Hotel Sonnenblick

53 reviews over Hotel Sonnenblick in het Nederlands

Niet bijzonder

Kees
24-7-2018

Er moet nog een hele hoop achterstallig onderhoud worden verricht. Kamers zijn gedateerd, badkamer uit de jaren 70. Als je alleen een plaats om te slapen nodig hebt, voor niet te duur, dan zou het kunnen.

Heerlijk hotel!

Mark, Fanny en Glenn
29-6-2018

Wat een heerlijk hotel. Prachtige omgeving. Wakker worden in alle rust waarna een heerlijk ontbijtbuffet wacht. Kamers met wc en douche. Was allemaal schoon en netjes. De prijzen van de drankjes zijn prima. En heel vriendelijk personeel. We komen zeker terug!! Voor deze prijs en sterren een dikke 10!!

Zo slecht

iemand6666
31-10-2017

DIt hote is geen drie sterren waardig. Prijs/kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Alles gedateerd en veel stuk. Eigenaar is echt een hork die alleen aan geld denkt. Ze proberen zoveel mogelijk drank aan je te slijten en het eten (zowel bbq als ontbijt) is echt verschrikkelijk. Ik raad dit barak aan niemand aan. Humeur van eigenaren is leidend voor wat wel kan en niet kan. Kortom, ons verblijf is verpest en noooit meer dit waardeloze hotel met dito eigenaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenblick voor je op een rij gezet:

fantastisch hotel en goede verzorging.

Lex Sanders
25-9-2017

Het is een perfecte lokatie om met de motor te gaan rijden mooie route's, en goed van eten en drinken, Bernd en Silwia bedankt.

Fijn verblijf

Jeroen
23-9-2017

Voor een groep motorrijders is dit een prima verblijf. Wij sliepen in Hotel Post zo`n 200 meter verderop. Hoewel zeer gedateerd was alles keurig netjes en vooral erg schoon. Fijne goede bedden, wel aan de korte kant. Wanneer je de lat niet op Hilton niveau legt is dit een uitstekend onderkomen en prima uitvalsbasis voor heerlijke motorritten.

Awesome!!!!

Richard Houben and family van Grunsven
2-7-2017

Every year I go multiple weekends on a road trip with family and friends. I stayed often in this region in (motor) hotels. And this was probably the best, or one of the best in this region...(and other regions). I don't understand that other people are complaining about the owner on this review site. He and his staff made our weekend unforgettable. Even thought we had a rainy day in between. I can only recommend this hotel. Regards Richard

Weekendje moezel !

Trikers
7-6-2017

Het ontvangst was maar min ( onvriendelijk ) , moesten al in gastenhous logeren , s'morgens en s'avonds moesten we een 200 meter heen voor ontbijt en avondeten en nog eens 200 meter terug ook op een steile helling . Er moest cash afgerekend worden bij vertrek ! Als men s'avonds nog wat drank nuttigde bij eten en na het eten moet je wel GOED opletten want ze durven daar met een dubbele pen schrijven ! Dus effen alles zelf goed noteren en na checken !

Nooit meer

Robin
29-5-2017

De eigenaar Bern was niet echt vrolijk, behoorlijk chagrijnig zelf. Toen we lunch probeerde te bestellen kreeg ik te horen dat dat nu niet kon, misschien later als er meer gasten waren. Dit terwijl er op het hotel staat dat er de hele dag besteld kon worden. 15 minuten later was hij wel lunch aan het maken voor 2 Duitsers. Wel een bijzondere manier van klantenbinding. Verder hadden we een vaste prijs persoon afgesproken voor 30 personen en 14 kamers, helaas moesten degene op de 1-persoons kamer toch nog even 45 euro bijbetalen, degene met een 3-persoonskamer kregen geen geld terug. Ondanks dat we behoorlijk wat uitgegeven hebben met 30 personen (de drank is duur) hebben we geen goed geval over dit hotel, jammer maar wij komen hier niet meer terug.

Uitstekend!

Arjen
8-8-2016

Schone kamer, lekker eten en bijzonder gastvrij. s Middags was ik gestoken door een wesp waar ik savonds behoorlijk last van kreeg. De eigenaresse Sylwia reed met ons naar het ziekenhuis en daarna naar de apotheek. Echt fantastisch.

Helaas waren we hier maar 1 nacht, maar we komen zeker terug. De kamer was schoon. Ontbijt en diner waren prima, kortom helemaal goed

Top uitvalsbasis voor motor tour

fastfred
6-6-2016

Een mooie locatie, goed vertoeven, super gastheer en gastvrouw en top uitvals basis voor een motor weekend in de Eiffel, Bernd en Sylvia Danke!!

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenblick in Lütz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonnenblick scoort een 8.07 uit 10 op basis van 53 reviews.