9,6

33 reviews over Hotel Motorhotel Bikershaus-Mosel in het Nederlands

Super verzorgd, gezellig, gastvrij, motorhotel!

Angela ,Olivier ,Ronald Ries en Ries🏍💨
19-8-2018

Ontzettend gastvrije eigenaresse en collega vriendin die ons compleet verzorgd hebben! Wij hadden 2 nachten de biker formule waar het ons aan niets ontbrak en zeker in het hotel blijven eten want dat smaakte voortreffelijk en alles ruim voldoende. Ook de bbq op zaterdagavond is GRANDIOOS???? Gezellig bar waar goeie muziek gedraaid word en nog een kaartspelletje gedaan kan worden Motoren staan mooi in een afgesloten ruimte Het enige minpuntje is het slechtwerkende WiFi internet ontvangst..maar dat is overal in het dal Wij komen zeker nog eens terug

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

hartverwarmend en beregezellig!

roel
8-7-2018

Het hotel wordt geleid door Anita, zij zorgt ervoor dat jij je volledig thuis voelt, samen met Inge hebben zij de gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Anita weet wat een motorrijder nodig heeft en niets is haar teveel! Het hotel is eenvoudig van opzet maar alles is aanwezig. De kamers en het sanitair zijn schoon. Schone handdoeken worden dagelijks aangevuld. Ga niet ergens anders eten..De avond dat ik aankwam konden we niet over de berg schnitsels heen kijken, er was meer dan genoeg voor iedereen. Zaken die tegenvallen? De wifi of 3/4G zou beter kunnen, slechte ontvangst wordt mede door de ligging in het Moseldal veroorzaakt. Zou ik weer gaan? Direct! MVG Roel

Gereisd Alleenreizend in juli 2018

Super fantastisch

Pirard Walter
21-5-2018

Eigenlijk hadden wij totaal niets aan te merken rekening houdend met prijs kwaliteit. Het hotel is redelijk basic maar door de ongelooflijke warmte en gedrevenheid van de eigenares en haar volledige team lijkt het wel of je je in een vijfsterrenhotel hotel bevind. De BBQ en het avondeten zijn gewoon super lekker en kolossaal . Nogmaals bedankt voor alles en doe vooral zo voort xxx

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Super Lokatie

Herman en Ans
11-7-2016

Een pluim voor de nieuwe eigenaren !! Alles prima voor elkaar, goed eten, drinken en slapen. Niets is te veel om het jou naar de zin te maken. Gezellig en service gericht. Zeker een aanrader !!! en voor ons een hotel om zeker weer naar terug te gaan.

Gereisd Met partner in juni 2016

Gezellig

Tom Z1000
21-6-2016

Was een leuk en gezellig motel, je kan merken dat de eigenaren ook motor liefhebbers zijn. Eten en alles is goed geregeld met een leuk cafe.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

PB
30-5-2016

We gaan al 20 jaar met ongeveer dezelfde groep op weekend. Dit hebben we echt nog nooit meegemaakt. We hebben de eigenaren niet zien lachen alleen maar stressen. Ze waren continu aan het kijken of er iemand was die iets verkeerd deed. Groepen zijn ze niet gewend. Het vlees van de bbq (die we op voorhand betaald hadden) mochten we niet opbakken om s avonds van te snacken. Zal nu wel in de diepvries zitten en krijgt een volgende groep het. Echt, de eigenaren hebben ons 20-jarig jubileum echt verknalt.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alles prima in orde!

Rico
29-5-2016

Het eten was prima, bediening was goed en slaapplek was erg netjes. Prijs-kwaliteit gezien was het super!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Geweldig weekend gehad

William
24-5-2016

Lekker gegeten en gedronken heel het weekend .de all-in formule is geen geld. Je krijgt genoeg en het is nog lekker ook. Zeker de bbq op zaterdag . Goed ontbijt en nette kamers met nette badkamer . Enkel misschien de vedden wat verbeteren

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Great location

Guido Willems
22-5-2016

Zeer vriendelijk Belgisch echtpaar die in januari 2016 dit hotel nieuw leven hebben ingeblazen. Prijs kwaliteit verhouding 10!! Kamers proper en netjes. Je kunt de hand van een vrouw duidelijk herkennen. Zaterdag BBQ a € 16,50 zeer ruim en goed. Ontbijt uitgebreid met lokale verse broodjes, kaas, vleeswaren, ei, vruchtenyoghurt, verse jus, koffie en thee. Bar is gezellig en drankjes zijn niet duur. Belgische biertjes aanwezig evenals franciskaner weizenbier👍👍

Motoren kunnen binnen wordrn geparkeerd.

Volgend jaar weer. Bedankt voor jullie service en gastvrijheid.

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motorhotel Bikershaus-Mosel in Lösnich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motorhotel Bikershaus-Mosel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.