Vakantiehuis Landhaus Waldeifel

Vakantiehuis
Vakantiehuis Landhaus Waldeifel

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Waldeifel voor je op een rij gezet:

Laatste review

Voor herhaling vatbaar!

Willing,
23-7-2018

We waren met 10 stellen op stap, en hebben zowel Landhaus Waldeifel als Im Kylltal gehuurd. Ieder stel had een eigen slaapkamer en badkamer. Het was een top verblijf!! het weer was natuurlijk geweldig, maar de huizen ook. Alles was keurig verzorgd, erg schoon en heel gezellig ingericht. Voor herhaling vatbaar.

Kenmerken

23-7-2018

Een aanrader! Luxe, comfortabel, ruim

Lide de Hoog
9-1-2012

Wij zijn met onze familie (8 volw en 8 kind) geweest in de kerstvakantie. Het was super! Alle luxe en comfort die je maar kunt wensen. Heerlijk warm zwembad. Keuken van alle gemakken voorzien. Gezellige open haard met 'air hockey'tafel en voldoende ruimte om te zitten. En daarnaast nog een televisiekamer met Nederlandse zenders. In de omgeving mooie wandelingen gemaakt en met de auto en trein de omgeving bezocht. Kortom: helemaal top en voor elk wat wils. Zeker een aanrader!

Wat een fantastisch weekend!

Lennart
3-11-2011

Buiten het heerlijke weer, de prachtige omgeving en een leuk gezelschap hebben we genoten van een fantastische accommodatie met dito voorzieningen.

Voor een groep vrienden biedt deze locatie de perfecte mogelijkheid eens lekker te ontspannen, heerlijk bij elkaar te zitten voor leuke gesprekken of een spel en ook de gelegenheid om je even terug te trekken voor een welverdiend dutje of lekkere douche.

Kortom, we hebben met z'n allen erg genoten, en zien er dan ook naar uit hier weer eens terug te keren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhaus Waldeifel in Malberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhaus Waldeifel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.