Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Waardering

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Maas voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

58 Reviews over Maas

• 9jos20-05-2022

Geweldig hotel

Prachtig hotel.We zijn 3 dagen in dit hotel geweest, en hebben alleen maar goede ervaringen in dit hotel. Top verzorging, onze hond werd elke dag in de watten gelegd, met lekkere brokjes. Heel vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt en lekker avondeten.Voor herhaling vatbaar.

• 9Motocaths Eindhoven Nederland15-09-2021

Motorweekend bij Hotel Maas, Lutzerath Eifel.

Het is een prima hotel, ook voor grotere groepen. Wij waren er met 28 personen, motorrijders, en hebben er een prima weekend gehad. De kamers zijn prima in orde en zijn netjes en schoon, ook de bedden zijn prima. Wij hadden all-inclusive geboekt en ook dat is zeker in orde, goed eten en meer dan voldoende voor iedereen. Ook op de drankjes werd in het geheel niet bezuinigd, dus iedereen was uitermate tevreden. Tijdens ons verblijf waren er hoofdzakelijk Nederlandse gasten, waarvan ook veel motorrijders. Wij waren hier al vaker geweest en kiezen dan toch voor een hotel wat we al eens hebben bezocht en natuurlijk ook waar we zeer tevreden over waren. Ook zoals deze keer dus weer, zeker een aanrader voor motorgroepen, wel tijdig reserveren, want anders ben je te laat. Het is een geliefde plek en daardoor snel vol.

• 7Xander29-08-2019

gewoon goed..........

Prima hotel en goed ingericht voor motorrijders. Parkeren van motoren maar ook auto's met trailer geen probleem. Uitstekend ontbijt en prima kamers. Plaatsje zelf is klein en in de avonduren niet veel te beleven, maar voor beleving van motorrijden een prima uitvalsbasis

• 8motormuis11-09-2018

voor herhaling vatbaar

geweldig goed, kamers goed personeel leuk en vriendelijk.

• 8dobermannvriend30-08-2017

Zeer goed en schoon hotel met top service

4 Dagen motorrijden met 4 motormaten en 1 kind van 12. Al eerder geweest hier en het viel op dat er weer e.e.a. was vernieuwd. Half pension geboekt, eten was geen culinaire hoogstand maar lekker en voldoende. Zeer aardig personeel en omdat er 1 kind bij was ook nog ongevraagd korting gekregen. Er wordt zeer goed schoongemaakt, elke dag en zeer aan te raden voor motorrijders, fietsers en wandelaars. Hotel Maas: ga zo door !

• 9Vermeulen18-04-2016

Hotel Maas is een keurig en mooi hotel

De formule van all in was ons goed bevallen. Vriendelijk en keurig personeel. Kamers waren zeer goed. Eten en drinken goed. Een aanrader

• 9Rimco18-04-2016

Prima verblijf voor een motorvakantie

Hotel Maas is een prima verblijf voor een motorvakantie in de Eifel en Moezelstreek. Je kunt er ook heerlijk wandelen en fietsen. 's Morgens een heerlijk ontbijt, 's avonds drie gangen met heerlijk eten. Verder is alles mogelijk, zelfs het gebruik van een beamer en projectiescherm!

• 8Poemetje16-01-2016

Aanrader

Het personeel is erg vriendelijk. Het avondeten 'wat de pot schaft' was erg goed te doen. Onze kamers waren ruim en schoon. Een absolute aanrader voor wandelaars/motorrijders/fietsers. Wij komen er zeker nog een keer terug.

• 9Michel en Nicolette 07-09-2014

Prima locatie.

Al vele jaren regelmatige gast bij Hotel Maas en iedere keer voelt het als thuiskomen. Prima Hotel met een gastvrije bediening of je nu met 20 personen komt of met 2 personen het is geen probleem. Mocht er geen plek meer zijn in het hotel Stefan regelt elders een plek, Top. Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde, echt een aanrader!

• 9W. Dolman03-03-2014

Uitstekend hotel

Voor de derde keer terug in hotel Maas. Als vanouds weer zeer goed. Super vriendelijk personeel. Uitstekende service.

Hotel Maas info

• AirconditioningNiet beschikbaar