Hotel Am Ceresplatz

102 reviews over Hotel Am Ceresplatz in het Nederlands

prima

Claes Johan
3-8-2019

Nette kamers, prima ontbijt en avondmaal, gastvrije uitbaters, mooie streek

Gereisd Met vrienden in juli 2019

een prachtig goed en gezellig verblijf.

wim suselbeek
10-5-2019

Vandaag met Martien teruggekomen van 5 dagen motorvakantie bij Am Ceresplatz. Een prima acomodatie met goede kamers en prima badkamer. Ontbijt en diner zijn meer dan prima. klasse. De kok kookt geweldig. Prima afsluitbare garage voor de motoren De eigenaren zijn erg betrokken bij de gasten. Geweldige dagen gehad en komen zeker terug. Wim Suselbeek en Martien Voskamp

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Geweldig verblijf

Sjan
12-1-2019

Wat een geweldig hotel. Van de in- tot de uitcheck alles prima geregeld. Heerlijk eten, gezellige bar. Het voelt als thuiskomen. En helaas dat merk je ook want de 2 data die we voor 2019 in gedachten hadden waren dit weekend al volgeboekt. Gelukkig konden we in september nog terecht. Advies dus: ben er op tijd bij.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Voordeeluitjes.nl

We gaan zeker weer terug!!

Peter
21-9-2018

Echte aanrader. Hele aardige mensen en een prima keuken.

Waar voor je geld

peter bonnier
3-9-2018

Goed hotel, mooi dorp, mooie streek , lekker eten, leuke mensen

Gereisd Met partner in augustus 2018

Zeker naar toe gaan.

Henk W
9-7-2018

Prima hotel! Het eten (3-gangen menu) was uitstekend. Vriendelijke bediening. Van uit het hotel is het mogelijk diverse verschillende wandelingen te maken. Ook een busrit naar Daun of Wittlich is de moeite waard.

Hotel prima, bediening slecht

EP
5-6-2018

Kamers zijn schoon, eten is prima en voor motoren is een goede afgesloten stalling. Helaas liet de bediening te wensen over. Zeker als je ook nog eens aan het einde van je verblijf de drankrekening krijgt, waar eea absoluut niet aan bleek te kloppen . Advies is daarom om per avond af te rekenen en ook nog eens zelf goed bij te houden wat je exact gedronken hebt. Echt zonde, want het is voor ons helaas een reden om niet meer terug te komen.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Leon & Ria
17-5-2018

Voor de eerste keer hier geweest, en volop genoten. Mooie kamer, fijne bedden, zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Ad en Nellie staan voor je klaar met tips en antwoord op je vragen. Ontbijt en 3-gangen diner zijn prima, veel variatie! Kamer werd dagelijks schoongemaakt. Ook fijn is dat de pub aan het hotel grenst, zodat je lekker "dichtbij" kan blijven. Al vele jaren in Duitsland op vakantie geweest, en dit hotel hoort zeker bij onze Top 2. Komen hier volgend jaar zeker terug.

Gereisd Met partner in mei 2018

Wat ze aanbieden maken ze meer dan waar!

Wim van Dijk
10-5-2018

Prima eenvoudig hotel! Het eten, het drinken, de sfeer, het was allemaal uitstekend. We hebben direct vanuit het hotel prachtige wandelingen gemaakt. Ik ga zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt geweldig

Petra
14-3-2018

Voor de 4e keer geweest. Weer helemaal geweldig. Warme lieve mensen. Eten was prima. En ja.... er was sneeuw en het was glad, maar wat wil je als het de hele tijd sneeuwt.

Gereisd Met partner in maart 2018

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Ceresplatz in Manderscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Ceresplatz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.