand en je kunt er zwemmen.

Tof dat het hotel paar keer per week een pendelbusje inzet om gasten in de buurt te droppen, zodat je naar het hotel kunt terugwandelen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8femke09-09-2013

Mooi, rustig gelegen

Het hotel staat op een mooie rustige plek aan een vulkaan meer! Leuk terras..1 voor en 1 achter. Lekkere taarten alhoewel weinig keuze( ben er 3 x geweest en altijd dezelfde). Als je niet van appels en/of bosvruchten houdt tenminste ;) Menu idem dito....al jaren hetzelfde en niet echt veel keuze. Weer problemen met de tafel....alhoewel een kamer geboekt en zeker niet de goedkoopste hadden we geen vaste tafel.Men kon ons pas vertellen welke tafel voor zowel ontbijt als diner op het moment dat we wilden gaan eten (?) Terwijl andere mensen ( Duitsers) wel een vast tafeltje gereserveerd met naamplaatje kregen bij het inchecken. Drie keer nagevraagd waarom dat zo was. Vervolgens kregen we een vreemd ingewikkeld verhaal over tafels te kort !?

Gereisd met partner in september 2013

• 10Bert_Haan03-09-2013

Rustgevend

In dit hotel dat wij al jarenlang bezoeken is het heerlijk vertoeven. Uitstekende keuken, prachtige kamers en uitermate vriendelijk personeel. Prachtige omgeving om te wandelen. Hopen dit hotel volgend jaar weer te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8femke metzelaar23-10-2012

fijn hotel, te druk

Veel senioren. heerlijke taart, schone kamers. Rot tafeltjes, prijzig Erg lawaaiig, voor van het verkeer,,,achter van de keuken tot half 1 in de nacht

Gereisd met partner in september 2012

• 9pilou_105-06-2012

Heerlijk eten, prachig schoon en gezellig

Biologische en streekgebonden producten, geweldige taarten van de eigenaresse, waanzininige 3-gangen-menu's van de eigenaar en een overheerlijk ontbijt -buffet met onder meer zelfgebakken brood! We zijn heel benieuwd naar het hotel nu het ook welness-mogelijkheden heeft, dat lijkt ons de perfecte aanvulling op deze fantastische plek. Een klein min-puntje voor ons was dat de kamers aan de straatkant nogal dicht aan de straat liggen. Met raam open slapen is dan niet zo prettig. Alles is verder op en top schoon en verzorgd!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8jos grooten15-05-2012

Aan te raden

Sinds 2012 is het hotel ook in bezit van draadloos internet. Het werkt overal perfect !

Gereisd met partner in mei 2012

• 9diny spliet10-10-2010

uitstekend!

een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goede sauna. Kernwoord: sauber!!! goed uitgangspunt voor wandelingen.

Alleen gereisd in september 2010

• 9WILLIAME29-07-2010

Dikke aanrader !!

Reeds 2e vakantie in hotel Maarblick. Top voor wie rust zoekt en houdt van lekker eten. Zeer vriendelijk,zowel uitbaters als staff.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Frank17-07-2010

Aanrader!

Mooi gelegen in het kleine dorpje Meerfeld, 5 km. van het bekendere Manderscheid, aan een rustig weggetje met vrij uitzicht op een meer, zeer vriendelijk personeel, prima kamers en voorzieningen, het hotel heeft een lift en uitgebreide wellness, een goed ontbijt en een meer dan goed restaurant/diner. Voor wie met de auto komt, parkeren is hier geen probleem.De omgeving leent zich uitstekend voor wandelen, fietsen en motorliefhebbers. Meerfeld heeft geen winkels. Het hotel heeft geen draadloos internet en dat is jammer.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Hotel NaturPur Maarblick info