Pension Froschloch

Pension Froschloch
9,2

18 tips over Pension Froschloch

Frans van Dijk, 19-7-2015
Ga bij het drielanden monument een mooie wandeling maken langs de Our. Ineke of Herma kunnen je helpen aan een folder.
jan hopman, 28-1-2014
ga eens kijken in Clervaux (Clerf) mooi plaatsje waar je ook lekker kunt eten.
Bianca, 5-10-2013
Wij hebben het verblijf gebruikt om tot rust te komen, maar je kunt er prachtig wandelen en fietsen. Huisdieren mogen mee en er is ook een vakantiewoning te huur.

We hebben een aantal aanbieders voor Froschloch voor je op een rij gezet:

Ben, 3-10-2013
Het pension ligt afgelegen dus in de nabijheid is niet veel voor de jeugd,geen uitgaans gelegenheden oid..
Kees en Astrid, 6-5-2013

Goede bergschoenen nodig. Neem drinken en eten mee voor onderweg wanneer je een lange wandeltocht maakt.

Tip: wanneer je naar Ouren wandelt: terras Rittersprung is een aanrader.

Ruben, 17-2-2013
Mocht je met de auto komen LET AUB OP: Zorg dat je van te voren uitgebreid op de hoogte bent van de route aangezien de TomTom je daar door allerlei zeer gevaarlijke bergen laat gaan.

Y Kuipers, 17-1-2013
Onthaasten op het terras of eerst een lekkere wandeling of als je zin hebt een stevige wandeling, informatie aan de bar, relaxed.
Henk en Anita, 15-1-2013
Route vragen langs de rivier de UHR als ik het goed schrijf maar Herma weet dat wel.
Jan en Ine, 25-12-2012
Bezoek aan stad Trier is zeker een aanrader
liesbetharts, 2-11-2012

Het museumpje in Welchenhausen was een verrassing op onze wandeling. Als het Ruhetag is kun je uitwijken naar 'zur Alte Mühle' aan de Our in Stüpgang ongeveer 3 km. verderop. Heel lekker en verzorgd menu met attente bediening.

Als het niet vriest kun je in Welchenhausen binnendoor via 'Oberhausen' (B) naar Luxemburg naar Weisswampach.

We hebben een aantal aanbieders voor Froschloch voor je op een rij gezet: