Hotel Heil

Laatste review

prima hotel, evenwel....

jwepost,
8-3-2015

eenvoudig Duits edoch goed eten, probeer hakkepeter, zij hebben een eigen slagerij, zeer goed vlees dus.Pas op met in het weekend een kamer boeken, bruiloften en partijen tot 3/4 uur in de nacht, geven geen nachtrust, prachtige schone kamers in nieuwe gedeelte, maar niet kunnen slapen!

Kenmerken

8-3-2015

goede prijs/kwaliteitsverhouding

annette
14-11-2011

wij hadden een arrangement. de kamer was goed,matrassen prima, het geheel was schoon.warm water en niet meer dan dat,je hoefde niet te mengen met koud. 's avonds was het zelfs lauw!ontbijtbuffet niet te uitbundig,geen bruine bolletjes,weinig soorten granen.slecht aangevuld,maar vragen helpt.restaurant heeft een beperkte kaart.eten goed.wel de bekende duitse slaatjes.deserts heerlijk.geen internet of wifi.

personeel vriendelijk,eigenaren minder.'s avonds verder niets te doen in de omgeving.voor 2 a 3 nachten hooguit.

Grandioos

Ruud
6-7-2011

Een heel mooi hotel ligging is schitterend uitzicht op de moezel.

Het eten is er grandioos.

Dit hotel hebben we geboekt via worldwide bookers @ 34.50 HP pppn.

Voor die prijs hadden we niet zo'n goede kamer en uitstekend eten verwacht.

Echt een aanrader. Beste prijs-kwaliteitverhouding in zijn soort.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heil in Lösnich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.