Hotel Sonnenblick

Hotel Sonnenblick
8,1

4 tips over Hotel Sonnenblick

petit, 5-9-2014

Beveiliging voor de gestalde motoren d.m.v. een afsluitbaar hek plaatsen.

De promotor/ANWB route "Rijn en Lahn" downloaden.

Tijdens mijn verblijf was het toch de rumoerig. De eigenaar zou b.v. een regel moeten stellen dat het na b.v. 23 uur rustig IN het hotel moet zijn.

Carlo Kronenburg, 21-5-2013

Mocht je pech krijgen onderweg zoals ik een keer is een belletje met Bernd of met Schmitt motorradsport, waar hij een verbond mee heeft, genoeg en je motor wordt vlot opgehaald met een busje en indien mogelijk gerepareerd door zeer kundige mensen, ongeacht merk of type.

In het dorp is niets te doen maar er zijn wel hele mooie wandelroutes te vinden bij de kerk op het bord, kun je toch even bewegen.

Dagje Cochem is met de imposante burcht en het gezellige centrum ook zeer de moeite waard.

Jos van Velthoven, 20-5-2013
Zorg er voor dat je voor de wekelijkse BBQ flink wat honger hebt want wat daar allemaal vanaf komt is niet mis en lekker klaar gemaakt .

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenblick voor je op een rij gezet:

Frans Habekotté, 7-5-2013
    Wij hadden slecht 2 overnachtingen wij raden aan om langer te blijven er is zoveel te rijden in de omgeving dat je er niet genoeg van krijgt!

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenblick voor je op een rij gezet: