Tijdelijk €25 aanbetaling

Am Ceresplatz

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Am Ceresplatz voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 101 reviews
+10

9.8FenomenaalScore uit 101 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

101 Reviews over Am Ceresplatz

• 10Helma31-07-2022

Super goede prijs kwaliteit

Het hotel ligt in Manderscheid je kunt er wandelen maar ook fietsen, je hebt mooie tocht naar Daun of naar Wittlich of bernkastel-kues. Als je wil kun je met de bus terug ze hebben daar aanhangers voor fietsen. De uitbaters Nelly en Ad zijn heel vriendelijk niks is hun teveel. Het personeel Ken en de kok zijn even vriendelijk en behulpzaam. Het eten is super lekker en je hebt de keuze uit drie hoofdgerechten vaak vlees en vis en vega. De kok besteed veel aandacht aan het eten het is heel lekker en ziet er ook nog eens heel mooi uit. Wij gaan vaak paar dagen weg maar nu was het eten een stapje hoger als dat wij gewoon zijn. Als hier mensen klagen dan wil ik wel eens kijken wat er bij hun thuis op het bord ligt, dan is er toch iets mis. Ontbijt is ook goed. De kamers zijn schoon en het is basic maar voor ons geen probleem wij zijn er alleen voor te slapen. Bedden zijn goed. Ruime parkeer plaats en voor motors en fietsen afsluitbare stalli

• 9Claes Johan03-08-2019

prima

Nette kamers, prima ontbijt en avondmaal, gastvrije uitbaters, mooie streek

• 9wim suselbeek10-05-2019

een prachtig goed en gezellig verblijf.

Vandaag met Martien teruggekomen van 5 dagen motorvakantie bij Am Ceresplatz. Een prima acomodatie met goede kamers en prima badkamer. Ontbijt en diner zijn meer dan prima. klasse. De kok kookt geweldig. Prima afsluitbare garage voor de motoren De eigenaren zijn erg betrokken bij de gasten. Geweldige dagen gehad en komen zeker terug. Wim Suselbeek en Martien Voskamp

• 10Sjan12-01-2019

Geweldig verblijf

Wat een geweldig hotel. Van de in- tot de uitcheck alles prima geregeld. Heerlijk eten, gezellige bar. Het voelt als thuiskomen. En helaas dat merk je ook want de 2 data die we voor 2019 in gedachten hadden waren dit weekend al volgeboekt. Gelukkig konden we in september nog terecht. Advies dus: ben er op tijd bij.

• 9Peter21-09-2018

We gaan zeker weer terug!!

Echte aanrader. Hele aardige mensen en een prima keuken.

• 9peter bonnier03-09-2018

Waar voor je geld

Goed hotel, mooi dorp, mooie streek , lekker eten, leuke mensen

• 9Henk W09-07-2018

Zeker naar toe gaan.

Prima hotel! Het eten (3-gangen menu) was uitstekend. Vriendelijke bediening. Van uit het hotel is het mogelijk diverse verschillende wandelingen te maken. Ook een busrit naar Daun of Wittlich is de moeite waard.

• 7EP05-06-2018

Hotel prima, bediening slecht

Kamers zijn schoon, eten is prima en voor motoren is een goede afgesloten stalling. Helaas liet de bediening te wensen over. Zeker als je ook nog eens aan het einde van je verblijf de drankrekening krijgt, waar eea absoluut niet aan bleek te kloppen . Advies is daarom om per avond af te rekenen en ook nog eens zelf goed bij te houden wat je exact gedronken hebt. Echt zonde, want het is voor ons helaas een reden om niet meer terug te komen.

• 10Leon & Ria17-05-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Voor de eerste keer hier geweest, en volop genoten. Mooie kamer, fijne bedden, zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Ad en Nellie staan voor je klaar met tips en antwoord op je vragen. Ontbijt en 3-gangen diner zijn prima, veel variatie! Kamer werd dagelijks schoongemaakt. Ook fijn is dat de pub aan het hotel grenst, zodat je lekker "dichtbij" kan blijven. Al vele jaren in Duitsland op vakantie geweest, en dit hotel hoort zeker bij onze Top 2. Komen hier volgend jaar zeker terug.

• 10Wim van Dijk10-05-2018

Wat ze aanbieden maken ze meer dan waar!

Prima eenvoudig hotel! Het eten, het drinken, de sfeer, het was allemaal uitstekend. We hebben direct vanuit het hotel prachtige wandelingen gemaakt. Ik ga zeker terug.

Hotel Am Ceresplatz info

Het complex