Weer vandaag10°-1°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Advena Europa Mainz voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Advena Europa Mainz in het Nederlands

Prima hotel

Klaas den Braven
19-9-2010

Prima hotel. Alleen bij het uitladen moet je geluk hebben dat de taxi standplaats niet bezet is. Zoniet dan kun je deze in overleg met de receptie gebruiken.

De parkeergarage kost nu 7 euro per dag en is in de directe omgeving.

Dichtbij de binnenstad.

Keurige kamer alleen de badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken. Als er echter iets kapot is dan melden en dat wordt direct verholpen.

Gereisd met partner in september 2010

Prima hotel.

Klaas den Braven
19-9-2010

Het uitladen van de bagage is geen probleem als er geen taxi is. Dan op de taxi standplaats gaan staan in overleg met het hotel. Daarna voor 7 euro per dag in de parkeergarage in de nabijheid.

De badkamer van de kamer waarin wij verbleven mag wel een opknapbeurt hebben.

Als er echter een defect is dan dit melden en het wordt direct verholpen.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Advena Europa Mainz in Mainz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Advena Europa Mainz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.