Sorteren

Reviews over Mayschoss

Fantatisch

Corrie
    10-11-2018

Wij zijn net terug van een paar heerlijke dagen. Het hotel was prima ,eten was eenvoudig maar erg lekker, kamers schoon en ruim. 's Avonds lekker een drankje bij de open haard. Zeker een aanrader en dan voor dat geld. Wij gaan zeker nog eens terug. Je moet maar denken er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.

Prima

Ellen Koper
    10-11-2018

Goed hotel en gezellige sfeer. Mooie omgeving.

Geweldig. Zeker het geld waard.

FrankHeel
    8-11-2018

Zeer gezellig hotel en vriendelijk personeel. Hotel is iets verouderd maar zeer schoon. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten is niet uitgebreid maar wel lekker. Als je de prijs vergelijk met wat je krijgt wordt je zeker verwend hier. De omgeving is zeer mooi met wandelroutes door de wijngaarden. Ik snap niet dat er mensen zijn die klagen of ze willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. We zitten nog even lekker bij de openhaard en gaan morgen weer naar huis. We komen zeker nog een keertje terug. Ik zeg bedankt en tot de volgende keer.

Klantvriendelijk

An
    26-10-2018

Wij waren hier afgelopen weekend met onze volwassen kinderen om een huwelijksjubileum te vieren. We hebben een top weekend gehad. Personeel was vriendelijk en deed er alles aan om het ons naar de zin te maken.

Kamers ruim, schoon en goede bedden.

Redelijk

P.G Hamers Delicaat
    24-10-2018

Avondeten is redelijk, ontbijt vrij eenvoudig en iedere dag hetzelfde.

Als lunchpakket mogen all inclusive gasten ! broodje tijdens het ontbijt maken en een stuk fruit. Je moet dan wel van te voren een zakje halen bij de receptie

Mayschoss scoort een 7,1 uit 10, op basis van 35 reviews