Hotel Motorhotel Bikershaus-Mosel

Hotel Motorhotel Bikershaus-Mosel

9.4Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Lösnich

Op vakantie geweest naar Motorhotel Bikershaus-Mosel?

9.4Fenomenaal

34 reviews over Hotel Motorhotel Bikershaus-Mosel

• 2018
    10Angela ,Olivier ,Ronald Ries en Ries🏍💨19-08-2018

Super verzorgd, gezellig, gastvrij, motorhotel!

Ontzettend gastvrije eigenaresse en collega vriendin die ons compleet verzorgd hebben! Wij hadden 2 nachten de biker formule waar het ons aan niets ontbrak en zeker in het hotel blijven eten want dat smaakte voortreffelijk en alles ruim voldoende. Ook de bbq op zaterdagavond is GRANDIOOS???? Gezellig bar waar goeie muziek gedraaid word en nog een kaartspelletje gedaan kan worden Motoren staan mooi in een afgesloten ruimte Het enige minpuntje is het slechtwerkende WiFi internet ontvangst..maar dat is overal in het dal Wij komen zeker nog eens terug

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9roel08-07-2018

hartverwarmend en beregezellig!

Het hotel wordt geleid door Anita, zij zorgt ervoor dat jij je volledig thuis voelt, samen met Inge hebben zij de gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Anita weet wat een motorrijder nodig heeft en niets is haar teveel! Het hotel is eenvoudig van opzet maar alles is aanwezig. De kamers en het sanitair zijn schoon. Schone handdoeken worden dagelijks aangevuld. Ga niet ergens anders eten..De avond dat ik aankwam konden we niet over de berg schnitsels heen kijken, er was meer dan genoeg voor iedereen. Zaken die tegenvallen? De wifi of 3/4G zou beter kunnen, slechte ontvangst wordt mede door de ligging in het Moseldal veroorzaakt. Zou ik weer gaan? Direct! MVG Roel

Alleen gereisd in juli 2018

• 10Pirard Walter21-05-2018

Super fantastisch

Eigenlijk hadden wij totaal niets aan te merken rekening houdend met prijs kwaliteit. Het hotel is redelijk basic maar door de ongelooflijke warmte en gedrevenheid van de eigenares en haar volledige team lijkt het wel of je je in een vijfsterrenhotel hotel bevind. De BBQ en het avondeten zijn gewoon super lekker en kolossaal . Nogmaals bedankt voor alles en doe vooral zo voort xxx

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10vzw 2nowhere24-07-2016

gewoon practig en goed

ontvangst top , eten top , bediening top , kamer net en proper

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Herman en Ans11-07-2016

Super Lokatie

Een pluim voor de nieuwe eigenaren !! Alles prima voor elkaar, goed eten, drinken en slapen. Niets is te veel om het jou naar de zin te maken. Gezellig en service gericht. Zeker een aanrader !!! en voor ons een hotel om zeker weer naar terug te gaan.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Tom Z100021-06-2016

Gezellig

Was een leuk en gezellig motel, je kan merken dat de eigenaren ook motor liefhebbers zijn. Eten en alles is goed geregeld met een leuk cafe.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 2PB30-05-2016

Nooit meer

We gaan al 20 jaar met ongeveer dezelfde groep op weekend. Dit hebben we echt nog nooit meegemaakt. We hebben de eigenaren niet zien lachen alleen maar stressen. Ze waren continu aan het kijken of er iemand was die iets verkeerd deed. Groepen zijn ze niet gewend. Het vlees van de bbq (die we op voorhand betaald hadden) mochten we niet opbakken om s avonds van te snacken. Zal nu wel in de diepvries zitten en krijgt een volgende groep het. Echt, de eigenaren hebben ons 20-jarig jubileum echt verknalt.

• 9Rico29-05-2016

Alles prima in orde!

Het eten was prima, bediening was goed en slaapplek was erg netjes. Prijs-kwaliteit gezien was het super!

• 8William24-05-2016

Geweldig weekend gehad

Lekker gegeten en gedronken heel het weekend .de all-in formule is geen geld. Je krijgt genoeg en het is nog lekker ook. Zeker de bbq op zaterdag . Goed ontbijt en nette kamers met nette badkamer . Enkel misschien de vedden wat verbeteren

• 10Guido Willems22-05-2016

Great location

Zeer vriendelijk Belgisch echtpaar die in januari 2016 dit hotel nieuw leven hebben ingeblazen. Prijs kwaliteit verhouding 10!! Kamers proper en netjes. Je kunt de hand van een vrouw duidelijk herkennen. Zaterdag BBQ a € 16,50 zeer ruim en goed. Ontbijt uitgebreid met lokale verse broodjes, kaas, vleeswaren, ei, vruchtenyoghurt, verse jus, koffie en thee. Bar is gezellig en drankjes zijn niet duur. Belgische biertjes aanwezig evenals franciskaner weizenbier👍👍

Motoren kunnen binnen wordrn geparkeerd.

Volgend jaar weer. Bedankt voor jullie service en gastvrijheid.

Hotel Motorhotel Bikershaus-Mosel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV