Hotel Lellmann

163 reviews over Hotel Lellmann in het Nederlands

Voor prijs goed hotel

Nvt
13-11-2018

Wel kleine kamer met balkon aan moezelkant

Op 3 etage veel geluid van kamers boven je

We denken dat het de kamers van personeel zijn.Trap achter deur naar boven naast de lift.

Ontbijt perfect.diner matig(koude soep)

Ligging hotel gunstig en de gastenkaart fijn om met de trein naar Koblenz of Cochem te gaan

Twijfel

Ineke
15-9-2018

Wij,twee schoonzussen, waren hier van 10 tot en met 13 september.Het weer was prachtig.Genoten van het Moezelgebied.We hadden een eenvoudige, schone kamer met balkon(111).Niets te klagen.Ontbijt was voortreffelijk,avondeten redelijk tot goed.Bediening ook prima.Maar....wij hebben daar mensen ontmoet(zie het review van Leo en Nel) die een kamer hadden die men had moeten weigeren.Maar ja....je wordt voor het blok gezet.Werkelijk ongelofelijk in deze tijd.Zelfs nog te klein voor een eenpersoonskamer.Schande!!En zij waren niet de enige.We hebben het met elkaar leuk gehad en het weer werkte mee en dat maakte veel goed.Wij zaten goed maar uit solidariteit met deze mensen geven wij dit hotel ook een zes!!!

Goed maar wel andere kamer.

leo en nel
13-9-2018

Ontbijt en "abendessen " goed tot prima. Bediening ok. Kamer 216 was meer een veredelde bezemkast, wel schoon maar erg smal en klein. Badkamer is maar door een persoon tegelijk te betreden en gebruiken, ook heel erg smal en klein. Geen balkon. Als men elkaar wil passeren in de kamer moet een de adem inhouden, anders gaat het niet. Bedden zeer zacht, achter elkaar in een soort bioscoop opstellling. Hadden gelukkig prima weer, dus veel op de kamer niet geweest.

Romantiek aan de Moezel!

Hetty en Rien
10-6-2018

Allereerste indruk was verrassend ruim hotel ,vriendelijke ontvangst spreekt verstaanbaar nederlands.

De geboekte kamer was bezet,dus mochten wij in de suite verblijven,dat was geen straf.

verder was het ontbijt goed met ruime keus,gebakken ei of rulei hoe je maar te vragen en word ter plekke berijd en geserveerd .

avond eten van de kaart alleen eerste dag mochten we ook voor buffet kiezen geweldig

verder kan je met gastekaart met o.v. naar Koblenz en max Traben Trabach reizen

Voor het hotel kan je ook met de boot over de moezel naar Cochem,kaartje koop je in het hotel.

wij hadden kamer met balkon moezelzicht.

als je echt rust wil moet je daar niet zitten,in de vroege ochtend is er veel doorgaand verkeer!!

de volgende trip word het voor ons wel weer kamer aan moezelzijde gezellig

Gemiste kans, kom hier niet meer

Patrick H. Lipplaa
14-5-2018

Waar zullen we beginnen, afgelopen 4 dgn hebben we met een groot gezelschap (circa 130 personen) gebivakkeerd in dit hotel, we kregen een gerenoveerde kamer op de 3e verdieping, keurig maar wel erg krap allemaal. De bar dan, correcte bediening alleen wel te weinig voor deze grote groep. Diner dan, hoe dom kun je als hotelier zijn om een diner a la carte aan te bieden op je maximale capaciteit?? Ging dus volledig mis, mensen kregen te gaar, koud of pas na 2 uur wachten eten! Flesje plat water dan? Fles wordt geopend geserveerd, en wanneer je vraagt om een verzegelde/gesloten fles, krijg je een lauwe....!! Nee zeg, denkt u dat wij ze vullen met leidingwater of zo? JA, dat denk ik ja!!! Dag 2 dan: ontbijt correct en diner in buffetvorm: was dit dan beter? Nee, het was minder slecht!! De keuken brigade was het in staat het buffet gevuld te houden. Wanneer je bij het management uitleg komt vragen, kun je een grote bek krijgen, Helaas!!!

Lekker weekje weg. Aanradertje

J.P.J.van t Hof
2-5-2018

Wij hebben met vervangende schaamte de reviews gelezen. Onze ervaringen: Het ontbijt: Prrrrrima!!!! Het diner: idem dito!!!!! Het bedienend personeel van klasse ( Afgezien van de leerling uit Bulgarije, of zo??. Maar die moet het toch ook leren? Hij werd door de dienstdoende ober goed begeleid en gecorrigeerd).

Bij aankomst ( wij hadden een standaard kamer geboekt via touroperator werd ons de sleutels van de andere mogelijke kamers gegeven, om een vergelijking te maken. Wij kozen voor de kamer met uitzicht+balkon aan de Moezelzijde. Het kostte wel extra, maar was deze meerprijs zeeeeeer waard.

Kortom: Wij hebben een prima verblijf gehad en begrijpen écht niet waar de commentaren vandaan komen van de mensen, die het eten niet zo lekker vonden. Als je thuis zo geweldig hebt, ga dan niet weg!!! Blijf lekker thuis! Voor de mensen die een lekker weekje Moezel willen boeken: Gewoon doen! Wij hebben een lekker weekje gehad daar!

Nooit meer

Ben
8-10-2017

Het ontbijtbuffet en keuzemenu in de avond zijn goed. Ik had 2 kamers geboekt voor 3 nachten aan de tuinzijde, omdat de kamers aan de Moezelkant reeds volgeboekt waren. Bij aankomst kregen wij van de eigenaresse de sleutels van kamernummers 204 (2e verdieping) en 306 (3e verdieping). Blijkt dat beide kamers aan de liftschacht liggen, en dat de lift (bouwjaar 1980) heel veel lawaai maakt. Overdag is dat niet zo erg. Maar als je 's-nachts wakker tijdens de 1e 2 nachten, doordat de lift diverse keren wordt gebruikt, terwijl er naast de liftdeuren een briefje is geplakt dat de lift tussen 24.00 uur en 06.00 uur niet gebruikt kan worden, Daar staat dan ook nog de tekst bij dat men om begrip hiervoor vraagt.

Ik heb nadat mijn schoonouders kamer 306 bekeken hadden en meteen de herrie van de lift duidelijk werd, gepoogd bij de eigenaresse om ten minste 1 andere kamer te krijgen. Dat kon wel zij ze maar dan was de betreffende kamer niet per lift bereikbaar. Dat was geen optie ivm slecht ter been zijn van schoonvader.Nadat ik na de 2e nacht bij de eigenaresse mijn klachten had ingediend zei ze dat het personeel de opdracht heeft om 's-nachts de stroom van de lift af te halen zodat deze niet gebruikt kan worden. Pas de 3e nacht werd inderdaad de lift 's-nachts niet gebruikt en konden wij eindelijk eens goed slapen. Bij thuiskomst heb ik een klacht ingediend bij touroperator waar ik geboekt had. Men heeft ruggespraak gehouden met eigenaressen. Zij had geantwoord dat zij bij aankomst ons kamers had laten zien en dat wij konden kiezen. Dat is absoluut gelogen door die vrouw. Wij vinden dit schandalig gedrag.

Super hotel voor weinig geld, zeer goed personee

johan serno
26-9-2017

Eten voldoende goede keus, kamer super, ruim en schoon Indien je buiten iets drinkt dient gelijk betaald te worden kan niet op kamernummer, jammer voor deze tijd zou dit niet meer moeten mogen ,

word steeds slechter wel heerlijk eten

mvr berg
21-8-2017

goed vond ik het ontbijt en avond eten

en het zwembad is heerlijk en

slecht is te weinig bediening de meisjes liepen smorgen s bij ontbijt moesten kamers

schoonmaken en savond s om 11 uur waren ze er nog

alleen wifie op het toillet beneden of in rest ernaast moet je wel wat drinken

vaak was de fitness niet 1 x open smorgens ook smiddag s niet

geen goede gordijnen voor de ramen

geen water koker op de kamer en koelkast geen airco

de bar van rita is weg is geen avond open geweest

ik heb klachten gehoord van andere mensen

dat hun kamer bezet was toen ze aankwamen

kamers niet opgeruimd laat in de middag

wij hadden 1 x helemaal geen handdoeken gekregen

het ging rommelig maar ze deden allemaal hun best

Een droomvakantie.

Elsen
29-7-2017

Lekker eten. Vriendelijk onthaal. Het personeel bedient iedereen met de glimlach. Heb je iets nodig, vraag het hen en het wordt onmiddellijk gehaald of bijgevuld. Voor ons zeker een aanrader, wij komen graag terug.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lellmann in Löf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lellmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.