Pension Froschloch

Kleine hotelsWeer vandaag14°4°
Pension Froschloch
8,8

122 reviews over Pension Froschloch in het Nederlands

Heerlijk rustiger locatie in mooi landschap

Jacques
12-9-2018

Wat een heerlijk rustpunt in het jachtige bestaan. Gastvrijheid bestaat nog.

heerlijk rustig, gezellig en heel vriendelijk

cris theulings
21-9-2017

Herma en Ineke

hartelijk bedankt voor de gezelligheid.

We zijn zoals altijd weer bijzonder hartelijk ontvangen en hebben mede door jullie gastvrijheid, het prima eten en de prachtige omgeving een fijne tijd gehad.

we komen zeker weer terug.

Ida en Cris Theulings

Fantastische plek en super lieve eigenaren

Ellen Scheuller
29-7-2017

Wauw! De binnenkomst was al meteen perfect, we kregen een drankje van de zaak en er werd met interesse gevraagd hoe de reis was. Ook werd er meteen persoonlijke aandacht gegeven aan onze zoon van een paar maanden oud. Alles leuk in thema van de kikkers en de kamers waren netjes en verzorgd. Ook is de omgeving super!!!

Al bij al, hier komen we heeeeel erg graag terug!!

Gewoon zalig

Bosmans M-J
27-3-2017

Heel rustig gelegen,mooie omgeving, je voelt je er onmiddellijk thuis, zo'n lieve mensen. Er is hun werkelijk niets te veel en de maaltijden zijn heerlijk.

Mooi en rustig verblijf

Henk van Berlo
20-9-2016

Geweldig verblijf zeker voor mensen die van de natuur en van hun rust willen genieten. Hopelijk in de toekomst ook een goed verblijf voor vogelspotters omdat er een nestkast opgehangen wordt voor de torenvalk.

Wij zijn nog nooit 4 keer naar hetzelfde Pension geweest alleen hier.

Dit zegt alles over de ontvangst en het verblijf.

Helma en Inneke bedankt en ga zo door.

Heerlijke rust en ouderwetse gastvrijheid

Sylvia Spruit
1-9-2016

De dames waren zeer gastvrij en hulpvaardig. Wij hebben besloten om bij hen het avondeten te nemen. Het is eten wat de pot schaft maar dat weet je vantevoren. Dat is zeker geen straf want de dames koken lekker en gevarieerd. Kan menig hotel met restaurant nog wat van leren. Toppie!

gastvrij

Henk & Adrienne
28-8-2016

heerlijk pension om tot rust te komen

het ligt afgelegen maar heerlijk rustig

een paradijs op aarde

de dames zijn zeer vriendelijk

ontbijt is goed het eigen gebakken brood is ook heerlijk

bij het avond eten wat wel goed is heb je niks te kiezen

maar elders wat eten is niet zo snel gedaan in de rustige plaatsen

maar hou je van wandelen fietsen en van de rust

dan is dit een prima plekje

Zeer gastvrij

J.W.G. Jenniskens
23-8-2016

Ligt afgelegen op een berg met een mooie uitkijk naar Luxemburg en België. De mensen zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Denken met alles mee en er zal niks ontbreken.

Prachtige ervaring

Gert-Jan Winters
23-8-2016

Een mooi klein pension met een

prachtig uuitzicht over 3 verschillende landen. Een prima locatie voor mensen die houden van wandelen of fietsen.

Ook is het eten er erg lekker. Het enige wat er niet is, is een zwembad maar dat heb ik niet gemist omdat er genoeg andere dingen in de buurt te doen zijn.

Mooie wandelroutes rechtstreeks vanuit het pension. Verrassende gerechten, "eten wat de pot schaft".

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Froschloch in Lützkampen (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Froschloch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.