Hotel Mosel Hotel Zur Traube ***

Hotel Mosel Hotel Zur Traube
Hotel Mosel Hotel Zur Traube
7,2

Weer vandaag7°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Mosel Hotel Zur Traube voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Mosel Hotel Zur Traube in het Nederlands

Hotel was geen hoogstaander

Ben, 23-10-2017

Rustige buurt, avondeten was te weinig voor een grote eter.

Geen douche aanwezig, enkel bad in onze kamer.

Wel proper hotel.

Prima hotel.

Fam: Rijneker, 19-10-2017

Ontbijt volledig en goed verzorgd. Diner goede prijs kwaliteit verhouding maar geen hoogstandjes. Kamer en badkamer schoon en netjes verzorgd. Er wordt hard gewerkt door het personeel waardoor het lijkt of de bediening wat kil en onpersoonlijk is.

Een aanrader is een wandeling naar de burcht aan de overkant van de Moezel. Eerst over de brug, de weg volgen en een keer afslaan omhoog. Boven in een van de twee torens een schitterend uitzicht over Moezel en landerijen. Op de terugweg door het bos, slingerend rond de burcht naar het dorpje Alken en daar aan de Moezel op een terrasje wat gebruiken. Goede wandelschoenen aan want het is smal en stijl. Verder is er in Löf niet veel. Op naar Koblenz of Cochem dus. Genoeg te doen om een paar dagen te genieten.

Goede uitvalsbasis

Jana, 20-7-2017

Positief: goede ligging, vanuit de kamer mooi uitzicht op de Moezel. Aanrader is een boottocht over de Moezel en een bezoek aan o.a. Koblenz en Cochem.

Continentaal ontbijt is goed verzorgd en het viergangen diner is van goede kwaliteit, afwisselend en ruimschoots voldoende. Vriendelijk personeel. De douchekop bleek bij aankomst kapot. Direct melding van gemaakt, er zou spoedig iemand komen. Na een uur maar weer naar de receptie gelopen, toen kwam er wel iemand die de douchekop vervangen heeft.

Negatief: dat je bij elk diner in het hotel de drankjes direct contact moet afrekenen en dus niet op de rekening kunt laten zetten. Overall hebben wij veelal niet kunnen pinnen (zelfs niet bij de boottocht-kiosk in Cochem) of pas vanaf een bepaald bedrag. Dit dwingt je om altijd maar cash op zak te hebben. Niet van deze tijd.

Heel mooie schoon en fijn hotel en mooie balkons

Fam W.H.Gerrits, 23-6-2017

Bedden heel goed eten zeer goed en personeel heel vriendelijk en denken mee.

Fantastisch.

Lipsen J, 20-6-2017

De negatieve revieuws zijn geschreven alleen om het hotel te kraken. Van alles wat ze zeggen is totaal niets van toepassing. Mooi Hotel. Prachtige ligging. Goed en vriendelijk personeel. Lekker/smakelijk en genoeg eten. 's Avonds heerlijk buiten zitten en genieten bij een goed glas bier en Wijn.

Dus Super/Spitze.

Helemaal niks

Sjeel, 24-5-2017

Personeel vraagt niks, zoek het maar uur. Er is verder helemaal niks te doen. 4 gangen diner wordt je in een half uur door de strot geduwd en is geen culinair hoogstandje. Voor ons noooooit meer. Toen we ons 3 daags arrangement na 1 nacht wilde beëindigen moesten we toch het volledige bedrag betalen. Zeker met tegenzin maar geen zin daar nog een uur langer te blijven. Ik zeg: ga er niet heen! Zonde van je geld

Prima hotel

van de Minkelis, 26-4-2017

Prima hotel met een goede kamer.Groot balkon met uitzicht op de moezel

Bedden zijn fijn.Badkamer is goed.Groen is retro!

Ontbijt was uitgebreid en avondeten was prima.

Internetverbinding is uitstekend op de kamer.

Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Advies is om niet te gaan

W. de Jong, 21-4-2017

Traube is blijven hangen in de jaren 70. Donkere kamer en benauwd. Het hotel is meer dicht dan open. Ook in Lof is dat het geval. Qua eten zou ik ergens anders gaan genieten. Mie met jus, een compleet zuur smakend diner en geen mogelijkheid om een of twee onderdelen te vervangen voor iets wat eetbaar is. 's avonds nog even een kopje koffie of een biertje is niet mogelijk. Direct na het diner, dat je wel rond 7 uur moet bijwonen, gaat de zaak op slot.

Aardig

Yoland, 19-4-2017

We hadden kamer 105 met balkon. Daar kijk je schuin op de Moezel en links en rechts kijk je op de buurbalkons. De kamer was niet groot maar keurig en schoon. De badkamer donkergroen, de douchekraan slecht te mengen: dan weer ijskoud en dan loeiheet. De douchewand viel bijna uit elkaar.

Ontbijt en diner (hp) waren echt heerlijk. Alleen 5,40 euro voor 200 cc wijn is een domper. Ook het bier is prijzig voor Duitse begrippen.

Lof is geen leuke plaats. Verder geen eetgelegenheden, wel een ander duur hotel.

Fantasties,.

Fam van der Grijn, 11-4-2017

Alles was netjes en goed verzorgt. Het 4 gangen menu was super en aan tafel geserveerd, ook niet gehaast. personeel was vriendelijk en lette goed op of je genoeg te drinken had.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mosel Hotel Zur Traube in Löf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mosel Hotel Zur Traube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mosel Hotel Zur Traube scoort een 7.19 uit 10 op basis van 48 reviews.