Hotel Lellmann

• Sauna

361 reviews over Hotel Lellmann

• 9carine03-10-2020

Een positieve ervaring

We waren 6 dagen in hotel Lellmann en hadden een kamer geboekt met zicht op de Moezel. Daar kan niets negatiefs over gezegd worden. De kamer was groot genoeg, perfect onderhouden en zeker niet afgeleefd. Alle personeel is super vriendelijk. Het avondeten is met keuze van hoofdmenu, wat maakt dat iedereen wel iets vindt dat hij/zij lust. De kwaliteit en smaak van het eten waren voor ons heel goed. het ontbijtbuffet is super. Enorme keuze. Er wordt steeds bij gevuld. Er zijn voldoende coronamaatregelen en die worden ook gerespecteerd door gasten en personeel. Iedereen draagt binnen het mondmasker; er staan voldoende ontsmettingsmiddelen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 2019
    9Fam. Bolsenbroek25-11-2019

Prima hotel geboekt. 4 dgs arrangement met goed ontbijtbuffet en driegangendiner. Uitstekende wifi op de kamer en gratis gastekarte. Gratis met trein of bus naar Koblenz, de deutsche Eck en Cochem. Kunnen we zeker aanbevelen! Ook mooie uitstapjes te maken!

Gereisd met partner in november 2019

• 9Berend Klinkhamer30-10-2019

Fijne tijd samen

Prima hotel met vriendelijk personeel. De kamer was prima met mooi uitzicht op de Moezel. Het diner was erg goed met netjes verzorgd op papier een 3 gangen menu wat wij ons heerlijk lieten smaken tijdens ons verblijf van 5 dagen in het hotel. Het ontbijt buffet was erg goed met een ruim assortiment aan brood en aanverwante producten. Daarnaast hebben wij gebruik van de gratis OV kaart. Hebben met de trein uitstapjes gemaakt naar Cochem en Kolenz. Kortom wij bevelen dit hotel bij een ieder aan die de Moezel streek wil verkennen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Albert Kleine20-08-2019

Zeer goed hotel

Wij hebben vooraf enkele vrij negatieve reviews gelezen over dit hotel. Deze mening delen wij echter niet, zoals ook mensen die wij in het hotel spraken deze mening absoluut iet deelden. Vriendelijk personeel, goed en zeer uitgebreid ontbijtbuffet, half pension smaakvol, ruim voldoende en gevarieerd

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9M. Schipper17-08-2019

helemaal geweldig

Het was heerlijk vertoeven in dit mooie hotel met prachtige ligging. De kamers waren mooi en schoon. De bediening uiterst vriendelijk. Zowel het ontbijt als het diner waren voortreffelijk. Bedankt voor de gastvrijheid wij hebben genoten in dit heerlijke hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7A28-07-2019

Oké hoor

Standaard kleine kamer kregen de mogelijk heid om te verhuizen naar grotere kamer volgende dag wel schoon standaard kamer stonk wel naar zweet of beest Ontbijt koffie of thee je moet gewoon kan vragen want ze komen er niet zelf mee warm eten oke wel zout Zwembad koud sauna dompelbad uit 2 dag lift defect Bediening buiten _ geen kussentje op bank Receptie goed

Gereisd met partner in juli 2019

• 8ValMar25-06-2019

Komen zeker terug voor andere suite's en ala carte

Leuk Hotel, vriendelijke mensen. mooie rustige locatie aan de moezel, maar soms is de weg wel erg druk. Lekker compleet ontbijt en het avond eten (half pension, drie gangen) was zeer goed. wij hadden een suite aan de voorkant met groot balkon. Heerlijk gewoon. Zou wel iet schoner kunnen (vooral veel stof) maar wij hebben ons 5 dagen heerlijk vermaakt. Het was zeer warm, dus zwembad was heerlijk voor verkoeling. miste wel een airco op de kamer maar een ventilator had ook goed geweest voor de warme nachten. misschien een aandachtspunt voor de mensen.

Suite was heerlijk, we volden ons net romeo en julia :-) en het idee van het losse bad was heel leuk.

bedankt voor de leuke tijd lieve mensen in het hotel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Hans Nolet06-05-2019

Fijn verblijf in hotel Lellmann aan de Moezel

Leuk hotel met zeer mooie ligging en gratis parkeren. Kamer met balkon op de Moezel was prima, badkamer een beetje klein maar alles erop en eraan en schoon. Eten: zowel ontbijt als diner was uitstekend verzorgd en lekker. Bij diner keuze uit 3 hoofdgerechten. Bediening was zeer goed. Het zwembad was mooi maar helaas het water veels te koud, ook gebruik gemaakt van de mooie sauna en het stoombad. Van het hotel kregen we kaartjes voor gratis OV en hebben gekozen voor een dag naar Cochem en een dag naar Koblenz met de trein. Al met al een mooi hotel om een aantal dagen te vertoeven aan de Moezel !

Gereisd met partner in april 2019

• 9Paredaens23-04-2019

Uitstekende ligging zeer goed in alle opzichten.

Goed verzorgt hotel met mooi uitzicht in de bar en eetruimte. Plus waarde is zeker de veilige parking en de gratis treinticket naar Koblenz met formule is fantastisch en milieuvriendelijk, auto blijft aan het hotel besparing milieuticket en parkeertarief in koblenz. Je kan er een lekker drankje hiervoor in de bar benuttigen als je altijd BOB moet zijn.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    7Nvt13-11-2018

Voor prijs goed hotel

Wel kleine kamer met balkon aan moezelkant Op 3 etage veel geluid van kamers boven je We denken dat het de kamers van personeel zijn.Trap achter deur naar boven naast de lift. Ontbijt perfect.diner matig(koude soep) Ligging hotel gunstig en de gastenkaart fijn om met de trein naar Koblenz of Cochem te gaan

Gereisd met partner in november 2018

Hotel Lellmann info