Hotel Lochmühle

7.1Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Mayschoss

7.1Goed

• Sauna

Gelegen in een wijngebied aan de rivier de Ahr ligt Hotel Lochmühle nabij Mayschoss. Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes, maar eenvoudige maaltijden. Met een zwembad, kegelbaan, tafeltennis en fietsverhuur is er genoeg te doen. Volg een van de vele wandelroutes, ga wijn proeven of bezoek een van de dorpjes in de omgeving.

226 reviews over Hotel Lochmühle

• 2019
    8Adrie10-12-2019

voor herhaling vatbaar

Goede ligging om uitstapjes te maken. Nette kamer met goede bedden. Goede service met vriendelijk personeel. Gratis kegelen en biljarten. Eten eenvoudig maar wel goed. Leuk zitten bij grote openhaard. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9vermesen28-09-2019

prima

zeeer goed hotel aangaande prijs/kwaliteit verhouding, en goed eten en de verschillende soorten drank,bij all in,was meer dan voldoende,alsook het personeel was zeer vriendelijkwat sommige mensen hierop af te keuren hebben,begrijp ik gewoon niet,misschien zijn die thuis niet veel gewend aangaande eten en anders moeten ze maar 'n 5-sterren hotel boeken.Alsook de kamers waren zeeer proper en ruim(veel opbergruimte),enkel 't douchegordijn was wel wat ambetant (tip:neem 'n kamer met balkon,want ik had 'n kamer zonder en dan lig je aan straatkant en dus veel lawaai)nog 'n nadeeltje;s'avonds was op 't terras inderdaad donker(trouwens 'n terechte opmerking van sommigen),alsook zou men in 't weekend toch 'n soort dansavond kunnen organiseren,want nu was 't maar saaie boel daar maar al bij al toch 'n aanrader en ga wellicht nog eens terug,ook kan men er zeer mooie wandelingen maken(voor mij persoonlijk is de ahrvallei veel mooier dan de moesel)

• 9Henri23-09-2019

Niet roken!

Ontbijt en avondeten was lekker en goed. Het personeel doet echt zijn best en er was variatie genoeg

Helaas bleek het balkon er een te zijn over de gehele verdieping, waar je niet mag roken. (Dat hadden we tijdens het boeken nergens gelezen )

Staand in bad douchen is ook niet meer van deze tijd.

Maar alles bij elkaar is het toch een leuk schoon hotel.

• 8Martin H.17-09-2019

Prima verbijf en mooie omgeving

Een 3 daags verblijf sept.2019 (all inn) met 16 personen.

Natuurlijk de reviews vooraf gelezen en komen tot eindconclusie dat er altijd mensen zijn welke nooit tevreden zijn. Misschien het Hilton een optie voor deze.

Goed hotel, netjes en schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruim voldoende keuze in zowel ontbijt als diner.

Uitstekend ontbijt met keus uit diverse broodjes, vleeswaren, gebakken ei of gekookt scrambled eggs .zoet beleg ,kaas, yoghurt met muesli, fruit en koffie ,thee, melk en vruchtensappen. genoeg voor iedereen.

Rijkelijk buffetdiner met patat, aardappel ,rijst pasta, groente, rauwkost vlees of vis en iedere dag een andere heerlijke soep.

Gerne Wieder !!!!!

Martin H.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Marielle en Kai09-09-2019

Wij hebben genoten, ruime kamers, fijne badkamer

Het is een verouderd hotel, maar heel schoon. Heerlijk, voldoende keuze in zowel ontbijt als diner. Aanrader: all inclusief. Dan smeer jezelf de broodjes om mee te nemen. Zoveel als je wilt, zolang ze in de papieren zak kunnen. Heerlijk zwembad. Van de sauna geen gebruik gemaakt maar zag er erg schoon uit, meerdere kamers. Neem wel je eigen slaapkussen mee, deze zij erg dun en zacht. Kortom, wij hebben heerlijke dagen gehd.

• 8greet09-09-2019

goed hotel in een mooie omgeving.

waren hier met 50 personen van de motorvereniging, hebben het prima naar ons zin gehad, maar zorg ervoor dat je iedere avond je rekening van de drankjes die je genuttigd hebt betaald, klopt vaak niet. weinig personeel bij de receptie

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Lenie en Rien31-08-2019

Prima formule in mooie omgeving.

Wij hadden drie dagen all inclusief geboekt. Vriendelijke receptie medewerkster, ruime kamer in een ruim hotel. Mooi terras, prachtig uitzicht. Het team wat deze dagen werkte was vriendelijk, attent en alert. Ontbijt en warme maaltijd waren ruim voldoende voor ons, goed van smaak en afwisselend. Ook ruime keus in verse rauwkost, lekker stokbrood. Mogelijkheid om lunchpakket mee te nemen. Wij zijn niets tekort gekomen, hebben in de avond prettig verbleven op het ruime terras. Wij zijn zeer tevreden over prijs/kwaliteit van dit hotel, eten, drinken en bediening.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Janie kruijt28-08-2019

Zonde van het hotel..slecht eten

Hotel uitstekend goed bed ,schoon....maar eten gewoon slecht

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Daphne16-07-2019

Geweldig en zeker de moeite waard!

Ideaal verblijf voor een korte vakantie in een prachtige omgeving. In tegenstelling tot de vorige berichten vond ik dit een geweldig verblijf. Heerlijk ouderwets hotel voorzien van alle zaken die men nodig heeft. De volgende keer zou ik kiezen voor alleen logies met ontbijt, omdat het eten niet echt bijzonder is, maar wel te doen. De overige dagen hebben wij "lokaal" gegeten, wat heerlijk was en niet duur, een echte aanrader! Het hotel is verder keurig! Het balkon wat we bij de kamer gereserveerd hadden was niet echt bijzonder, daar had ik meer van verwacht, maar al met al, heerlijk genoten daar en zou het zo weer doen! Als je van rust en natuur houdt, dan is dit een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Anoniem14-07-2019

Teleurgesteld

Prachtige omgeving. Onze kamer was goed. Zwenbad prima, alleen erg koud water! Ontbijt basic maar goed. Diner was waardeloos. Groente veel te gaar. Kregen eendenpoot. .. drama, niet gaar en ga zo maar door. Bij uit checken moesten wij nog wijntjes betalen omdat we ons paarse bandje niet om hadden op het moment van bestellen. Waar is jullie service? hotel goed, maar boek dan alleen logies en verder niets extra's erbij. Jammer, hier gaan wij nooit meer heen.

Gereisd met partner in juli 2019

Hotel Lochmühle info