6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Krähennest voor je op een rij gezet:

34 reviews over Hotel Parkhotel Krähennest in het Nederlands

Is goed voor zijn prijs.

maggyopreis
31-8-2015

Alles was OK, wel hadden we geen thuisgevoel.Sfeer was er niet alsook geen enkele knusse plek op te verpozen.Keuken was ook niet echt schitterend.Wel 2 hele vriendelijke ( Roemeense en Spaanse ) dames in de ontbijtzaal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Parkhotel in Löf is een mooi Hotel om tot rust te komen en te ontspannen. Nieuwe (of pas gerenoveerde) leuke kamers en een mooie wellness afdeling met verwarmd binnen en buitenbad, sauna en meer. Opzich goede service, maar af en toe kan de organisatie wat beter. Lekker a la card eten in het hotel!

Gereisd met partner in mei 2015

Leuk voor een weekend

Mario
28-12-2013

Dit is een leuk hotel voor een weekend. De kamers zijn niet groot, maar wel netjes en zuiver. In de winter is er in de omgeving weinig te doen. Gelukkig biedt het hotel dan een keurige zwem- en wellnessgelegenheid. Van de keuken moet je niet alles verwachten, Die is redelijk en schiet op geen enkel punt naar boven door. De bediening kan vriendelijker. Als blijkt dat je iets vergeten bent mee te nemen van de kamer, dan kun je beter omdraaien en zelf gaan kijken, van het hotel hoef je niet veel reactie te verwachten.

Gereisd met partner in december 2013

HotelSpecials.nl

Een mooi hotel op een prachtige plek

adschrijnemakers
19-9-2013

Het hotel ligt op een heuvel boven de plaats Lof met een mooi park en veel parkeerplaatsen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, al zijn er wat zaken die ze zelf kunnen weten zonder dat je er om moet vragen.

Het Wellness centrum is uitgebreid en heeft veel bijkomende activiteiten.

Gereisd met partner in augustus 2013

Kamers zijn niet erg groot, badkamer uitgesproken klein. Eten is er goed maar wanneer in buffetvorm een stapje minder. Als het hotel vol is zoals dit weekend laat de bediening steken vallen in het restaurant. Receptie vriendelijk en geeft graag inlichtingen. Een absoluut compliment voor zwembaden en welness. 10 punten extra. Omgeving is des Moezels: leuk, veel leuke dorpen en steden in de omgeving. Wandelen is leuk maar pittig veel hoogte verschillen en dat is lekker.

Het plaatsje Löf is zeker in deze tijd rustig te noemen, direct aan een drukke spoorlijn. Hotel heeft mooi uitzicht over de Moezel in een groot deel van de kamers. In mijn visie is het een 3.5 ster door de grote van de kamers en de badkamers.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Prachtig hotel in rustige omgeving.

J.R. de Boer
22-10-2012

Het Hotel Krahennest is prachtig gelegen en ziet er zeer verzorgd uit. Het uitzicht is mooi. Het beschikt over heerlijke saunafaciliteiten en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De maaltijden, zowel buffet als bediend, waren uitstekend. Als het raam van de kamer open staat is het geluid van de trein storend. Het dorp stelt niet veel voor maar het is een goed uitgangspunt voor prachtige wandelingen en fietstochten. Voor ons is het een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2012

Perse geen aanrader als men wilt eten!

Theo Sutmuller
13-9-2012

Zijn met groep van 10 personen in dit hotel wezen eten. Alles wat fout kon gaan, ging ook fout. Naast (soms onbeschofte bediening) waren aangeboden producten niet aanwezig, werd geen antwoordt gegeven op vragen, was de leiding niet bereidt om klachten aan te horen en werd eten opgediend terwijl sommigen in de groep al dessert voor zich hadden. Voor dineren zeker GEEN aanrader. Komen hier zeker niet terug!!!

Gereisd met vrienden in januari 2012

dit nooit meer

l.raeven
21-8-2012

zeer slechte bediening,

dingen die er niet waren, werden pas verteld na n half uur,

de boter bij het brood werd gebracht toen het brood nagnoeg op was,

de 2de fles gekozen wijn was er niet WEL een andere OVERJARIGE witte wijn

enkele mensen hadden de hoofdschotel al bijna op toen de rest ook iets kreeg om aan te pakken want het werd je IN JE HAND aangegeven

gebakken aardappeltjes wedren niet gebakken, frites moesten we maar eten.

zagen op het terras meerder onteverden mensen.

de tafels buiten werden niet gedekt en er werd ook geen placemat o.i.d. gebruikt

de ontboden bedrijfsleider liet weten via personeel DAT IE NIET OP ONS VERZOEK INGING

we vragen ons af of men hier nog lang terecht kan, als men het bedrijf op deze manier denkt te moeten voortzetten.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Een geweldige vakantie gehad

H Kraaijvanger
30-7-2012

De omgeving is heel mooi alleen weinig te doen buiten het hotel.

Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Het eten is er prima, zowel het ontbijt als het diner.

De kamers zijn uitstekend, elke dag schoon gemaakt.

Zowel het binnen als het buitenbad zien er keurig uit.

Alleen bij aankomst graag iets meer informatie gehad over hoe en wat de regels van het hotel zijn.

Gereisd met partner in juli 2012

Parkhotel Krähennest in het hart gesloten.

adschrijnemakers_1
26-9-2011

Na 3 jaar hebben wij Hotel Krahennest in Lof a/d Moezel weer met een bezoek vereerd.

Het hotel ligt tegen de berg aan op goed 150 mtr. van het station vandaan.

Bij aankomst werd onze bagage door de vriendelijke receptionist uit de auto gehaald en naar onze kamer gebracht. Zeer fijne service.

Dit hotel in in 2009, 2010 en begin 2011 helemaal verbouwd en lijkt niet meer op het hotel dat wij kenden. De 2 gebouwen zijn nu verbonden door een groot Wellness gebouw met alle voorzieningen die je maar kunt bedenken, en ook nog gratis voor de hotelgasten.

Wij gebruikten het buitenzwembad met terrassen, Japanse tuin en vijver, ook het binnenzwembad (26c.) met bubbelbaden, bar en ruim terras met ligstoelen werd niet overgeslagen. Heerlijk, met dat uitzicht vanuit het zwembad over de Moezel. Daarachter is het saunagedeelte met zeker 7 sauna’s die uitkomen op een middenplein waar jij je kunt inwrijven met scrunch ijs. In de grote buitensauna zijn opgietsessies en grote buitenruimte. Zie foto

Gereisd met partner in september 2011

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Krähennest in Löf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Krähennest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.