Hotel Lellmann

Hotel Lellmann
7,5

14 tips over Hotel Lellmann

dirk romijn, 5-11-2014
vanuit Löf kan je met de trein binnen 25 minuten naar Koblenz of Cochem voor ongeveer 13 euro retour.
Dirk, 10-8-2014

Het hotel biedt glutenvrije maaltijden aan (doet zeker zijn uiterste best).

Honden toegelaten, maar -begrijpelijk- toegang tot restaurant geweigerd (we werden in de bar bediend).

E.A.Meurs, 19-12-2013
Geen kamer op 1ste etage nemen!! Vanaf 2e etage zijn de kamers gerenoveerd.

We hebben een aantal aanbieders voor Lellmann voor je op een rij gezet:

Jolanda, 11-10-2013
In het dorp Lof is niet veel te beleven, maar in de omgeving zeker wel, veel kastelen, cochem is een aanrader! Hotel ligt mooi aan de Moezel. Wil je met je partner in 1 bed geef dit aan bv, kamer met frans bed. Wil je uitzicht op de moezel geef aan kamer met balkon.
Michiel (en Liesbeth), 27-9-2013
Vraag bij boeking bevestiging van het soort kamer, de bedden en voorzieningen!
Bianca, 3-9-2013
Een absolute aanrader is even bij de receptie langs te gaan om te vragen wat er in de omgeving allemaal te doen is. Zo zijn wij naar Wijngoed Hammes geweest, dit hadden wij zeker niet willen missen!

Engel, 12-2-2013
In de omgeving een bezoekje aan Cochem of Koblenz
anthonia schouten, 4-8-2012
Maak eens een boottochten op de moezel, je ziet alles in een heel ander perspectief, ook Cochem en al die kleine dorpjes zijn zeker een bezoek waard, of ga shoppen in Koblenz, ook leuk is de grote likeurstokerij met proeven in Ediger van W.J Oster in een grote oude kelder met veel antiek.
Cé en Tina, 25-7-2012
Neem kamer met ontbijt, en eet à la carte !
C.C.Muller, 21-7-2012
Direct voor het hotel kan je met de boot over de Moezel naar Koblenz en Cochem.

We hebben een aantal aanbieders voor Lellmann voor je op een rij gezet: