Hotel Sonnenblick

47 reviews over Hotel Sonnenblick in het Nederlands

Zo slecht

iemand6666
31-10-2017

DIt hote is geen drie sterren waardig. Prijs/kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Alles gedateerd en veel stuk. Eigenaar is echt een hork die alleen aan geld denkt. Ze proberen zoveel mogelijk drank aan je te slijten en het eten (zowel bbq als ontbijt) is echt verschrikkelijk. Ik raad dit barak aan niemand aan. Humeur van eigenaren is leidend voor wat wel kan en niet kan. Kortom, ons verblijf is verpest en noooit meer dit waardeloze hotel met dito eigenaar.

fantastisch hotel en goede verzorging.

Lex Sanders
25-9-2017

Het is een perfecte lokatie om met de motor te gaan rijden mooie route's, en goed van eten en drinken, Bernd en Silwia bedankt.

Fijn verblijf

Jeroen
23-9-2017

Voor een groep motorrijders is dit een prima verblijf. Wij sliepen in Hotel Post zo`n 200 meter verderop. Hoewel zeer gedateerd was alles keurig netjes en vooral erg schoon. Fijne goede bedden, wel aan de korte kant. Wanneer je de lat niet op Hilton niveau legt is dit een uitstekend onderkomen en prima uitvalsbasis voor heerlijke motorritten.

Weekendje moezel !

Trikers
    7-6-2017

Het ontvangst was maar min ( onvriendelijk ) , moesten al in gastenhous logeren , s'morgens en s'avonds moesten we een 200 meter heen voor ontbijt en avondeten en nog eens 200 meter terug ook op een steile helling . Er moest cash afgerekend worden bij vertrek ! Als men s'avonds nog wat drank nuttigde bij eten en na het eten moet je wel GOED opletten want ze durven daar met een dubbele pen schrijven ! Dus effen alles zelf goed noteren en na checken !

Nooit meer

Robin
    29-5-2017

De eigenaar Bern was niet echt vrolijk, behoorlijk chagrijnig zelf. Toen we lunch probeerde te bestellen kreeg ik te horen dat dat nu niet kon, misschien later als er meer gasten waren. Dit terwijl er op het hotel staat dat er de hele dag besteld kon worden. 15 minuten later was hij wel lunch aan het maken voor 2 Duitsers. Wel een bijzondere manier van klantenbinding. Verder hadden we een vaste prijs persoon afgesproken voor 30 personen en 14 kamers, helaas moesten degene op de 1-persoons kamer toch nog even 45 euro bijbetalen, degene met een 3-persoonskamer kregen geen geld terug. Ondanks dat we behoorlijk wat uitgegeven hebben met 30 personen (de drank is duur) hebben we geen goed geval over dit hotel, jammer maar wij komen hier niet meer terug.

Oude reviews (archief)

Uitstekend!

Arjen
    8-8-2016

Schone kamer, lekker eten en bijzonder gastvrij. s Middags was ik gestoken door een wesp waar ik savonds behoorlijk last van kreeg. De eigenaresse Sylwia reed met ons naar het ziekenhuis en daarna naar de apotheek. Echt fantastisch.

Helaas waren we hier maar 1 nacht, maar we komen zeker terug. De kamer was schoon. Ontbijt en diner waren prima, kortom helemaal goed

Top uitvalsbasis voor motor tour

fastfred
    6-6-2016

Een mooie locatie, goed vertoeven, super gastheer en gastvrouw en top uitvals basis voor een motor weekend in de Eiffel, Bernd en Sylvia Danke!!

Heerlijk weekend

John-lida
    7-10-2015

We hebben het weer heerlijk gehad bij Bernd en Sylvia. Mooi weer gehad en heerlijk eten en gezellige mensen ontmoet. Het hotel ziet er goed uit. Kamers zijn mooi en schoon.

Motorhotel Sonnenblick Lutz.

Joke Brussen
    16-8-2015

Goed gezellige motorhotel in mooie omgeving Lutz.

Bernd en Sylwia doen super goed om je thuis te voelen.

Dat weten we uitvaring al bijna 20 jaar.

En niet te vergeten de ouders van Bernd helpen ook nog zoveel mogelijk mee en al op hoge leeftijd, mooi dat dat nog kan!! Het zijn TOP mensen!!! 😘 😘

tja.........wat zal ik zeggen ?

Bram Troost
    17-6-2015

eigenlijk een hartstikke leuke plek om een paar dagen te verblijven, echter: er waren een aantal zaken die ons tegen vielen.

zoals:

1.....de WIFI werkt dus beroerd als je iets te ver van het restaurant bent, en werkt echt incidenteel moeizaam als je op je kamer zit.

2.....het basis-menu is prima, eenvoudig en een goede pijrs/kwaliteit-verhouding. wat wel vervelend is dat er tussen de gangen nog geen anderhalve minuut zit, dus je bent in "no-time" weer van tafel af en heb je de 3 gangen er supersnel weggewerkt.

3....als je iets te laat ontbijt, zijn de eieren op en die worden niet aangevuld

4... vervelende verassing bij het afrekenen....men accepteert geen creditcard of gewone pinpas, dus het is contact afrekenen geblazen.

toch denk ik dat het een prima biker-plek is, als bovenstaande punten opgelost worden

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenblick in Lütz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonnenblick scoort een 8.13 uit 10 op basis van 51 reviews.